آلت کوین

تحلیل و بررسی رمز ارز woj | پیش بینی قیمت woj

امروزه ارزهای زیادی به بازار کریپتو و ارز دیجیتال وارد شدند که مقصود متفاوتی را هم دنبال می‌کنند. ارز WOJ یکی از همان ارزها است که توجه  بسیاری از کاربران حوزه رمز ارز را به سمت خود جلب کرده است و خاصیت ضد تورمی آن سبب شده که بسیاری طرفدار آن شوند. شت کوین Woj ارز دیجیتال Wojak Finance  ووجک فایننس شد بسیار خوبی در بازار کریپتو داشته است.

درواقع ووجک فایننس یک بستر خیریه‌ای است که به افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال ضرری متحمل شده‌اند، کمک کند. بسیاری از ایرانیان نیز در این پروژه فعالیت دارند. برای تحلیل و بررسی رمز ارز woj با ما همراه بمانید.

معرفی ارز woj

ارز WOJ که به پروژه‌ی WOJAK FINANCE ووجک فایننس مربوط است، یک ارز دیجیتال خیریه اسا و بر اساس  استاندارد BEP20 است. کاربران با استفاده از این ارز می‌توانند از ویژگی‌های سیستم ووجک فایننس استفاده کنند و ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور، به‌عنوان توکن های حاکمیتی و اختصاصی در ووجک فایننس از آن‌ها استفاده گردد.

رمز ارز WOJ خاصیت ضد تورمی دارد و همین موضوع موجب شده که بر اساس تعداد تراکشن ها ارزش آن ارز هم بالا برود و هرچه تعداد بیشتری ارز خرید و فروش شود، سود و پاداش بیشتری هم به کاربران ووجک فایننس می‌رسد. ووجک فایننس  Wojak Financeقصد داشت تا یک توکن خیریه ایجاد کند و به کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال دارایی خود را از دست می‌دهند، کمکی کند.

ارز WOJ یک توکن ضدتورمی می‌باشد. این توکن ها با قصد کم شدن میزان عرضه در گذر زمان ایجادشده است. یعنی هرچقدر که زمان بیشتری بگذرد، بر اساس تعداد تراکنش‌ها، توکن هایی که در گردش هستند کاهش پیدا می‌کنند و این امر سبب می‌شود که ارز بیش‌ازحد وارد بازار نشود ولی ارزش آن بیشتر شود. با تحلیل و بررسی رمز ارز woj در این مقاله در خدمت شما هستیم.

معرفی ارز woj
معرفی ارز woj

پیشینه WOJAK

تیم ووجک فایننس هنوز به میم Meme بودن توکن های خود اعتقاد دارند. این توکن ها از یکی از مهم‌ترین میم های 2010 به یادگار مانده است؛ درواقع این نام برگرفته از یکی از معامله‌کنندگان نوب با عنوان ووجاک بود که در لهستانی این کلمه معنی سرباز می‌دهد، که اولین سودی که به دست می‌آورد را جشن گرفته و بعدازاینکه پول خود را از دست می‌دهد، افسردگی شدیدی می‌گیرد.

این سرباز که بسیار هم معروف شد، بسیاری از نقاشان چهره او را کشیدند و فیلم‌های زیادی هم درباره او ساخته شد. عده‌ای او را با نام فیلز گای FEELS GUYنیز شناختند. توسعه‌دهندگان این ارز، برای انتخاب نام و تصویر این میم، هیچ گزینه‌ای را بهتر از نام و عکس این سرباز پیدا نکردند و یک نماد ارزشمند برای این ارز ساختند.

نحوه حرید و نگهداری ارز WOJ

توکن WOJرا با پرداخت کردن ارزهای فیات مثل دلار و یورو نمی‌توانید به‌صورت مستقیم بخرید و برای خرید آن باید یک ارز اصلی مثل استیبل کوین تتر را در دست داشته باشید تا بتوانید این ارز را بخرید. تعدادی از صرافی‌ها این ارز را پشتیبانی می‌کنند که ازجمله این صرافی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Coinsbit
  •  پنکیک سواپ
  •  یونی سواپ
  • LBANK
  • Hotbit
  •  CoinTiger

می‌توانید توکن WOJ را به‌صورت مستقیم  از وب سایت WOJ.FINANCE بخرید.

کدام یک از کیف پول ها قابلیت نگهداری ارز WOJ را دارند

اگر می‌خواهید مدت طولانی این ارز را نگهداری کنید، از کیف پول های سخت‌افزاری استفاده نمایید که از امن بودن جای سرمایه خود مطمئن باشید.  MetaMask و Binance Chain Wallet از کیف پول های مورد اعتماد و معتبری است که جهت نگهداری ارزهای خود در آن‌ها می‌توانید ثبت‌نام کنید.

کدام یک از کیف پول ها قابلیت نگهداری ارز WOJ را دارند
کدام یک از کیف پول ها قابلیت نگهداری ارز WOJ را دارند

دلیلی تأسیس ووجک فایننس WOJAK FINANCE

در دو سال اخیر به دلیل اینکه ویروس کرونا بسیاری از افراد را خانه‌نشین کرد و بسیاری از افراد هم شغل خود را از دست دادند، عده‌ای از افراد به دنبال کاری پرسود در خانه هستند که یکی از آن‌ها رمز ارزها بود. رمز ارزها دنیایی پر از نوسان است و ممکن است افرادی که به آن وارد می‌شوند، طمع کنند و همین طمع سبب نابودی سرمایه و ثروت شود. بسیاری از افرادی که در این حوزه ناآگاه بودند، سرمایه خود را از دست دادند و البته که عده‌ای هم سود کردند.

ووجک فایننس با هدف جبران خسارت‌هایی که به کاربران ارزهای دیجیتال واردشده بود تأسیس گردید و ارز WOJ هم توانست روند روبه رشدی را در بازارهای مالی پیش بگیرد.

آینده ارز WOJ

ارز WOJ همه ویژگی‌های لازم را برای رشد کردن در آینده دارد و در سال 2022 یعنی همین امسال به ثبات قیمتی هم می‌رسد. طبق گفته‌ی تحلیل گران این ارز از آینده‌ی خوبی برخوردار است اما با توجه به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در حال حاضر و در زمان نگارش این مطلب، بازار یک روند کاهشی را تجربه می‌کند اما به‌طورکلی برای این ارز روند افزایشی را پیش‌بینی کرده‌اند. این ارز جزء ارز های دیجیتال آینده دار است.

سال 2023 هم برای این ارز طبق پیش‌بینی‌ها، سال بسیار پررونقی است،  ولی همان‌طور که گفتیم این ارز ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارد که می‌تواند رشد کند. بااین‌وجود به شما پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید ارز WOJ بسیار خوب تحقیق کرده و با مشاوران حوزه رمز ارز مشورت‌های لازم را بفرمایید و بعد اقدام به خرید کنید، پس هرگز عجله نکنید، چون شاید سود نکنید، بلکه ضرر هم به شما وارد شود.

درواقع ووجک فایننس مقصودش کمک به کسانی بود که در حوزه ارزهای دیجیتال، ضرر کردند. این پروژه هدف ویژه‌ای هم دارد  و آن این است که یک روشی برای کم شدن ریسک مبادلات ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران بگذارد.

آینده ارز WOJ
آینده ارز WOJ

اکنون‌که تحلیل و بررسی رمز ارز woj را خواندید، و آینده این ارز تا حدودی برای شما مشخص شد، برای سرمایه‌گذاری می‌توانید اقدام کنید، البته قبل از آن همان‌طور که گفتیم تحقیق کرده و ریسک نکنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا