درآمد بدون سرمایه گذاری

با موبایلتون درآمد دلاری کسب کنید

ضعفی که خیلی از سایت های کسب درآمد دلاری دارند این هست که با تلفن موبایل امکان استفاده ازشون نیست اما سایتی رو می خواهیم معرفی کنیم که فقط برای کسب دلار با موبایل و تلفن های هوشمند  ایجاد شده است و از طریق دسکتاپ امکان دسترسی نداره .

با استفاده از این سایت می توانید در همه زمان ها ، زمانی که در تاکسی و مترو هستید هم کسب درآمد کنید و دیگر نیازی به حضور لپ تاپ نیست .

کسب دلار با موبایل

نحوه کسب درآمد در این سایت به این صورت می باشد که شما به ازای کارهایی که انجام می دهید امتیاز کسب می کنید و در انتها این امتیاز را به دلار تیدیل می کنید و به صورت کارت های هدیه اپ استور و گیفت کارت های گوگل پلی دریافت می کنید همچنین می توانید حساب پی پال خودرا بدهید تا واریز شود  و در آخرین تغییر این سایت می توانید معادل بیت کوین هم دریافت کنید.

فروش کدهای این کارت ها در انجمن پرشین تولز کار آسانی است و از دریافت به صورت پی پال راحت تر است.

شما با موبایلتون در این سایت کارهایی نظیر مشاهده ویدیو ،نصب اپلیکیشن،شرکت در نظر سنجی و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را انجام می دهید.

همچنین می توانید اقدام به جذب زیرمجموعه کنید که در اینصورت 50 درصد امتیازات زیرمجموعه هایتان را دریافت نمایید .توجه داشته باشید که به دلیل اینکه کاربران تلفن های هوشمند خیلی بیشتر از کاربران لپ تاپ و پی سی هست و دسترسی بیشتری دارند فرصت مناسبی برای کسب درآمد از طریق زیرمجموعه هاتون برای شما وجود دارد

این سایت تا به حال بیش از 5.5 میلیون دلار واریزی داشته است و هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS قابل استفاده است

عضویت در این سایت

برای عضویت در این سایت و شروع  کسب دلار با موبایل  روی لینک بالا کلیک کنید و اپلیکیشن را دانلود کنید

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا