بیت کویندرآمد بدون سرمایه گذاری

کسب بیت کوین با freebitco.in

معتبرترین سایت درآمد قطره ای بیت کوین freebitco.in است .سایتی که سال هاست به فعالیتش ادامه میدهد و هیچ گزارش منفی ای از هیچ یک از کاربرانش ثبت نشده است.

عملکرد این سایت به این صورت است که هر یک ساعت یکبار شما می توانید شانس خود را امتحان کنید و بین 0.00000031 BTC تا 0.03106989 BTC (در تاریخ ایجاد این پست) از سایت دریافت کنید .چنانچه عدد شانس شما در هر رول در بازه های مختلف مانند شکل زیر قرار گیرد میزان جایزه شما نیز متفاوت خواهد بود.

freebitco.in رول شانس

از قسمت های دیگر سایت می توان به بخش لاتاری و HI-LO game(به هیچ وجه توصیه نمی شود) ،قرعه کشی و زیر مجموعه گیری است که نیاز به توضیح ندارد.

از دیگر مزایای این سایت این است که به سرمایه  بیت کوین freebitco.in در حسابتان 4.08% سود سالانه میدهد پس نیازی نیست که برای برداشت پولتان از این سایت عجله کنید زیرا هر روز به این میزان سود تعلق می گیرد.

freebitco.in سود سالانه

 

حداقل میزان برداشت در این سایت 0.00030000 BTC است که چنانچه بتوانید چند زیر مجموعه با پشتکار پیدا کنید و خودتان هم حداقل روزانه 12 بار از دریافتی های هر ساعت سایت استفاده کنیدظرف یکی دو هفته به این مقدار خواهید رسید.

این سایت قدیمی ترین سایت درآمد قطره ای بیت کوین می باشد و رتبه الکسا این سایت در دنیا به طور متغیر بین 1000 تا 1500 است.

درباره ی نحوه برداشت از سایت و واریز به حساب بیتکوین هم لازم است شماره حساب خودتان را وارد کنید . چنانچه حساب بیت کوین ندارید اینجا را کلیک کنید و یا اگر با دریافت و پرداخت از حساب بیب بیت کوین مشکل دارید اینجا را بخوانید.

این سایت 3 نوع واریز به حساب دارد.واریز هفتگی اتوماتیک که روز های یکشنبه انجام میشود،واریز فوری که ظرف 15 دقیقه انجام می شود اما کارمزد انتقال زیادی دارد و واریز معمولی که بین یک تا دو روز طول می کشد اما کارمزد انتقال معقولی دارد.

توجه داشته باشید که این سایت اخیرا از داخل ایران مسدود شده است برای همین باید از طریق پروکسی وارد سایت شوید

یک دیدگاه

  1. من از 2013 که این سایت باز شده باهاش کار کردم و بجز باخت چیزی نصیبم نشده< یه کلاه بردار حرفه ای خوشنام که به با پوشش fair هر چی داشته باشی ازت میگیرهو مگر اینکه اصلا high low بازی نکنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا