اخبار رمز ارز

در حالی که قیمت بیت کوین برای حمایت سطح کلیدی تلاش می کند ، تحلیلگران می گویند 50 هزار دلار بیت کوین “آخرین دام خرس است”

در توییتی در تاریخ 5 اکتبر ، معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital ، جدیدترین اقدام قیمت BTC را “آخرین دام خرس” توصیف کرد.  تحلیلگر پیش بینی میکند رنج بیشتر برای خرس های بیت کوین پس از رسیدن به 50،000 دلار برای اولین بار در یک ماه و رسیدن به بالاترین سطح 50،400 دلار ، بیت کوین بار دیگر منبع بحث های شدید بین شرکت کنندگان در بازار است.  این که آیا BTC/USD می تواند 50،000 دلار را نگه دارد – و در غیر این صورت تا چه حد می تواند سقوط کند – موضوع همچنان ادامه دارد.
برای Rekt Capital ، بازه های زمانی طولانی تر هستند که ارزش توجه بیشتری دارند.  به طور خاص ، نمودار هفتگی برای این جفت یک الگوی “سر و شانه” را شکل داده است – چیزی که به طور سنتی به نکات منفی آینده اشاره می کند.  این زمان ، بر اساس جدیدترین قدرت ، احتمالاً متفاوت است.  او به دنبال کنندگان توییتر به صورت خلاصه بیان می کند: “به نظر می رسد که سر و شانه های هفتگی تله خرس بود.”
اگر بیت کوین همچنان از محدوده قیمت چند هفته ای خود خارج شود ، صعود حاکم می شود ، سطوح اصلی مقاومت بعدی نزدیک به بالاترین سطح فعلی است.  همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، چشم انداز برای بقیه سه ماهه چهارم امسال و 2022 برای بسیاری صعودی است و انتظار می رود حداکثر قیمت BTC تا 6 ماه یا بعد از آن  برسد.  اگر می خواهید بیت کوین بیشتری خریداری کنید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای فروش بیت کوین است!  – رایان کانترینگ کلارک (CanteringClark) 4 اکتبر 2021 بر اساس احساسات ، که هفته گذشته در “ترس شدید” بود ، با توجه به شاخص Crypto Fear & Greed با بازگشت بیت کوین به 50،000 دلار به “حرص” برگشت.
اسکات ملکر ، معامله گر سه شنبه هشدار داد: “جفت های ALT/USDT خوب به نظر می رسد. جفت های ALT/BTC خشن به نظر می رسند.”  “معمولاً به این معنی است که BTC در حال افزایش است ، جفت های ALT/USDT را کمی بالا می کشد ، اما آنها را در برابر BTC خرد می کند. در آن زمان در BTC به عنوان یک معامله گر بهتر است. در واقع به هیچ وجه سناریوی قطعی ، اما محتملی نیست.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا