آلت کوینبلاک چین

موبایل کوین چیست | پیش بینی قیمت MOB

MobileCoin یا MOB ارزی رمزنگاری‌شده می‌باشد که جهت کاربرد به‌جای پول نقد دیجیتال در برنامه‌های تلفن همراه طراحی و عرضه شد. هدف موبایل کوین این است که معامله‌های ارز رمزنگاری‌شده را خیلی سریع انجام بدهد و حریم خصوصی کاربران را نیز حفظ کند. درواقع موبایل کوین با ایجاد کردن شبکه بلاک چین و عرضه‌ی توکن اختصاصی خود به نام MOB می‌خواهد درگوشی‌های تلفن همراه پلتفرمی توسط پول‌های دیجیتال ایجاد کند که کاربران مبادلات خود را در آنجا انجام بدهند و حریم خصوصی آن‌ها حفظ شود. در این مطلب به شما می‌گوییم که موبایل کوین چیست.

معرفی شبکه Mobilecoin

موبایل کوین که یک شبکه در بستر بلاک چین است می‌خواهد با استفاده از رمز ارزها کاربران درگوشی‌های موبایل، مبادلات خود را به‌صورت روزانه و سریع انجام بدهند. شبکه موبایل کوین سال 2017 در آمریکا تأسیس شد و سال 2020 عرضه شد و در خدمت کاربران قرار گرفت. موبایل کوین مبادلات رمز ارزها را بسیار سریع‌تر کرده است و چند هدف دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سرعت‌بالا در انجام تراکنش‌ها، حفظ کردن حریم خصوصی کاربران، ایجاد یک بستر برای انجام مبادلات در تلفن همراه و کاهش انرژی و اتلاف وقت همگی از هدف‌های شبکه موبایل کوین است. برای اینکه بهتر متوجه بشویم موبایل کوین چیست ادامه مطلب را بخوانید.

شبکه موبایل کوین با ایجاد کردن یک شبکه پرداخت همتا ‌به‌ همتا Peer-To-Peer Network، قابلیت انجام مبادلات ارزها را با حفظ شدن حریم خصوصی افراد درگوشی‌های تلفن همراه برای افراد فراهم می‌نماید. موبایل کوین همچنین یکی از بهترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و آن این است که اگر گوشی تلفن همراه شما گم شد یا به سرقت رفت یا برنامه از روی گوشی پاک شدن با نصب دوباره‌ی برنامه، با استفاده از یک کلید خصوصی بتوانند به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند.

موبایل کوین چیست؟
موبایل کوین چیست؟

معرفی ارز دیجیتال MOB

کوین MOB توکن اختصاصی شبکه موبایل کوین است که هدف آن این است که مبادلات را به‌صورت ایمن انجام بدهد و حریم خصوصی کاربران را حفظ کند. درواقع اطلاعات زیادی درباره‌ی رمز ارز کوین وجود ندارد. همه‌ی عرضه این رمز ارز ۲۵۰, ۰۰۰, ۰۰۰ واحد می‌باشد.

موبایل کوین حدود 137 میلیون دلار دارایی دارد و این سرمایه با سرمایه‌گذاری چندین سرمایه‌گذار بزرگ مثل Berggruen Holdings و BlockTowner Capital و Coinbase Venture و… به دست آورد و این سرمایه بزرگ نشان‌دهنده‌ی این است که به‌طورکلی نگاه سرمایه‌گذاران به این پروژه روشن بوده است. البته درباره‌ی آزادسازی توکن ها هیچ اطلاعاتی از سوی موبایل کوین ارائه نشده است. این‌یکی از موضوعات اساسی است که کاربران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در کدام کیف پول‌ها ارز MOB را می‌توان ذخیره و نگهداری کرد

ارز دیجیتال MOB را در کیف پول‌هایی مثل تراست ولت و Exodus و متامسک کوینومی و ترزور و لجر و تعدادی کیف پول‌های دیگر می‌توان ذخیره نمود.

کدام صرافی‌ها ارز MOB را پشتیبانی می‌کنند

صرافی‌های زیادی ارز دیجیتال MOB را پشتیبانی می‌کنند زیاد نیستند و کسانی این ارز را مبادله و معامله می‌کنند محدودیت‌هایی در انتخاب صرافی‌های متمرکز دارند. جهت مبادله ارز موبایل کوین از صرافی‌های متمرکز بایننس و بیتفینکس وهات بیت و گیت و FTX می‌توان استفاده کرد.

موبایل کوین چیست؟
موبایل کوین چیست؟

استفاده از شبکه MobileCoin موبایل کوین به چه صورت است

موبایل کوین همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفتیم برای حفظ حریم خصوصی کاربران و پرداخت‌های سریع به وجود آمد. برای دانلود این برنامه درگوشی‌های اندروید به گوگل پلی و درگوشی‌های اپل به اپ استور رفته و برنامه MobileCoin را نصب کنید. پس‌ازاینکه فرایند نصب موبایل کوین تمام شد، توسط ارز MOB مبادلات خود را انجام بدهید. ذکر این نکته ضروری است که کاربرانی که برنامه پیام‌رسان سیگنال را درگوشی خوددارند و عضو آن هستند، قادر هستند ارز MOB را برای هم دیگر بفرستند.

بعدازاینکه برنامه موبایل کوین را نصب نمودید، کیف پولی را در آن ایجاد کنید. کلید این کیف پول دیجیتال فقط در اختیار کاربر است که یک رمز چهاررقمی است که خودتان انتخاب می‌کنید و بعدازآن با استفاده از این رمز دارایی‌های خود را ببنید و چک کنید. امکانات برنامه‌ی موبایل کوین تنها برای ارسال کردن و دریافت کردن ارز MOB است و تاریخچه دریافت و ارسال این ارز درجایی ثبت نمی‌شود.

MobileCoin شبکه موبایل کوین و ارتباط آن با پیام‌رسان‌ها

شبکه موبایل کوین به‌صورتی طراحی‌شده که یک برنامه‌هایی که قابلیت پیام‌رسانی دارند مانند WhatsApp و Messenger و Signal با کیف پول موبایل کویت امکان همکاری داشته باشند. اکنون برنامه سیگنال به کاربران این امکان را داده تا برای ارسال و دریافت ارز MOB از آن استفاده کنند. پیام‌رسان KIK کیک هم از برنامه‌های پیام‌رسان است که برای مبادلات روزمره ویژگی‌ها و امکاناتی را به کاربران خود ارائه می‌داد. پیام‌رسان سیگنال تنها در کشور انگلیس به‌صورت تستی برای کاربران این امکان را فراهم کرده است.

موبایل کوین چیست؟
موبایل کوین چیست؟

معرفی تیم توسعه‌دهنده موبایل کوین

در اولین نسخه‌ای که از موبایل کوین ارائه شد ماکسی مارلین اسپایک Moxie Marlinspik مدیرعامل پیام‌رسان سیگنال، مدیریت قسمت تکنولوژی معرفی شد. ولی در نسخه های بعدی که اراده شد او فقط یکی از مشاوران شبکه موبایل کوین بود. تیم توسعه‌دهنده و اجرایی موبایل کوین اکنون از پنج عضو متشکل است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • جاشوا گلدبارد Joshua Goldbard مدیرعامل و مخترع شبکه MobileCoin است.
  • سارا نووتنی Sarah Novotny مدیریت قسمت فناوری در شبکه موبایل را برعهده دارد.
  • دکتر دیوید بری David Bray یکی از اعضای هیئت مدیره تیم و شبکه موبایل کوین است.
  • رنه دی رستا Renée DiResta مدیریت تحقیقات قیمت فنی رصدخانه استانفورد می‌باشد و یکی از اعضای هیئت مدیره این شبکه نیز هست.
  • الکس فرست Alex Feerst هم از دیگر اعضای هیئت مدیره شبکه موبایل کوین است.

آینده موبایل کوین

موبایل کوین یکی از شبکه‌هایی است که در حوزه‌ی ارز دیجیتال بر دو هدف آسان نمودن انجام مبادلات و سریع‌تر کردن آن درگوشی‌های موبایل و حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار تمرکز کرد و موفقیت‌هایی هم به دست آورد. طبق گفته‌ی تحلیل گران با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در شبکه موبایل کوین آینده این ارز هم روشن است ولی یک نکته بسیار مهم است که این شبکه از زمان عرضه آن مدت زیادی نگذشته، نوپا و جدید است، پس برای سرمایه‌گذاری در آن بسیار دقت کنید.

اکنون‌که متوجه شدید موبایل کوین چیست و توکن اختصاصی این شبکه MOB است برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارز با دقت تصمیم بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا