اخبار رمز ارز

ادوارد اسنودن نگران کاهش قیمت بیت کوین نیست

با وحشت قابل مشاهده در رسانه های اجتماعی پس از انحلال 900 میلیون دلاری دیروز در سراسر بازار کریپتو، ادوارد اسنودن نگران نیست.

ارزش کل بازار کریپتو از دیروز تا کنون نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است و بازار میم کوین نیز 13 درصد کاهش یافته است.

بیت کوین به 65000 دلار کاهش یافت و حجم معاملات روزانه به 60 درصد افزایش یافت که نشان دهنده فروش گسترده تر سرمایه گذاران است. ETF های بیت کوین نیز دیروز شاهد خروج خالص 55 میلیون دلاری بودند.

با این حال، اسنودن – مشاور اطلاعات رایانه ای و افشاگر معروف به افشای اطلاعات طبقه بندی شده از آژانس امنیت ملی – به رسانه های اجتماعی رفت تا این وحشت را رد کند.

به طور خلاصه توییتاسنودن تاکید کرد که با وجود انحلال یک شبه، قیمت بیت کوین تقریباً با قیمت یک هفته قبل یکسان است.

هر زمان که ETF ها خروجی خالص را تجربه کرده اند، بیت کوین نوسان قابل توجهی از خود نشان داده است. با این حال، قیمت ماه به ماه BTC در طول سال جاری به طور قابل توجهی صعودی باقی مانده است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده امسال با 42000 دلار شروع شد و در ماه فوریه به 50000 دلار رسید. در ماه مارس، بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 73000 دلار رسید.

خوش‌بینی اسنودن به خوبی پایه‌گذاری شده است، زیرا شاخص ترس و طمع بیت‌کوین، علی‌رغم انحلال شدید دیروز، همچنان در «طمع» قرار دارد.

با این حال، بازار آلتکوین بیشترین ضرر را به ثبت رساند، زیرا توکن‌های بزرگی مانند Solana، XRP و Avalanche از دیروز تاکنون نزدیک به 10 درصد کاهش یافته‌اند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا