اخبار رمز ارز

موفقیت پیش فروش RECQ Rebel Satoshi برای SOL و ETH غیر قابل مقاومت است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سرمایه گذاران Rebel Satoshi's RECQ امیدوارند قبل از راه اندازی به سود 237 درصدی دست پیدا کنند. SOL آماده ورود به یک روند منفی طولانی مدت است. خرس های اتریوم انتظار افت زیر محدوده 2700 دلار را دارند.

کارشناسان برجسته بازار، Rebel Satoshi's RECQ را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در حال حاضر پیشنهاد می کنند، زیرا این توکن قرار است تا پایان پیش فروش عمومی بیش از 237 درصد سود داشته باشد.

از سوی دیگر، تحلیلگران انتظار دارند روند افت قیمت آتی Solana (SOL) و اتریوم (ETH) ادامه یابد.

RECQ به عنوان یک رمزارز با پتانسیل ظاهر می شود

Rebel Satoshi یک پروژه انقلابی سکه میم است که دارای یک اکوسیستم گسترده دو نشانه است و مزایای شگفت انگیز مختلفی را از طریق رویکرد مبتنی بر جامعه ارائه می دهد. به عنوان مثال، توکن قدرتمند RBLZ حق رای برای تصمیمات مهم در جامعه Rebel Satoshi و دسترسی زودهنگام به مجموعه های NFT را به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، RBLZ بیش از 2.5 میلیون دلار در مرحله پیش فروش جمع آوری کرد و در 4 مارس وارد Uniswap DEX شد. انتظار می رود این توکن از قیمت فعلی 0.025 دلاری خود به سرعت افزایش یابد، زیرا این رقم نشان دهنده افزایش شگفت انگیز 150 درصدی نسبت به قیمت اولیه است. 0.010 دلار

در همین حال، سرمایه‌گذاران اولیه RECQ زمانی که توکن به هدف 0.0125 دلار می‌رسد، سودهای 237.83 درصدی فوق‌العاده به دست می‌آورند، زیرا RECQ در مرحله 1 پیش‌فروش تنها با قیمت 0.0037 دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این، RECQ دارای ابزار واقعی و چشمگیر به عنوان ارز پایه است که از انواع تراکنش ها و تعاملات در پلتفرم پر جنب و جوش Rebel Satoshi پشتیبانی می کند.

با این حال، RECQ همچنین دسترسی به تجربه بازی بی‌نظیر Rebel Satoshi Arcade و برنامه خرید پیشرفته Rebel Satoshi را فراهم می‌کند. RECQ به عنوان بهترین رمزارز جدید برای سرمایه گذاری در سال 2024 مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین مطمئن شوید که امروز با این توکن ارزشمند، سبد خود را متنوع کنید!

خرس های SOL انتظار اصلاحات قابل توجهی دارند

به گفته Solana Bears، سرمایه‌گذاران SOL می‌توانند تا پایان دسامبر انتظار کاهش به سطح 90 دلار را داشته باشند. SOL در هفته دوم آوریل حدود 175 دلار معامله شد، به این معنی که سولانا می تواند تا 48.57 درصد در دوره آتی کاهش یابد.

این پیش بینی بدبینانه قیمت SOL بر اساس چندین عامل است، مانند فشار فروش قابل توجه سولانا. علاوه بر این، تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که برخی از میم‌کوین‌های اخیراً در بلاک‌چین سولانا می‌توانند با محتوای نژادپرستانه و همجنس‌گرایانه خود شهرت این صنعت را تضعیف کنند.

از سوی دیگر، برخی از تحلیلگران بر اساس حضور اجتماعی عظیم سولانا و افزایش مداوم توکن از نظر ارزش بازار، SOL را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در حال حاضر پیشنهاد کرده اند. بنابراین، گاوهای نر سولانا متقاعد شده اند که SOL تا پایان سال 2024 موفق خواهد شد از بالاترین قیمت خود یعنی 259 دلار فراتر رود.

آیا ETH ممکن است کمتر از 2700 دلار کاهش یابد؟

در مورد آخرین پیش بینی قیمت اتریوم، اتریوم قرار است به روند نزولی خود ادامه دهد و تا پایان سال به زیر سطح 2700 دلار سقوط کند. اتریوم در هفته دوم آوریل حدود 3500 دلار معامله شد که به این معنی است که اتریوم می تواند بیش از 22.85 درصد کاهش یابد.

CoinShares در 8 آوریل گزارش داد که محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم در هفته اول آوریل خروجی 22.5 میلیون دلاری را تجربه کرده اند. علاوه بر این، کارشناسان معتقدند که بعید است SEC ایالات متحده اولین ETF نقطه ای اتریوم را در آینده قابل پیش بینی تایید کند.

با این حال، حامیان اتریوم بر اساس پتانسیل فوق العاده آینده اتریوم و افزایش فعالیت نهنگ این توکن، اتریوم را به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز ستایش می کنند. طبق Spot On Chain، دو نهنگ اتریوم در 8 آوریل مجموعاً 10322 توکن اتریوم (به ارزش بیش از 35.11 میلیون دلار) خریداری کردند. بنابراین، برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی مثبتی از قیمت اتریوم ارائه کرده‌اند و اظهار داشتند که اتریوم می‌تواند تا بیش از 4400 دلار افزایش یابد. نزدیک سال

معامله گران باتجربه، RECQ را به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت بهتری نسبت به SOL و ETH انتخاب می کنند، بنابراین فوراً به پیش فروش Rebel Satoshi بروید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت پیش فروش Rebel Satoshi مراجعه کنید یا به انجمن بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا