آلت کوین

تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK | پیش بینی قیمت بلاکتوپیا

تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK

ارز بلاک BLOK را این روزها با گسترش و توسعه متاورس شاید به گوشتان خورده باشد. قبل از اینکه با ارز بلاک آشنا شویم، باید متاورس بلاک توپیا Bloktopia را بررسی نماییم. برای تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK با ادامه مقاله همراه ما باشید.

معرفی ارز متاورس BLOK

متاورس بلاک توپیا یک آسمان‌خراش مجازی می‌باشد که به‌صورت نمادی از 21 میلیون بیت کوین، 21 طبقه دارد و روی شبکه چین پالیگان polygan به اجرا درآمده است. بلاک توپیا در مقایسه با پروژه‌های دیگر متاورس، برتری‌های خاصی دارد و امکانات و قابلیت‌های گسترده‌تری هم دارد و توانسته بسیاری از کاربران را طرفدار خود کند.

طراحی و ایده‌ی متاورس بلاک توپیا، ایجاد مرکز آموزشی و سرگرمی برای کاربرانی است که در هر سطحی از دانش رمزنگاری می‌باشند و همچنین فضایی برای سرمایه‌گذاران باشد که بتوانند آنجا درآمدی کسب کنند و اطلاعاتی درباره‌ی بلاک چین و ارزهای دیجیتال کسب کنند. با تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK بلاک در خدمت شما هستیم.

تیم توسعه‌دهنده ارز متاورس BLOK

بلاکتوپیا به دست راس توکلی Ross Tavakoli و پدی کرول Paddy Carrol بنیان‌گذاری شد. راس سال ۲۰۱۵ به دنیای ارز دیجیتال وارد شد. او قبل از تأسیس بلاکتوپیا سرمایه‌گذاری خُرد انجام می‌داد. وی هم‌اکنون مدیر عمل بخش توسعه و جمع‌آوری گروه متخصص را عهد دار است.

کار پدی کرول هم در حوزه مارکتینگ می‌باشد و با برندهایی مثل BT Group و Sky همکاری کرده است. وی افزون بر ایجاد راهکاری مهم برای ر مارکتینگ، وظیفه‌ی تبلیغات گسترده برای بلاکتوپیا را نیز عهده‌دار است.

لیبی راثول (Libby Rothwel) مدیر بازرگانی Bloktopia می‌باشد. وی بیش از 15 سال در صنعت فیلم‌سازی تجربه دارد.

سایمون بنسون (Simon Benson) مدیر ارشد این مجموعه است و 25 سال در حوزه توسعه همه‌جانبه فعالیت دارد. او قبل از ورود به بلاکتوپیا مدیر تکنولوژی همه‌جانبه در شرکت سونی بوده است.

تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK | پیش بینی قیمت بلاکتوپیا
تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK | پیش بینی قیمت بلاکتوپیا

معرفی با ارز متاورس BLOK بلاک

توکن اختصاصی بستر بلاکتوپیا BLOK است و به هولدرهای این توکن بلاکتوپیان Bloktopians می‌گویند. این رمز ارز مانند پول نقد در متاورس است. بلاکوپیان‌‌ ها از این توکن جهت خرید کالا و محصولات بازار بلاکتوپیا Bloktopia Marketplace استفاده می‌کنند. طبق نقشه سال 2023 به‌طور کامل راه‌اندازی می‌شود. BLOK توکنی کاربردی می‌باشد که کاربران این امکان را می‌دهد که در پیش‌فروش و استیکینگ مشارکت کنند.

ارز بلاک در ۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ با قیمت ۰.۰۷۹ دلار در صرافی‌های ارز دیجیتال موجود شد. پس از ۲۵ روز شیب صعودی طی کرده است و به قیمت ۰.۱۷ دلار رسید و قیمت آن افت کرد و قیمت آن به ۰.۰۶ رسید. ارز بلاک شیب صعودی را تجربه کرد و به قیمت ۰.۰۵ دلار رسید. برای تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK به ادامه مقاله هم توجه کنید.

