حساب ارزی

افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی (PerfectMoney) یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی است که در پاناما از سال 2007 شروع به کار کرده است.

پرفکت مانی برخلاف بسیاری از سایت های ارائه دهنده خدمات مالی،ایران را تحریم نکرده و حتی زبان فارسی را پشتیبانی می کند که این امر موجب شده که بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی داشته باشد و کاربران ایرانی برای رفع مشکل دریافت و پرداخت پول از پرفکت مانی استفاده کنند.

حضور این شرکت در پاناما و قوانین ازاد پاناما در امکان استفاده این شرکت از موجودی کاربران برای سرمایه گذاری ،پرفکت مانی را به یک شرکت پر ریسک تبدیل کرده است به دلیل اینکه  بر خلاف شرکت های دیگر ارائه دهنده خدمات مالی نظیر UKash, Cashu, WebMoney, OneCard, paypalو WallieCard  حق استفاده از موجودی کاربران را داراست اما تا به حال گزارشی از تخلف این شرکت ذکر نشده است

پرفکت مانی به سپرده های کاربران سود 4 تا 8 درصد پرداخت می کند که درصد سود شما بستگی به این دارد که حسابتان از کدام نوع حساب های پرفکت مانی است .

در پرفکت مانی سه نوع حساب تعریف شده است . هر کدام از این سه حساب، خصوصیاتی دارند که عبارتند از :عادی (Normal)، ممتاز (Premium) و همکار (Partner)

۱. حساب عادی (Normal)

شما به محض ثبت نام در این دسته قرار می گیرد . شما می توانید از امکانات سایت به صورت کامل استفاده کنید تنها تفاوت شما با سایر حساب ها کمتر بودن میزان سود و بالا بودن کارمزد ترکنش هاست.

۲. حساب ممتاز(Premium)

کاربری که حساب عادی دارد پس از یک سال از عضویت چنانچه گردش مالی اش به 100 هزار دلار رسیدده باشد می تواند حساب عادی خود را به حساب ممتاز ارتقا دهد . حساب ممتاز مزایایی دارد که مهم ترین  آن، کمتر بودن کارمزد خدمات و تراکنش‌ها و سود بالاتر نسبت به حساب عادی است.

۳. حساب همکار(Partner)

حساب همکار مناسب صرافی ها و سیستم های پرداخت است و به اشخاص حقیقی تعلق نمی گیرد . این حساب پرداخت های بین شرکتی و B2B را آسان می کند و سود سالیانه 8% و کارمزد تراکنش 1.5% از مزایای آن است .

 

ثبت نام و ایجاد حساب پرفکت مانی

برای عضویت در پرفکت مانی ابتدا وارد سایت شوید از منوی بالا سمت راست فارسی را انتخاب کنید سپس گزینه ساخت یک حساب را بزنید

اگر به هر دلیلی حساب پرفکت مانی را نپسندیدید ما آموزش ساخت حساب بیت کوین و افتتاح حساب پی پال را هم به شما پیشنهاد می کنیم

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alireza
alireza
4 سال قبل

Mikhaham az in tarigh dar sait hazarat sherkat konam

هدف پی
4 سال قبل

ممنون بابت این پست عالیتون
می خواستم بدونم زمان اعتبار کد های تولید شده ووچر پرفکت مانی تا چقدر هست ؟
آیا انقضا دارند ؟

دکمه بازگشت به بالا