پاداش در ازای کاردرآمد بدون سرمایه گذاری

کسب درآمد از حل کپچا در megatypers

با عضویت در سایت مگاتایپرز ،کسب درآمد از حل کپچا(Captcha) به صورت دلار داشته باشید.

طریقه استفاده از این سایت به این گونه است که ابتدا در این سایت عضو می شوید سپس کپچا هایی به شما نشان داده می شود که شما باید بخوانید و تایپ کنید.

این سایت به ازای هر کپچا حدود 0.005 دلار پرداخت می کند که این مبلغ در ساعات مختلف شبانه روز می تواند کمی تغییر کند برای مثال در ساعت 1 بامداد مبلغ بیشتری رو به ازای هر کپچا پرداخت می کند.

این سایت چرا باید به خاطر حل کپچا به ما هزینه دهد؟

پرسشی که بسیاری از کاربران این سایت دارند این است که چرا این سایت باید بابت حل کپچا به ما هزینه بدهد .مگر این کپچا ها به چه درد مالک سایت می خورد؟

پاسخ به این پرسش بسیار راحت است .این سایت  در واقع رباتی دارد که در حال دانلود از دانلود سرورهای بزرگ دنیا است هر فایلی که بخواهد توسط این ربات دانلود شود نیازمند حل کپچا و تست تشخیص هویت انسانی است که ربات در حال دانلود بلافاصله تصویر کپچا را برای کاربران سایت می فرستد و کاربران آن را حل می کنند و برای ربات دانلود کننده می فرستند تا دانلودش کامل شود.

کسب درآمد از حل کپچا

چنانچه چشمانتان به خوبی کار می کند می توانید از این سایت کسب درآمد داشته باشید البته درآمد از این سایت زیاد چشم گیر نیست اما  درحال حاضر نرخ کسب درامد در این سایت 0.85$ به ازای 1000 کپچا در ساعت است پس اگر 6 ساعت در روز زمان بگذارید روزانه 5 دلار درآمد خواهید داشت.

همچنین بخوانید:   50 هزار دلار جعلی ؟  حجم معاملات بیت کوین با قیمت گذاری افزایش نمی یابد

حداقل موجودی برای درخواست واریز در این سایت 3 دلار است و برای واریز و انتقال به حساب های پی پال و Liberty Reserve مشکلی ندارند پس چنانچه حساب Liberty Reserve ندارید می توانید به راحتی خودتان ایجاد کنید و یا چنانچه به پی پال علاقمند هستید آموزش افتتاح حساب پی پال را ببینید.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد
مهرداد
3 سال قبل

تو این سایت مقدار کارکرد من ثابت نیست روی چهل سنت میرسه یهو میشه شش سنت نمیشه حساب کرد تاحالا چند دلار باید میشد ولی هرکاری میکنم حسابم جمع نمیشه فقط ازش کسر میشه کسی بلد راهنماییم کنه ممنون میشم

دکمه بازگشت به بالا