ویژگی‌های مثبت ارز دیجیتال بلاک BLOK

  • این ارز دیجیتال قابلیت استیک کردن دارد و می‌توانید راحت استیک کنید.
  • مهم‌ترین ویژگی این ارز این است که یک توکن حاکمیتی می‌باشد و دارندگان توکن ها در آینده این رمز ارز بسیار مؤثر هستند.
  • بلاک توپیا به دلیل اینکه تازه تأسیس‌شده است، فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.
  • روش‌های کسب درآمد از آن شامل استیکینگ و معامله‌ی املاک و تبلیغات است.
  • کاربران هم این قابلیت را دارند که با استفاده از ابزارهای این بستر، نرم‌افزارهای دیگری را تولید کنند و انتشار دهند.

ویژگی‌های منفی ارز دیجیتال بلاک BLOK

  • همان‌طور که می‌دانید این ارز دیجیتال تازه‌کار و نوپا است و زمان می‌خواهد تا در صرافی‌های بزرگ و متنوع جای خود را باز کند. از ویژگی‌های منفی ارز دیجیتال بلاک این است که تعداد کمی از صرافی‌های بلاک این ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند. مثلاً صرافی‌های بزرگی مثل بایننس و کوینبیس هنوز این ارز را پشتیبانی نمی‌کنند و خدمات ارائه نمی‌دهند.
  • چون این ارز تازه‌کار است و جدید است و البته سابقه طولانی هم ندارد، سرمایه‌گذاری در آن برای کاربران کمی پر ریسک است و ازاین‌رو کار برای تن ها سخت می‌شود و اطلاعات دقیقی درباره شیوه عملکرد این ارز در دسترس نیست.
تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK | پیش بینی قیمت بلاکتوپیا
تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK | پیش بینی قیمت بلاکتوپیا

صرافی‌هایی که ارز متاورس BLOK را پشتیبانی می‌کنند، کدامند

صرافی گیت آی او (gate.io)

این صرافی قدیمی هم به دلیل تحریم‌های ایران، اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را نمی‌دهد.

صرافی کوکوین (Kucoin)

یکی از معتبرترین صرافی‌هایی است که این ارز را پشتیبانی می‌کند و خدمات عرضه می‌کند. پس از ایجاد محدودیت‌هایی که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی در نظر گرفت، این صرافی بسیار محبوب شد.

صرافی هات بیت (Hotbit)

این صرافی از بهترین و مشهورترین صرافی‌های بین‌المللی می‌باشد. جهت خرید ارز بلاک در این صرافی شما به ارز تتر هم نیاز دارید.

کیف پول‌هایی که ارز دیجیتال بلاک BLOK را پشتیبانی می‌کنند، کدامند

تعداد کمی از کیف پول‌ها قابلیت نگهداری این ارز را دارند که شامل موارد زیر است:

  • کیف پول متامسک (Metamask)
  • والت خود پروژه بلاک توپیا (Bloktopia wallet)
  • کیف پول مث والت (Math wallet)
  • کیف پول تراست والت (Trust wallet)

روش کسب سود در متاورس بلاک توپیا

  • کاربران متاورس بلاک توپیتا با معامله کردن املاک می‌توانند به سود برسند و می‌توانند ملک‌های خود را اجاره نیز بدهند.
  • کاربران با استیک کردن توکن بلاک هم می‌توانند کسب سود کنند.
  • کاربران با ابزارهایی که در این پلتفرم وجود دارد می‌توانند آثاری را خلق کنند.

یکی از تازه‌ترین بسترهای جهانی دیجیتال Bloktopia می‌باشد. بلاک توپیا یک آسمان‌خراش دارای ۲۱ طبقه است که از واحدهایی به اسم Blok متشکل است. این بلاک‌ها مثل مغازه‌های پاساژ هستند و به دو گروه بلاک تبلیغاتی و بلاک املاک تقسیم می‌شوند. سوددهی و کسب درآمد از طریق بلاک‌ها، تفریحات، سرگرمی و… از امکانات متاورس بلاکتوپیا می‌باشد.

اکنون که در این مقاله با تحلیل و بررسی ارز متاورس BLOK آشنا شدید، توجه داشته باشید که این ارز به دلیل تازه‌کار بودن و جدید بودن نیازمند تحلیل‌های زیادی است. برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارز باید اطلاعات زیادی داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا