درآمد بدون سرمایه گذاریطراحی گرافیکی

از طریق طراحی چاپ لباس پولدار شوید

 یکی از راه های کسب دلار از طراحی لباس و پوشاک است.

Teespring در واقع یک استارت آپ مربوط به حوزه پوشاک هست.در این سایت شما هم می توانید فروشنده مدل های مختلف تی شرت ،شلوار و … باشید و هم می توانید کسب دلار از طراحی این لباس ها را انجام دهید .

چنانچه به مد و پوشاک علاقمند هستید  و طرح های جالبی برای چاپ روی تی شرت و لباس های مختلف دارید این سایت نظر شما را جلب خواهد کرد و می توانید کسب دلار از طراحی را تجربه کنید.

چنانچه مشتریان سایت طرح شما را روی تی شرت یا لباسشان انتخاب کنند سایت به شما تا 20 دلار بابت هر فروش کمیسیون خواهد داد حتی می توانید بخشی از این پول را به امور خیریه اختصاص دهید تا باعث فروش بیشتر طرحتون شود.

این سایت علاوه بر فروش اینترنتی ،در بسیاری از کشور های دنیا نظیر تایلند مغازه های فیزیکی دارد تا مشتریان طرح های مختلف را بررسی کنند و طرح موردنظرشون را برای چاپ روی لباسی که در نظر دارند تا خریداری کنند انتخاب کنند و همونجا با تکنولوژی بالا براشون چاپ می کند . بسیاری از طرح ها limited edition هستند و فقط تعداد محدودی از اونها اجازه فروش دارند.

راهنمای عضویت در سایت Teespring و کسب درآمد دلاری از طریق فروش طرح چاپی برای لباس:

جهت استفاده از سایت و فروش طرح هاتون وارد سایت بشید و گزینه ی Start designing را انتخاب کنید سپس گزینه sign up را بزنید و اطلاعاتتون رو در سایت ثبت کنید

همچنین بخوانید:   کسب دلار از بازاریابی در سایت MaxBounty را تجربه کنید

پس از ورود به سایت انتخاب کنید که چه چیزی طراحی کرده اید؟یک قاب گوشی ؟یک طرح برای ماگ ؟یک طرح برای لگ یا ی شرت و پس از انتخاب طرح خودتان را آپلود کنید

برای مثال هر قاب گوشی آیفون که فروخته بشه به مبلغ 20 دلار هست که 7 دلار اون به طراح اختصاص پیدا می کند . البته انتخاب قیمت فروش هم توسط شما صورت می گیرد و چنانچه طرح شما جذابیت بالایی دارد و منحصر به فرد است می توانید قیمت فروش را از قیمتی که سایت به صورت پیش فرض در نظر گرفته است بیشتر کنید.

کسب دلار طراحی کاور موبایل

پرداخت این سایت از طریق پی پال است .اگر حساب پی پال ندارید اینجا را کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sasan
sasan
4 سال قبل

سلام چند تا سوال درباره این وبسایت داشتم لطفا راهنماییم کنید

دکمه بازگشت به بالا