اخبار رمز ارز

بسته شدن پرونده قانونی ریپل با SEC در سال 2022

براد گارلینگ هاوس، مدیر اجرایی شرکت پرداخت های بلاک چین، Ripple Labsگفت که نبرد حقوقی مداوم آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شاهد “پیشرفت خوبی” است و به روند کند قضایی اهمیت نمی دهد.

همانطور که توسط CNBC گزارش شده است، گارلینگ هاوس گفت که او معتقد است که کل قضایای حقوقی احتمالاً در سال آینده بسته می شود. گارلینگهاوس به دن مورفی از CNBC گفت: «با وجود روند قضایی کند، ما شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم. واضح است که ما شاهد سوالات خوبی از سوی قاضی هستیم. و من فکر می کنم قاضی متوجه می شود که این فقط در مورد ریپل نیست، و نتایج تا گسترده تری خواهد داشت.”

ریپل توسط SEC به رهبری جی کلیتون به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت داشت زیرا این شرکت متهم به فروش اوراق بهادار XRP ثبت نشده به سرمایه گذاران در ایالات متحده بود. ریپل ادعاهای مطرح شده توسط کمیسیون را رد کرده است زیرا معتقد است استفاده از XRP در تقویت عملیات خود بدون اجبار سرمایه گذار است و این کوین فقط به عنوان ابزار پرداخت استفاده می شود.

ریپل زیرساخت‌های پرداختی را فراهم می‌کند که به افراد اجازه می‌دهد پول را از فردی به فرد دیگر منتقل کنند. ریپل تعدادی از محصولات را طراحی کرده است که از کوین XRP پشتیبانی می‌کنند، و این شرکت بدنه اصلی در کمک به ساخت مورد استفاده در مورد ارز دیجیتال است که اکنون بیش از 48.8 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

نبرد حقوقی بین SEC و ریپل بر رشد کوین XRP تأثیر گذاشته است، زیرا در سال جاری از اکثر آلت کوین ها عقب مانده است. بر اساس داده های CoinGecko، علیرغم این رشد کند، XRP 133 درصد ازابتدای سال تا به امروز افزایش یافته است.

دعوای حقوقی  SECو ریپل نیاز به مقررات شفاف‌تر را نشان داده است زیرا ناظران بازار ، در حال تشدید سرکوب در صنعت ارزهای دیجیتال هستند. برد گارلینگ هاوس به ایالات متحده به عنوان کشوری با قوانین بسیار مبهم حاکم بر رمزارزها اشاره کرد.

در حالی که قانون گذاران ایالات متحده بیت کوین  و اتریوم  را به عنوان کالا قرار می دهند، مدیر عامل ریپل نتوانسته است با منطق پشت برچسب گذاری کوین های XRP به عنوان امنیت کنار بیاید. بر اساس گزارش CNBC، گارلینگ هاوس گفت که امارات متحده عربی، ژاپن، سنگاپور و سوئیس نمونه‌هایی از کشورهایی هستند که در تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال «رهبری» نشان می‌دهند. غول های آسیا، چین و هند امسال در یک پیچ بسیار نگران کننده این صنعت را سرکوب کردند.

حرکت برای بررسی مقررات توسط کشورهای مختلف به عنوان یک جهت بسیار مثبت برای ارزهای دیجیتال توسط رئیس ریپل برچسب گذاری شده است. پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال و شرکت‌هایی که خدمات ارزهای دیجیتال مستقیم ارائه می‌دهند، در تلاش هستند تا با مقررات کشورها هماهنگ شوند، زیرا بسیاری آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کنند که در آن مقررات منطقه‌ای عاملی تعیین‌کننده در مورد اینکه چه کسی بر بازار/صنعت حاکم است خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا