آموزش

بهترین های صرافی ارز دیجیتال خارجی در سال 2022

صرافی‌ ارز دیجیتال جایی هست که معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتال را بخرند، بفروشند و تبدیل کنند. آنها برای معامله ارزهای دیجیتال در مقیاسی که امروز هستند ضروری هستند. برخی از صرافی ها رقابتی ترین قیمت ها یا سرعت ها را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر محصولات مالی تخصصی را ارائه می دهند.

برای آشنایی با بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال، نحوه عملکرد آنها و اینکه کدام یک را باید انتخاب کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

انتخاب های برتر ما برای بهترین صرافی های ارز دیجیتال
Coinbase – بهترین صرافی ارز دیجیتال برای مبتدیان
Binance.US – بهترین صرافی ارز دیجیتال برای هزینه های کم
Crypto.com – بهترین صرافی ارز دیجیتال برای امنیت
BlockFi – بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کسب سود
Bisq – بهترین صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای مبتدیان: Coinbase

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
رابط بصری، کاربر پسند و فرآیند خرید آسان
مجموعه گسترده ای از مواد آموزشی
انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال

نکات منفی:
هزینه های بالاتر
ساختار پیچیده هزینه

چرا آن را انتخاب کردیم: ما Coinbase را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای مبتدیان انتخاب کردیم زیرا رابط کاربری آسان، مطالب آموزشی گسترده در مورد همه چیز، از بلاک چین گرفته تا نوسانات، و ویژگی‌های امنیتی قوی دارد.

اگر با کریپتو آشنایی دارید، احتمالاً قبلاً نام کوین بیس را شنیده اید. این صرافی یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌ها در ایالات متحده است، و اولین صرافی آن در سال گذشته در بازار عمومی توسط بسیاری به عنوان مشروعیت بخشیدن به بازار ارزهای دیجیتال تلقی شد.

پلتفرم Coinbase کار بسیار خوبی در کاهش موانع برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد، با یک فرآیند ورود ساده که کاربران را به تجارت آسان می‌کند. در عین حال، رابط کاربری آن، ناوبری در پلتفرم و مدیریت کریپتو را به یک تجربه یکپارچه تبدیل می کند.

Coinbase همچنین دارای انواع جامع و قابل دسترس از مواد آموزشی است. کاربران تشویق می‌شوند از این منابع از طریق برنامه Coinbase Earn استفاده کنند، که نحوه معامله ارزهای دیجیتال خاص را آموزش می‌دهد و به کاربران با کریپتو رایگان پاداش می‌دهد.

در آخر، ویژگی‌های امنیتی صرافی قابل ذکر است: کوین‌بیس در تمام نسخه‌های پلتفرم خود از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کند، ۹۸ درصد رمزارز مشتریان را به‌صورت آفلاین ذخیره می‌کند، و دارای یک بیمه نامه برای محافظت از دارایی‌های رمزنگاری تا سقف ۲۵۰,۰۰۰ دلار (به ازای هر محدودیت پوشش FDIC) است. ). چنین اقدامات قوی دلیلی است که Coinbase با وجود کارمزدهای بالاتر، در نهایت ارزش آن را دارد.

کاربرانی که از Coinbase لذت می برند، اما می خواهند ویژگی های نموداری و معاملاتی پیشرفته تری داشته باشند، ممکن است بخواهند به پلتفرم مبادلات دیگر این شرکت، Coinbase Pro مراجعه کنند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای هزینه های کم: Binance.US

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
کارمزدهای مبادله و تبدیل بسیار مقرون به صرفه
نمودارهای پیشرفته و نمودارهای داده
اجرای تجارت با سرعت بالا

نکات منفی:
تنوع سکه محدود در مقایسه با نسخه بین المللی آن
در همه ایالت های ایالات متحده پشتیبانی نمی شود

چرا آن را انتخاب کردیم: Binance.US را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال با کارمزدهای کم انتخاب کردیم، زیرا یکی از سخاوتمندانه ترین ساختارهای کارمزد را در تمام پلتفرم های معاملاتی در نظر گرفتیم.

بایننس از نظر حجم معاملات بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و همتای داخلی آن، Binance.US، بسیاری از مزایای شرکت مادر خود را ارائه می دهد. یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های آن، حداکثر هزینه رقابتی 0.1% سازنده/گیرنده است. این کارمزد کم شروع می شود و با افزایش حجم معاملات شما کم می شود.

Binance.US همچنین برای استفاده از ارز دیجیتال اختصاصی این شرکت (BNB) برای خرید و فروش سکه های دیگر تخفیف هایی ارائه می دهد.

همچنین بخوانید:   آموزش ثبت نام در صرافی kucoin

برای کسانی که می خواهند مستقیماً سکه بخرند، بسیاری از ارزهای دیجیتال صرافی را می توان با دلار آمریکا خریداری کرد و در هزینه تبدیل شما صرفه جویی می کند. این تنوع از تخفیف‌ها و گزینه‌های خرید به نفع کاربران حرفه‌ای است که ممکن است از داشبوردهای بازار جامع پلت‌فرم و انواع سفارش‌ها، از جمله سفارش‌های محدود، سفارش‌های بازار و سفارش‌های محدود، لذت ببرند.

Binance.US در هاوایی، آیداهو، لوئیزیانا، نیویورک، تگزاس و ورمونت در دسترس نیست.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای امنیت: Crypto.com

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
زیرساخت های امنیت سایبری برجسته
کارمزد کم اگر حساب شما با نقل و انتقالات نقدی تامین شود
انتخاب بزرگی از دارایی های ارز دیجیتال

نکات منفی:
خریدهای گران قیمت اعتباری و بدهی
برخی از خدمات در ایالات متحده در دسترس نیستند
هیچ گزینه معاملاتی کریپتو به کریپتو وجود ندارد

چرا آن را انتخاب کردیم: ما Crypto.com را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای امنیت انتخاب کردیم، زیرا چندین لایه محافظتی در برابر کلاهبرداری و حملات سایبری کریپتو دارد.

اکثر صرافی های معتبر ارز دیجیتال دارای زیرساخت امنیت سایبری قوی هستند، اما Crypto.com واقعاً در اینجا برجسته است. این صرافی در رتبه‌بندی امنیت سایبری و پلتفرم CERtification در 100 صرافی برتر رتبه‌بندی امنیت سایبری رتبه اول را دارد.

Crypto.com از تکنیک‌های مختلفی برای ایمن نگه‌داشتن رمزارزهای کاربران در پلتفرم معاملاتی خود استفاده می‌کند، از جمله ذخیره‌سازی سرد آفلاین برای همه ارزهای رمزنگاری‌شده، حساب‌های نگهبان بانکی تنظیم‌شده برای ارزهای سنتی، و نرم‌افزار معمولی بررسی همتا. همچنین از شناسایی چند عاملی با رمز عبور، بیومتریک، ایمیل، تلفن و تأیید احراز هویت استفاده می کند.

علاوه بر این، پلتفرم آن چندین تست نفوذ را با موفقیت به پایان رسانده است، که حملات سایبری شبیه سازی شده برای ارزیابی امنیت سیستم انجام می شود و در طول سال ها اثبات کرده است که سرمایه خود را نشان داده است.

اما امنیت تنها جذابیت Crypto.com نیست. این صرافی با پشتیبانی از بیش از 250 رمز ارز، بزرگترین انتخاب را در بین تمام شرکت های موجود در لیست ما ارائه می دهد.

سایر ویژگی‌های قابل توجه کیف پول DeFi غیر محرمانه آن – که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز را با سرعت دلخواه خود ارسال کنند و سود توکن‌ها را کسب کنند، کارت‌های ویزا پیش‌پرداخت برای خرج کردن ارزهای دیجیتال، و وام‌های کریپتو است.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای کسب سود: BlockFi

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
سود ماهانه بر روی ارزهای دیجیتال خود دریافت کنید
مستقر در ایالات متحده و تنظیم شده و از نظر نهادی حمایت می شود
بدون کمیسیون یا هزینه حساب ماهانه

نکات منفی:
محصولات موجود از ایالت به ایالت بسیار متفاوت است
حساب های بهره دارای برداشت رایگان محدود هستند

چرا آن را انتخاب کردیم: ما BlockFi را به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کسب سود انتخاب کردیم، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد از رمز ارز خود سود کسب کنند و با استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه پول قرض کنند.

در جایی که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال پاداش و تخفیف‌هایی را برای معاملات با حجم بالا ارائه می‌کنند، BlockFi انتخاب کرده است که محصولات مالی ایجاد کند که به معامله‌گران محافظه‌کار پاسخ می‌دهد.

نکته برجسته اصلی صرافی حساب بهره BlockFi آن است که تا 9.5٪ APY را به عنوان سود ترکیبی ماهانه به سرمایه گذارانی که رمزارز خود را در حساب ذخیره می کنند ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین به کاربران اجازه می دهد از بیت کوین موجود به عنوان وثیقه برای وام استفاده کنند.

علاوه بر محصولات مالی جدید، BlockFi همچنین دارای ساختار هزینه مقرون به صرفه و زیرساخت امنیت سایبری قوی است. صرافی کارمزد اسپرد و کارمزد برداشت را دریافت می کند، اما هیچ کارمزدی برای معامله ندارد. برای حفظ امنیت داده‌های شما، BlockFi از ابزارهایی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای و فهرست مجاز استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد برداشت‌ها را ممنوع کنند یا آنها را به آدرس‌های خاصی محدود کنند تا از سرقت جلوگیری کنند.

همچنین بخوانید:   بهترین جایگزین برای صرافی بایننس چیه؟

مصرف کنندگان باید به خاطر داشته باشند که محصولات و خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند BlockFi خطرات قابل توجهی را در ارتباط با فناوری نرم افزار، دارایی های درگیر و تطابق با تنظیم کننده ها به همراه دارند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی غیرمتمرکز: Bisq

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
از معاملات با انتخاب گسترده ای از سکه ها و ارزهای سنتی پشتیبانی می کند
طیف گسترده ای از روش های پرداخت
فرآیند تأیید کوتاه مدت

نکات منفی:
نسخه موبایل فقط برای اعلان ها کار می کند
باید فقط با بیت کوین یا BSQ معامله کنید

چرا آن را انتخاب کردیم: Bisq را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز انتخاب کردیم زیرا با حفظ یک پلت‌فرم منبع باز که کاملاً غیرمتمرکز است بدون محدودیت پشتیبانی ارز، از اخلاق بیت‌کوین به بهترین شکل پیروی می‌کند.

Bisq که قبلاً به عنوان Bitsquare شناخته می شد، رابط کاربری تمیز و آسان و پشتیبانی گسترده سکه صرافی های متمرکز را به یک محیط غیرمتمرکز می آورد. این پلتفرم بر روی نرم افزار منبع باز ساخته شده است، به این معنی که طراحی آن به صورت عمومی در دسترس است، و پروژه با پس انداز شخصی و کمک های مالی جامعه کاربران آن تامین می شود.

Bisq برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال به شخص ثالثی نیاز ندارد و همچنین از کاربران نمی‌خواهد اطلاعات شخصی خود را برای تجارت در پلتفرم ارسال کنند. این یک جایگزین عالی برای طرفداران بیت کوین است که به دنبال طیف گسترده ای از سکه ها برای تجارت با آن هستند. در واقع، برای صرافی‌های ارز دیجیتال غیرمتمرکز معمول نیست که از بسیاری از دارایی‌های دیجیتال – و ارزهای فیات پشتیبانی کنند.

علاوه بر این، ویژگی‌های امنیتی پلتفرم، مانند امضای چندگانه و سیستم سپرده امنیتی، امنیت ذاتی و حریم خصوصی صرافی‌های غیرمتمرکز را با اطمینان از اینکه هر دو طرف صادقانه عمل می‌کنند و کنترل کامل وجوه خود را در طول فرآیند معاملاتی دارند، افزایش می‌دهند.

سایر صرافی های ارز دیجیتال که در نظر گرفتیم
صرافی های ارز دیجیتال زیر همگی گزینه های عالی هستند، به خصوص برای معامله گران جدیدتر. با این حال، آنها مبادلات رمزنگاری اختصاصی نیستند، بلکه عمدتاً در سایر اوراق بهادار مانند سهام و آتی معامله می شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آنها را جداگانه فهرست کنیم.

صرافی Public

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
پلت فرم معاملاتی بدون کمیسیون
سرمایه گذاری سهام کسری در دسترس است
یادآوری نوسانات در ارزهای دیجیتال
تجارت اجتماعی به شما این امکان را می دهد که ببینید دیگران چه چیزی می خرند و می فروشند

نکات منفی:
فقدان نمودارهای فنی و ابزار تحقیق
زمان طولانی انتظار برای برداشت

صرافی Robinhood

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
بدون کمیسیون و حداقل مانده حساب
استفاده و شروع تجارت بسیار آسان است
به شدت توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار تنظیم می شود

نکات منفی:
بدون صندوق سرمایه گذاری مشترک و معاملات فارکس
فاقد محتوای آموزشی و ابزار تحقیق

صرافی eToro

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
جامعه سرمایه گذاری فعال، ایده آل برای تجارت اجتماعی
برای برخی از سکه ها از استیکینگ کریپتو پشتیبانی کنید
انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال

نکات منفی:
هزینه های برداشت ناامید کننده و هزینه های اسپرد
تجارت رمزنگاری در همه ایالت ها در دسترس نیست

صرافی Cash.app

صرافی ارز دیجیتال خارجی

نکات مثبت:
یکی از ساده ترین پلتفرم ها برای شروع با بیت کوین
قیمت ها را فورا قفل کنید و سریع برداشت کنید
پرداخت های موبایلی را انجام دهید و دریافت کنید

نکات منفی:
بدون پوشش بیمه ای FDIC
نمی توان از آن برای پرداخت های بین المللی استفاده کرد
فقط معاملات بیت کوین؛ کریپتو دیگری در دسترس نیست

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا