اخبار رمز ارز

پیش فروش DeeStream باعث جلب توجه معامله گران ICON و Cardano می شود زیرا اتر در حال مبارزه است

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سکه‌ها و توکن‌های اکوسیستمی از تبلیغات قابل توجهی برخوردار هستند، به‌ویژه زمانی که میزبان رویدادهای نقدینگی، توکن‌های جدید یا ضرابخانه‌های NFT هستند.

ICON و Cardano این جاه طلبی مشترک داشتند – هر دو پلتفرم می خواستند اتریوم را جایگزین کنند و شبکه بهتری بسازند. با توجه به اینکه اتریوم کمی بالاتر از 3000 دلار است، سرمایه‌گذاران به دنبال مدل‌های تجاری متمرکزتر هستند و به مرحله پیش‌فروش مرحله 2 مرکز پخش بازی DeeStream می‌روند.

ICON برای جذب پروژه های Web3 تلاش می کند

هدف ICON ایجاد بستری برای ایجاد اپلیکیشن های زنجیره ای متقابل بود. با این حال، با وجود سازندگان فراوان در اتریوم، این جاه طلبی محقق نمی شود. متأسفانه ICON در Coinbase نیز نمایش داده نمی شود و مشخصات نسبتاً کمی دارد.

توکن ICON بر اساس ارزش بازار در رتبه 249 قرار گرفته است و از دید کم رنج می برد. به همین دلیل، ICON قصد دارد به جامعه وفادار خود تکیه کند و در عین حال سعی در حفظ حضور در رسانه های اجتماعی دارد. ICON همچنین نزدیک به محدوده پایین تر خود یعنی حدود 0.23 دلار در هر توکن معامله می شود.

ICON همچنین سعی کرد دارایی‌های توکن شده در دنیای واقعی را معرفی کند، یک ایده خاص با قابلیت دوام پایین. نیاز به مقررات و نظارت مانع از تلاش‌ها برای میزبانی کلاس جدیدی از توکن‌ها در بلاک چین ICON شد.

Cardano یک شبکه قوی و بدون هرزنامه را ارائه می دهد

شبکه کاردانو 25 میلیون تراکنش را در سال گذشته انجام داد و 10 میلیون دلار کارمزد جمع آوری کرد. Cardano از نظر تئوری می تواند تا 1000 تراکنش در دقیقه را انجام دهد و در مقایسه با Solana نسبتاً ضد هرزنامه است.

ویژگی بدون هرزنامه، Cardano را به عنوان یکی از غیرمتمرکزترین شبکه ها رتبه بندی می کند، که پر کردن بیش از حد تراکنش های هرزنامه را بسیار گران می کند. بنابراین، کاردانو در تلاش است تا به عنوان مرکز بالقوه پروژه‌های با فعالیت بالا، مانند تجارت DEX، بازی‌ها، بازارهای NFT و غیره، جایگاه خود را به دست آورد.

Cardano همچنین در حال رشد یک اکوسیستم غیرمتمرکز از برنامه‌ها، از جمله وام، معیارها، انواع جدید توکن‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر بلاک چین است. کاردانو نسبتاً راکد باقی مانده است و پس از اصلاح در کل بازار با قیمت 0.45 دلار معامله می شود.

DeeStream از قدرت حمایت از محتوا بهره می برد

DeeStream حتی یک مدل تجاری متمرکزتر از ICON و Cardano ارائه می دهد. پلتفرم DeeStream بر تجربه آسان استریمرها و بینندگان تمرکز خواهد کرد. توکن‌های DeeStream به ابزاری برای پرداخت‌های خرد تبدیل می‌شوند و استریمرها را به عنوان ستاره برجسته می‌کنند.

کاربران DeeStream کنترل کامل کیف پول خود را خواهند داشت و تمام تراکنش‌های این پلتفرم برگشت‌پذیر و قابل استرداد خواهند بود. داشتن توکن ها به هر کسی اجازه می دهد از استریمر مورد علاقه خود حمایت کند و به قوانین و پیشرفت های جدید برای آینده DeeStream رأی دهد.

مرحله 2 پیش فروش نقطه ورود پایینی با قیمت تنها 0.055 دلار و افزایش قابل توجهی نسبت به توکن های ثابت است.

هاب DeeStream فقط 300 میلیون توکن ایجاد می کند تا برای خدمات مفید، سهام و پرداخت های خرد ارائه شود. علاوه بر این، تخصیص تیم به مدت 1000 روز قفل خواهد ماند. DeeStream قصد دارد دارایی خود را به یک توکن با کاربرد بالا و ارزشمند با پتانسیل بلوچی تبدیل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت پیش فروش DeeStream مراجعه کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا