اخبار رمز ارز

سولانا 735.5 درصد افزایش یافت و توجه تحلیلگران را به خود جلب کرد. اهداف قیمتی جدید FTM و KANG فاش شد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سولانا (SOL) با افزایش 735.5 درصدی ارزش آن در سال گذشته، بر نمودارها غالب شده است و به زودی می تواند از مرز قیمت 200 دلار عبور کند.

علاوه بر این، کریپتو Fantom (FTM) در همان بازه زمانی 116.3 درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد بر بازار نیز تسلط دارد و به زودی می‌تواند به ارتفاعات جدیدی برسد.

با این حال، مهم‌ترین دستاوردها توسط KangaMoon (KANG) به دست آمد، زیرا پس از 290٪ افزایش ارزش، وارد مرحله 5 ICO بلاک چین شد. با این نرخ رشد، تحلیلگران سود 100 برابری را برای توکن KANG پیش‌بینی می‌کنند و امروز، فناوری آن را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چرا چنین است. در پایان، خواهیم دید که بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری در حال حاضر کدام است.

سولانا 735.5 درصد صعود به YTD را ثبت کرد

ارزش سولانا (SOL) نسبت به سال قبل 735.5 درصد افزایش یافت و با این نرخ انتظار می‌رود که شاهد افزایش قابل توجهی باشد. علیرغم کاهش 11 درصدی قیمت سولانا در هفته گذشته، بر اساس داده های روی نمودار همچنان در محدوده 170.06 تا 189.78 دلار قرار دارد.

به گفته سرگرد Altcoin Sherpa، تحلیلگر ارزهای دیجیتالخرید کریپتو Solana در محدوده 175 تا 200 دلار تصمیم خوبی است، اما پرش به آن با قیمت 140 دلار می تواند بالاترین بازده را داشته باشد. با وجود شتاب چالش برانگیز اخیر، می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد، زیرا طبق پیش بینی قیمت سولانا، می تواند سال 2024 را با 255.78 دلار به پایان برساند.

افزایش 116.3 درصدی فانتوم

فانتوم نیز در نمودارها به سمت بالا حرکت می کند، و با این نرخ، در موقعیتی قرار دارد که شاهد رشد استثنایی قیمت باشد، به خصوص که صعود آن از سال تا به امروز (YTD) 116.3 درصد بوده است.
علاوه بر این، در 30 روز گذشته، قیمت فانتوم 17.2 درصد افزایش یافت و در هفته گذشته 10 درصد افزایش یافت.

با این نرخ رشد، کریپتو فانتوم از 0.77 دلار به 1.03 دلار رسیده است و با عبور از محدوده 1 دلار، می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد. طبق پیش بینی قیمت Fantom، می تواند سال 2024 را با قیمت 1.49 دلار به پایان برساند.

کانگامون (KANG) بر اساس آخرین پیش بینی ها به 1.96 دلار می رسد

کانگامون (KANG) پس از یک افزایش بی‌نظیر ارزش، فضای وب3 را طوفانی به خود اختصاص داده است، که توسط جذابیت اکوسیستم و احساسات مثبت کلی بازار تقویت شده است. این پلتفرم عناصر منحصر به فرد Social-Fi، ویژگی های Play-to-Earn (P2E) و رویکرد جامعه محور را معرفی می کند.

در بالای این پلتفرم، هر کسی می تواند شخصیت KangaMoon خود را بسازد و با بازیکنان دیگر مبارزه کند یا وارد مسابقات شود.

علاوه بر این، آنها با درگیر شدن در این عناصر گیم پلی، توکن های KANG را به دست می آورند، اما می توانند به شکل توکن های غیر قابل تعویض (NFT) نیز پاداش بگیرند. به این ترتیب، هر کسی می‌تواند آن‌ها را در بازار اختصاصی KangaMoon بخرد، بفروشد یا معامله کند. با بیش از 5800 دارنده و 20000 حساب ثبت شده، واضح است که علاقه به KANG بسیار زیاد است.

ارزش کریپتو از 0.005 دلار به 0.0196 دلار افزایش یافته است. همچنین بیش از 4.5 میلیون دلار افزایش یافته است و تا پایان این هفته از مرز 5 میلیون دلار نیز عبور خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که تا زمان راه‌اندازی پروژه به 1.96 دلار برسد، زیرا تحلیلگران انتظار دارند 100 برابر افزایش یابد و KANG را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری قرار دهد.

در حالی که Solana عملکرد قیمت قابل توجهی را به نمایش گذاشته است، واضح است که Fantom نیز یک روند صعودی عمده قیمت را تجربه کرده است، و KangaMoon می تواند افزایش قیمت را به قدری بالا تجربه کند که بتواند از نظر رشد از هر دوی این رمزارزها عبور کند و آن را به بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری تبدیل کند. در حال حاضر.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از وب سایت پیش فروش KangaMoon (KANG) دیدن کنید یا jدر جامعه

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا