اخبار رمز ارز

معامله گر فکر می کند قیمت Dogecoin می تواند به زودی به 0.26 دلار برسد

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

مایلز جی، معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، این هفته با پیش‌بینی جسورانه‌اش برای قیمت دوج‌کوین، روی خوش نشان داده است.

در حالی که اکثر تحلیلگران انتظار دارند که میم کوین به حرکت خود ادامه دهد، مایلز معتقد است DOGE می تواند تا 20 آوریل به 0.26 دلار افزایش یابد.

Myles G پیش بینی قیمت DOGE قابل توجهی را برای ماه آوریل انجام می دهد

Myles G که بیش از 15000 دنبال کننده در حساب توییتر خود “Myles G Investments” دارد، دیروز توییت کرد که مدل های قیمت او پیش بینی می کنند DOGE در این ماه به 0.26 دلار برسد.

به طور خاص، Myles تخمین می‌زند که DOGE در 20 آوریل در ساعت 4:20 بعد از ظهر به وقت شرقی به این قیمت خواهد رسید.

او گفت: «پس از رسیدن به این هدف، پیش‌بینی مخفی بعدی خود را فاش خواهیم کرد.

معامله گر فکر می کند قیمت Dogecoin می تواند به زودی به 0.26 دلار برسد - 1

اگر پیش بینی صعودی مایلز عملی شود، 34 درصد افزایش برای Dogecoin خواهد داشت و سکه را به بالاترین سطح خود از نوامبر 2021 می رساند.

هدف 0.26 دلاری ممکن است بلندپروازانه به نظر برسد، اما با موضوع “4/20” که به یک تعطیلات غیر رسمی برای علاقه مندان به میم کوین تبدیل شده است، مطابقت دارد.

بنابراین، 20 آوریل می تواند طوفانی از کاتالیزورهای عالی برای گاوهای DOGE باشد – روز Doge را با افزایش مورد انتظار در حجم معاملات و هیاهو مخلوط می کند.

و در حالی که پیش‌بینی‌های قیمت را همیشه باید با کمی نمک در نظر گرفت، بدون شک Myles G یکی از مواردی است که در روزهای آینده باید تماشا کرد.

نوسانات و سطوح کلیدی Dogecoin مسیر کوتاه مدت آن را شکل می دهد

پیش‌بینی جسورانه مایلز جی پس از چند روز نوسانی در سکه میم OG منتشر شد.

در حال حاضر در حدود 0.198 دلار معامله می شود، DOGE این هفته را اره کرده است – در روزهای دوشنبه و سه شنبه قبل از صعود تدریجی در 48 ساعت گذشته.

سطح 0.20 دلار به عنوان یک مقاومت روانی کلیدی برای Dogecoin ظاهر شده است، در حالی که سکه در تلاش است تا خود را بالاتر از این نشانگر حفظ کند.

علیرغم نوسانات قیمتی بالا و پایین، DOGE سطح بالایی از فعالیت معاملاتی خود را حفظ کرده است.

معامله گر فکر می کند قیمت Dogecoin می تواند به زودی به 0.26 دلار برسد - 2

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، این ارز دیجیتال هفتمین ارز دیجیتال پرمعامله در سطح جهان است و بالاتر از نام‌های بزرگی مانند بایننس کوین و XRP است.

با این حال، علاقه باز به معاملات آتی دائمی Dogecoin در صرافی‌های بزرگ ضربه خورده است.

بیش از 200 میلیون دلار سود باز در دو روز گذشته به دلیل متزلزل شدن معامله گران اهرمی به دلیل تغییرات قیمتی، منحل شده است.

در حالی که این می تواند به این نکته اشاره کند که ممکن است نقاط منفی بیشتری برای DOGE در نظر گرفته شود، فضای میم کوین ذاتاً غیرقابل پیش بینی است.

Dogecoin به طور معمول سرمایه گذاران را غافلگیر کرده است – و اگر پیش بینی Myles G به حقیقت بپیوندد، این یک چرخش خیره کننده دیگر برای سکه خواهد بود.

کدام میم سکه های دیگر می تواند در این ماه افزایش یابد؟

در حالی که Dogecoin همچنان به سرفصل های خود ادامه می دهد، معامله گران همچنین به دنبال میم کوین های جدیدتری هستند که ممکن است در آوریل افزایش یابد.

یکی از رقبای بالقوه Slothana (SLOTH) است که در حال آماده شدن برای اولین DEX است که سرمایه‌گذاران اولیه معتقدند می‌تواند جرقه‌ای افزایش یابد.

زمانی که اسلوتانا برای راه اندازی DEX آماده می شود، جادوی میم با موفقیت پیش فروش روبرو می شود

با وجود اینکه تنها سه هفته پیش راه اندازی شد، پیش فروش توکن SLOTH تاکنون بیش از 10 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این موفقیت در جمع آوری کمک های مالی نشان دهنده تقاضای عظیم برای پروژه های جدید میم کوین است، به ویژه آنهایی که برای جمعیت “دژن” جذاب هستند.

اسلوتانا خود را به عنوان یک شخصیت تنبل چشم قرمز آرام جلوه می دهد و به جشن 4/20 استونر که مردم در سراسر جهان آن را جشن می گیرند اشاره ای واضح می کند.

معامله گر فکر می کند قیمت Dogecoin می تواند به زودی به 0.26 دلار برسد - 3

با توجه به اینکه پیش‌فروش آن تا روز دوج ادامه خواهد داشت، این پروژه هوشمندانه از هیاهو و داستان پیرامون آن تاریخ استفاده می‌کند.

با این حال، فراتر از حال و هوای خنک خود، اسلوتانا همچنین هدف بلندپروازانه ای را برای رسیدن به ارزش بازار 420 میلیون دلاری تعیین کرده است.

چه این یک شوخی بی زبان باشد یا یک هدف واقعی، این شکل غول پیکر نشان می دهد که تیم SLOTH هدف بالایی دارد و به دنبال سود بردن از تبلیغات سولانا است.

برخی از معامله گران ارزهای دیجیتال اکنون اسلوتانا را با توکن موفق قبلی SLERF که در اواخر مارس افزایش یافت، مقایسه می کنند.

معامله گر فکر می کند قیمت Dogecoin می تواند به زودی به 0.26 دلار برسد - 4

اگرچه راه اندازی SLERF بحث برانگیز بود، اما این توکن با مضمون تنبلی در اوج خود به ارزش بازار 484 میلیون دلاری رسید – بدون هیچ گونه کاربردی.

اگر اسلوتانا بتواند از جادوی میم مشابه استفاده کند، این پتانسیل را نیز دارد که پس از ورود به مبادلات، یک افزایش پس از فهرست شدن را تجربه کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، به وب سایت Slothana مراجعه کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا