اخبار رمز ارز

رقیب وارن به وجوه فوق العاده PAC ارز دیجیتال امتیاز می دهد

به گفته پولیتیکو، بسیاری از حامیان رمزارز پولی را برای افزایش شانس جان دیتون وکیل برای برکناری سناتور ماساچوست الیزابت وارن در روز انتخابات اهدا می کنند.

دیتون، یک تازه‌کار سیاسی، سال گذشته به دلیل حمایتش از ریپل (XRP) و مشارکت در چندین پرونده ارز دیجیتال برجسته، نامی برای خود دست و پا کرد.

این وکیل که CryptoLaw را تأسیس کرد، در مورد اختلافات خود با وارن و گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به ویژه در مورد رویکرد آنها به مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرده است.

در سال 2021، او به دنبال مداخله در دادخواست SEC علیه ریپل به نمایندگی از دارندگان XRP بود، با این استدلال که منافع آنها به اندازه کافی ارائه نشده است. در اوایل سال 2024، دیتون به ماساچوست نقل مکان کرد و برای مقابله با وارن به عنوان یک جمهوری خواه ثبت نام کرد.

با این حال، علیرغم مشارکت قابل توجه خود در کریپتو، دیتون بارها اعلام کرده است که روی کریپتو کار نمی کند. او همچنین در اعلامیه اولیه کمپین خود در 20 فوریه به دارایی های دیجیتال اشاره ای نکرد (به پایین مراجعه کنید).

دیتون ادعا می کند تصمیم او برای ورود به سیاست ناشی از تمایل به پرداختن مستقیم به سیاست های وارن است.

وارن یکی از مخالفان سرسخت صنعت کریپتو بوده است و از قوانین سختگیرانه تر، از جمله اقداماتی علیه پولشویی در مورد دارایی های دیجیتال حمایت می کند.

موضع او اغلب بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است، با این نگرانی که سیاست‌های او می‌تواند نوآوری را خفه کند.

نظرسنجی می گوید وارن در برابر دیتون آسیب پذیر است

نظرسنجی اخیر بوستون دات کام نشان می دهد که 57 درصد از خوانندگان اذعان داشتند که دیتون، یا یکی دیگر از رقبای جمهوری خواه، می تواند وارن را در انتخابات آتی امسال شکست دهد.

حدود 39 درصد گفتند که وارن در موقعیت خود تثبیت شده است.

بزرگان صنعت و منتقدان وارن – از جمله آنتونی اسکاراموچی و دوقلوهای وینکلووس، و همچنین مدیران ریپل – بنا بر گزارش‌ها مصمم به جمع‌آوری سرمایه برای شکست او هستند.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل نیز سهم قابل توجهی در کمپین دیتون داشته است. علاوه بر این، میلیاردر مارک کوبان و بنیانگذار اتاق تجارت دیجیتال Perianne Boring نیز Deaton را تایید کرده اند و بر حمایت رو به رشد از داخل جامعه رمزنگاری تاکید کرده اند.

صنعت کریپتو در حال افزایش قدرت سیاسی است

هجوم کمک های مالی بر تلاش هماهنگ PAC های متمرکز بر رمزنگاری تاکید می کند که فعالانه از نامزدهای همسو با منافع صنعت حمایت می کنند.

مخالفت سرسختانه وارن با کریپتو او را به یک هدف اصلی تبدیل کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، سوپر PAC‌های رمزنگاری به طور قابل توجهی به نامزدهای شرکت‌کننده در آخرین رقابت‌های اولیه سوپر سه‌شنبه در تگزاس، کالیفرنیا و آلاباما کمک مالی کردند.

طبق گزارش ها، Fairshake، Protect Progress و Defend American Jobs مجموعاً حداقل 13 میلیون دلار برای مسابقاتی که در 5 مارس برگزار شد هزینه کردند.

یکی از اهداف قابل توجه در آن رقابت‌ها، نماینده کیتی پورتر، یک دموکرات مترقی بود که برای کرسی سنای کالیفرنیا رقابت می‌کرد. بنا بر گزارش ها، فیرشیک بیش از 10 میلیون دلار را به طرح هایی مانند یک کمپین تبلیغاتی در سراسر ایالت اختصاص داده است که از مردم کالیفرنیا خواسته است به دلیل انتقادات قبلی پورتر از این صنعت حمایت نکنند.

پورتر علیرغم محبوبیت او به عنوان یک چهره مترقی که به خاطر شخصیت قابل اعتمادش شناخته می شود، در انتخابات مقدماتی شکست خورد و پس از استیو گاروی جمهوری خواه و آدام شیف نماینده دموکرات همکارش عقب ماند.

این نتیجه توسط بسیاری به عنوان یک تغییر قابل توجه در چشم انداز سیاسی مربوط به نامزدهای دارایی دیجیتال و مخالفان آنها تلقی می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا