اخبار رمز ارز

مایلی موندا 10 برابر افزایش می یابد. تحلیلگران BCH و SOL را افزایش می دهند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Milei Moneda (MEDA) برای افزایش پیش فروش بزرگ آماده شده است. پتانسیل پس از راه اندازی آن نیز هزاران سرمایه گذار را جذب کرده است.

سولانا با شکست گسترده شبکه سقوط می کند. شیبا اینو پس از اعلام فهرستی به دست آورد.

سرمایه‌گذاران پیش‌فروش Milei Moneda (MEDA) هیجان‌زده هستند زیرا به افزایش قابل توجهی نزدیک می‌شوند. در همین حال، کاربران سولانا شکست عظیم تراکنش را تجربه می کنند، در حالی که Shiba Inu (SHIB) از یک صرافی دیگر پشتیبانی می شود.

افزایش MEDA آینده چقدر است؟ و این خبر چگونه بر قیمت SOL و SHIB تأثیر گذاشته است؟ بیایید دریابیم!

سرمایه گذاران اولیه Milei Moneda خود را برای افزایش 60 درصدی آماده می کنند

Milei Moneda یک میم سکه منحصر به فرد است که طنز و سیاست را با فناوری بلاک چین ترکیب می کند. این میم سکه در یک ماه گذشته توجه بازار را به خود جلب کرده است. این افزایش توجه به دلیل پیش فروش سودآور مایلی موندا است.

پیش فروش در حال حاضر در مرحله 2 است و MEDA به قیمت 0.0125 دلار به فروش می رسد. با این حال، سرمایه گذاران مرحله 1 در حال حاضر 25 درصد سود داشته اند و MEDA را با قیمت 0.010 دلار خریداری کرده اند. آنها همچنین در طول پیش فروش 100٪ سود خواهند داشت. به طور مشابه، سرمایه گذاران مرحله 2 می توانند تا زمانی که Milei Moneda با قیمت 0.020 دلار راه اندازی شود، 60 درصد سود کسب کنند.

همچنین، سرمایه‌گذاران Milei Moneda می‌توانند پس از راه‌اندازی از افزایش‌های عظیم بهره ببرند. زیرا 5 درصد از عرضه MEDA برای ایجاد کمبود و تثبیت قیمت سوزانده می شود. مزایای اضافی برای سرمایه گذاران MEDA شامل حق رای، پاداش برای پیشنهادات با کیفیت، دسترسی انحصاری به جالب ترین NFT ها، پاداش های شرط بندی NFT و تخفیف ها است.

در نهایت، سرمایه گذاران نیز در جامعه پر جنب و جوش بر اساس Discord، X و Reddit پذیرفته می شوند. فعالیت های انجمن شامل هدایای منظم، جلسات پرسش و پاسخ، و رویدادهای مجازی است. این فرصت‌های سود و سایر مزایا بسیاری از سرمایه‌گذاران را متقاعد کرده است که Milei Moneda بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است.

گزارش: 75 درصد از تراکنش های سولانا شکست خورده است

این آمار ناخوشایند که سه چهارم تراکنش‌های شبکه Solana انجام نمی‌شود، اخیراً توسط کارشناسان رمزارز مورد توجه قرار گرفته است. تحلیلگران توضیح می دهند که این پیشرفت ناشی از فعالیت عظیم ایجاد شده توسط سکه های میم سولانا است.

کاربران نیز از این پدیده و تجربه کاربری ضعیف در شبکه های اجتماعی شکایت کرده اند. با این حال، یکی از حامیان محبوب سولانا در X، مدیر عامل هلیوس مرت ممتاز، ادعا کرد که اکثر تراکنش های ناموفق به دلیل اسپم ربات بوده است. او همچنین اضافه کرد که افزایش کارمزد تراکنش ها بیش از یک سطح معین، تجربه کاربر را بهبود نمی بخشد. توافق بر این است که رفع مشکل مدتی طول می کشد، زیرا فقط وصله های شبکه می توانند مشکل را اصلاح کنند.

تحلیلگران می گویند که این موضوع ممکن است منجر به کاهش معاملات شود زیرا قیمت SOL از 183.96 دلار به 164.15 دلار کاهش یافته است. این کاهش 10.77 درصدی برای SOL است. با این حال، تحلیلگران می گویند که SOL می تواند در قسط بعدی بازار صعودی 2024 به ATH جدید 500 دلار برسد.

Nexo Shiba Inu را فهرست می کند

در 5 آوریل، یک صرافی جهانی، Nexo، در X اعلام شد که شیبا اینو را در بورس خود فهرست کرده بود. مشتریان می توانند خرید کنند، از طریق شماره تلفن و ایمیل ارسال کنند و در مقابل SHIB در صرافی وام بگیرند.

آنها همچنین می توانند SHIB را با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و آربیتروم مبادله کنند. Nexo همچنین در تمام خریدهای Shiba Inu (SHIB) که با کارت یا حواله بانکی انجام می‌شود، 0.5 درصد پول نقد در جوایز رمزنگاری ارائه کرد. این فهرست اوج سه سال دفاع از جمله یک دادخواست Change.org است. حمایت Nexo از Shiba Inu تأثیر مطلوبی داشته است، زیرا این توکن از زمان ثبت 3.6 درصد افزایش یافته است، و از 0.000028 دلار به 0.000029 دلار افزایش یافته است.

تحلیلگران می گویند که Shiba Inu می تواند تا 0.000050 دلار در قسط بعدی دوره صعودی 2024 تولید کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت مایلی مندا مراجعه کنید یا به انجمن بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا