اخبار رمز ارز

برترین ارزهای دیجیتال برای تماشای این هفته: BTC، WLD، AGIX

بیت کوین (BTC) با وجود بازگشت دیرهنگام به فشار نزولی یک هفته ای، شاهد زیان های خفیفی بود. در همین حال، آلتکوین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Worldcoin (WLD) و SingularityNET (AGIX) دستاوردهای اندکی را ثبت کردند.

برخلاف روند نزولی بیت کوین در این هفته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی با افزایش جزئی 1.26 درصدی مواجه شد و بیش از 30 میلیارد دلار اضافه کرد و در آخرین بررسی به 2.4 تریلیون دلار رسید.

این افزایش در درجه اول توسط عملکرد آلت کوین های برجسته در طول رونق مجدد بازار در مرحله آخر ایجاد شد.

عملکرد اکثر ارزهای دیجیتال رایج در این هفته به این صورت است:

برترین ارزهای رمزنگاری شده برای تماشای این هفته: BTC، WLD، AGIX - 1
قیمت BTC، WLD و AGIX – 21 آوریل | منبع: Santiment

بیت کوین ۵۹ هزار دلار دوباره آزمایش کرد

بیت کوین این هفته را با روند نزولی رایج هفته قبل آغاز کرد که طی هفت روز شاهد کاهش بیش از 5 درصدی آن بود.

علیرغم اینکه در ابتدای هفته از آستانه 65000 دلار بالاتر بود، کریپتو اول فورا کاهش شدیدی را ثبت کرد و در نهایت در 16 آوریل به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه بسته شد.

این اولین باری بود که بیت کوین از ژانویه شاهد بسته شدن روزانه کمتر از میانگین متحرک نمایی 50 بود که نشانگر تغییر در احساسات از صعودی به نزولی بود.

در میان فشار نزولی، BTC در 17 آوریل برای اولین بار از 4 مارس، قلمرو 59000 دلاری را مجدداً آزمایش کرد و علیرغم بازیابی خلاصه منطقه 60000 دلاری، روز را با افت 4 درصدی به پایان رساند.

نکته جالب این است که منطقه 59000 دلاری به عنوان سکوی پرتاب بیت کوین برای بهبودی عمل کرد و دارایی 3.65 درصد در 18 آوریل افزایش یافت.

افزایش مجدد فشار نزولی مانع از این رشد جدید نشد، زیرا BTC روند پیروزی خود را تا 20 آوریل، روز نصف شدن، حفظ کرد.

بیت کوین ساعاتی پس از نصف شدن به بالاترین رقم 65450 دلار رسید، اما همچنان در بازه زمانی هفتگی با ضرر معامله شد. روند صعودی در زمان گزارش کاهش یافت و بیت کوین در زمان انتشار 64962 دلار تغییر کرد.

در حالی که این یک کاهش خفیف 1.19 درصدی نسبت به ارزش خود در ابتدای هفته است، بیت کوین اکنون بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (64577 دلار) معامله می شود.

AGIX مثلث متقارن 3 هفته ای را نقض می کند

SingularityNET یکی از بزرگترین قربانیان روند نزولی هفته قبل بود که در نهایت در 12 آوریل به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود رسید و در روز بعد به 0.6070 دلار سقوط کرد. روند نزولی با وجود یک بازگشت خفیف به این هفته سرازیر شد و AGIX در 15 آوریل 5.41 درصد کاهش یافت.

داده‌های نمودار تأیید می‌کند که AGIX طی سه هفته گذشته در یک مثلث متقارن معامله می‌کرده است، خرس‌ها در برابر هرگونه شکست صعودی محافظت می‌کنند و گاوها از خط روند پایین‌تر به عنوان حمایت استفاده می‌کنند. توکن متمرکز بر هوش مصنوعی به افت ادامه داد تا اینکه در 18 آوریل مجدداً پشتیبانی را در 0.7666 دلار آزمایش کرد.

پس از این آزمایش مجدد، AGIX بازگشتی را با بقیه بازار انجام داد، اما حرکت صعودی آن تا 20 آوریل مشخص نشد، زمانی که 15.40 درصد افزایش یافت و در نهایت خط روند بالایی مثلث متقارن را شکست. این نقض همزمان با یک فشار بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه بود.

علیرغم کاهش خفیف امروز، AGIX همچنان در یک روند صعودی باقی می‌ماند و از سطح اصلاحی فیبوناچی 0.382 (0.9291 دلار) به عنوان پشتیبانی در برابر هرگونه نزولی به مثلث متقارن استفاده می‌کند. AGIX در موقعیت فعلی خود باید Fib را فتح کند. 0.5 در 1.030 دلار برای بازپس گیری و تضمین موقعیتی بالاتر از علامت 1 دلار.

WLD در 6.09 دلار با مقاومت شدید روبرو می شود

Worldcoin، یکی دیگر از توکن های متمرکز بر هوش مصنوعی، در این هفته حرکات قابل توجهی انجام داد. جالب اینجاست که علیرغم شروع هفته با افت 6.88 درصدی در 15 آوریل، ورلد کوین همچنان در مرحله تثبیت باقی ماند، زیرا بلافاصله بیشتر این ضررها را با 6.16 درصد افزایش در روز بعد جبران کرد.

این کشمکش بین گاوها و خرس‌ها تا 19 آوریل ادامه داشت. با رفتن به آخر هفته، Worldcoin شاهد افزایش عظیم 14.19 درصدی روزانه در 20 آوریل در میان احساسات صعودی ناشی از نصف شدن بیت کوین بود. رالی شنبه شاهد آن بود که قبل از اینکه با موانعی روبرو شود، به بالاترین سطح یک هفته ای 5.66 دلار رسید.

داده‌های زنجیره‌ای از IntoTheBlock (ITB) نشان می‌دهد که WLD ممکن است در بازیابی آستانه روانی 6 دلار مشکل داشته باشد، که هفته گذشته با کاهش 14.12 درصدی در 12 آوریل کنار گذاشت. برای بازیابی این سطح، WLD باید دیوار فروش قوی را بشکند. که در آن 448 آدرس، 268340 توکن را با قیمت متوسط ​​6.09 دلار خریداری کردند.

علیرغم 7 درصد افزایش در این هفته، Worldcoin احساسات نزولی کوتاه مدت را حفظ کرده است. با این حال، شاخص قدرت نسبی روزانه آن (RSI) که در حال حاضر 42 است، نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال فضای بیشتری برای رشد دارد.

در حال حاضر در آخرین بررسی با قیمت 5.5 دلار معامله می شود، WLD به قدرتی از بازار گسترده تر نیاز دارد تا به بالای 6 دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا