تولید محتوادرآمد بدون سرمایه گذاری

کسب درآمد ارزی با Google Adsense

گوگل ادسنس(Google Adsense) یکی از سرویس های گوگل برای تبلیغات چندرسانه ای در وبسایت های مختلف است چنانچه به سایت های خارجی مراجعه کرده باشید قطعا با تبلیغات گوگل در آن سایت ها مواجه شده اید.

برای کسب درآمد از گوگل ادسنس(Google Adsense) باید ابتدا یک وبسایت غیرفارسی راه اندازی کنید و از طریق تولید محتوا و سئو سایتتان را در موتور های جست و جو بهبود دهید و بازدید آن را بالا ببرید سپس با استفاده از سرویس گوگل ادسنس تبلیغات در سایتتان انجام دهید .

گوگل بر اساس محتوای سایت و تبلیغات هزینه متغیری را بابت هر کلیکی که بر روی تبلیغات انجام می شود در نظر می گیرد اما بیشترین هزینه را به محتواهای پزشکی و مالی می پردازد .هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز از برای 0.2 دلار تا یک دلار  و حتی تا 100 دلار هم ذکر شده(در موارد خیلی نادر) که به صورت متوسط از هر 1000 نمایش آگهی یک کلیک روی تبلیغات انجام میشه.جالب  است بدانید هم اکنون بیش از  15 میلیون وب‌سایت و بلاگ، تبلیغات گوگل ادسنس را در سایت خود نمایش می‌دهند.

برای ثبت نام در گوگل ادسنس(Google Adsense) باید آدرس خود را (به غیر از ایران) در این سرویس ذکر کنید برای همین بهتر است برای ثبت نام از دوستانی که خارج از کشور اقامت دارند کمک بگیرید تلفن شما هم توسط گوگل وریفای می گردد.

همچنین سایت شما نباید با پسوند دامنه .ir باشدچون در این حالت سایت شما تایید نخواهد شد.

به صورت کلی اگر توانایی تولید محتوا به صورت انگلیسی یا عربی یا حتی زبان های دیگر را دارید گوگل ادسنس می تواند گزینه مناسبی برای شما جهت کسب درآمد ارزی باشد

همچنین بخوانید:   آدیداس با کوین بیس و متاورس سندباکس همکاری می کند

سیستم هوشمند گوگل ادسنس همواره اگهی هایش را در سایت های مختلف بررسی می کند و امکان تقلب و کلیک فیک در این سیستم بسیار پر ریسک تلقی می شود

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hamid
Hamid
4 سال قبل

دیدگاه ندارم
همین

دکمه بازگشت به بالا