اخبار رمز ارز

تحلیلگر کریپتو سودهای انفجاری XRP را پیش بینی می کند. Toncoin و KangaMoon بر بازار آلت کوین تسلط دارند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در بازار کریپتو، با بمب پیش بینی اخیر XRP یک تحلیلگر برجسته، همه چیز شروع به گرم شدن کرده است.

به طور همزمان، دو آلتکوین دیگر، Toncoin (TON) و KangaMoon (KANG) نیز علائم رشد را نشان می دهند. در واقع، تحلیلگران بازار اشاره می کنند که KANG که اکنون در مرحله 5 پیش فروش خود قرار دارد، ممکن است در سال 2024 به آلتکوین 1 دلاری بعدی تبدیل شود.

آرماندو پانتوجا یک پیش‌بینی صعودی قیمت XRP انجام می‌دهد

اخیراً، ریپل (XRP) یک موج صعودی را پشت سر گذاشته است. داده های CoinMarketCap نشان می دهد که قیمت ریپل تنها در هفته گذشته از 0.58 دلار به 0.61 دلار افزایش یافته است. در این مدت، ارزش بازار آن از 32.29 میلیارد دلار به 33.87 میلیارد دلار افزایش یافت. تحلیلگر رمزنگاری آرماندو پانتوجا پیش بینی می کند که ریپل به زودی بین سطوح 10 تا 20 دلار معامله خواهد کرد.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، کریپتو ریپل می تواند این روند صعودی را ادامه دهد. قابل ذکر است، 27 نشانگر فنی برای XRP سبز چشمک می زنند. علاوه بر این، ریپل بالاتر از میانگین متحرک نمایی 100 و 200 روزه خود معامله می شود. بنابراین، کارشناسان حوزه کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که این آلت‌کوین تا 0.81 دلار در سه‌ماهه دوم سال 2024 افزایش یابد.

Paxton سطوح قیمت Toncoin را برای تماشا نشان می دهد

در همین حال، Toncoin (TON) به عنوان یکی دیگر از نیروهای غالب در فضای آلتکوین ظاهر می شود. طی 30 روز گذشته، قیمت Toncoin از 2.84 دلار به 6.79 دلار افزایش یافت. ارزش بازار این آلتکوین نیز در آن دوره از 9.96 میلیارد دلار به 23.58 میلیارد دلار افزایش یافت. تحلیلگر رمزنگاری پکستون ادعا می کند که Toncoin برای یک روند صعودی باید بالاتر از سطح 6.75 دلار نگه دارد.

تحلیل فنی رمزارز Toncoin نیز این پیش بینی را تأیید می کند. به عنوان مثال، اکنون 27 اندیکاتور فنی در منطقه خرید برای این آلتکوین وجود دارد. تحلیلگران برجسته بازار هنگام پیش بینی قیمت Toncoin خود به همه این عوامل توجه می کنند. در نتیجه، آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند تا قبل از پایان سه ماهه دوم سال 2024، جهش بالقوه تون‌کوین به 7.55 دلار برسد.

KangaMoon (KANG) جایگاه خود را به عنوان یکی از آلتکوین های برتر به خود اختصاص داده است

به طور مشابه، KangaMoon (KANG) به یکی از آلتکوین های با بهترین عملکرد در جهان تبدیل شده است. با جامعه ای متشکل از 20000 نفر و 5800 دارنده توکن، شکی نیست که خود را به عنوان یک ستاره در حال ظهور در بازار تثبیت کرده است. این ستاره پیش فروش حتی بیش از 4.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است و می تواند تا قبل از پایان آوریل 2024 به 6 میلیون دلار برسد.

معامله گران به KangaMoon علاقه مند هستند زیرا یک بازی Play-to-Earn (P2E) راه اندازی می کند که در آن KANG به عنوان ارز اصلی درون بازی عمل خواهد کرد. با KANG می توانید شخصیت های خود را ارتقا دهید یا آیتم های درون بازی بخرید. علاوه بر این، KangaMoon به دارندگان KANG چالش های هفتگی/ماهانه/سه ماهه برای توکن های اضافی یا آیتم های درون بازی ارائه می کند.

KangaMoon یک هدف دارد: بازپرداخت به جامعه خود. برای مثال، KangaMoon اکنون قبل از راه‌اندازی رسمی، به فعال‌ترین اعضای انجمن با توکن‌های رایگان KANG پاداش می‌دهد. بنابراین، افراد بی‌شماری پست‌های رسانه‌های اجتماعی KangaMoon را با لایک‌ها/اشتراک‌گذاری/کامنت‌ها پر می‌کنند تا این آلت‌کوین را به‌طور رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر، KANG در مرحله 5 پیش فروش خود است و فقط 0.0196 دلار قیمت دارد. این نشان دهنده جهش 290 درصدی از قیمت اولیه آن 0.005 دلار است. با این حال، با توجه به روابط آن با بازار بازی های P2E، که می تواند تا سال 2028 به 885 میلیون دلار برسد، پتانسیل رشد آن باورنکردنی است. در واقع، تحلیلگران بازار یک بار که Tier-1 CEX این آلتکوین را در سه ماهه دوم سال 2024 فهرست می کند، افزایش تا 1 دلار را پیش بینی می کنند.

چه چیزی KangaMoon را از XRP و Toncoin متمایز می کند؟

کانگامون با ریپل و تون کوین متفاوت است زیرا ارزش بازار آن تنها 19.6 میلیون دلار است. این بدان معنی است که KANG برای افزایش قیمت خود به بودجه جدید کمتری نیاز دارد. در نتیجه، KangaMoon می تواند به یکی از 10 آلتکوین برتر تبدیل شود که می توانید در رادار شما نگه دارید. برای خرید آن، لینک های زیر را دنبال کنید و 10% پاداش دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از وب سایت پیش فروش کانگامون دیدن کنید یا بپیوند به انجمن

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا