آلت کوین

بررسی رمز ارز ماتیک Matic | پیش بینی قیمت ماتیک (پالیگان)

بررسی رمز ارز ماتیک Matic

رمز ارز ماتیک توکن بستر پالی گان Polygon یا Matic Network سابق است. یکی از هدف‌های مهم این بستر، ایجاد مقیاس‌پذیری در بلاک چین می‌باشد. در ادامه با بررسی رمز ارز ماتیک Matic همراه این مقاله باشید.

معرفی پلتفرم پالی گان Polygon

پالی گان Polygon تحت عنوان Matic Network در ابتدای کار خود، شناخته شد. این بستر جهت توسعه یافتن زیرساخت‌های اتریوم عرضه شد. Matic یا پالی گان Polygon به شما این امکان را می‌دهد که معامله‌هایی که در بستر اتریوم هستند در عرض چندین ثانیه انجام شوند تا کاربر در حجم وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز یا Dapp تجربه پیدا کند.

افزون بر این، پالی گان Polygon یک روش لایه‌ی 2 عرضه می‌کند که از زنجیره‌های جانبی بهره می‌جوید  و نودهای ویژه  PoS خود را جهت نگهداری از امنیت دارایی دیجیتال در هنگامی‌که دارند محاسبه می‌شوند، عرضه می‌نماید. توکن ماتیک MATIC افزون بر این‌که جهت پرداخت هزینه‌های تراکنش در شبکه مورداستفاده است، جهت ایمن شدن زنجیره هم کاربرد دارد.

یکی از اصلی‌ترین هدف‌های پالی گان این است که کاربر تجربه پیدا کند. پالی گان Polygon از پلاسما بهره می‌برد که ساختن برنامه‌های غیرمتمرکز را برای کسانی که به‌عنوان توسعه‌دهنده هستند، آسان نماید. با بررسی رمز ارز ماتیک Matic  در خدمت شما هستم.

بررسی رمز ارز ماتیک Matic
بررسی رمز ارز ماتیک Matic

معرفی ارز ماتیک MATIC

رمز ارز MATIC  توکن ERC-20 می‌باشد که روی بلاک چین اتریوم فعالیت دارد. ارز دیجیتال ماتیک MATIC توکن عرضه‌شده‌ی پلتفرم پالی گان است و برای ایفای چندین نقش طراحی‌شده است.

  • رمز ارز ماتیک تحت عنوان یک واحد پرداخت در شبکه است.
  • کاربران از این توکن برای تغییرات جهت بهبود پلتفرم پالی گان Polygonمی‌توانند رأی دهند.
  • استیکینگ توکن ماتیک MATIC به امنیت پلتفرم کمک می‌کند.

مؤسسان پالیگان ماتیک

پالی گان ماتیک پروژه‌ای است که شامل عده‌ای از توسعه‌دهندگان است. درواقع پالیگان، تکمیل‌شده‌ی شبکه ماتیک Matic Network می‌باشد. شبکه ماتیک روشی برای مقیاس‌پذیری در بستر اتریوم بود که با پروژه‌های Decentraland و MakerDAOهمکاری نمود و با کمک مدیران بایننس و کوین بیس به تلاش خود ادامه داد . گسترش یافت.

همچنین بخوانید:   Matic جایگاه شیبا اینو را از نظر ارزش بازار گرفت

جانتی کانانی Janti Kanani مؤسس و مدیر پالی گان ماتیک است که بسیار باتجربه نیز هست. وی پیش از راه‌اندازی این پروژه، مدیر ارشد داده در Housing.comبزرگترین سایت برای جست‌وجوی خانه در هند بود.

سندیپ نیلوال Sandeep Nailwal نیز مؤسس و مدیر اجرایی این پروژه است که قبل از این پروژه، مدیر شرکت Deloitte بوده و مدیرعامل Scopeweaver.com نیز بوده است. جهت بررسی رمز ارز ماتیک Matic با این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های پالیگان ماتیک

  • مقیاس‌پذیری: پالی گان Polygon به‌نوعی طراحی‌شده که می‌تواند مشکل مقیاس‌پذیری را حل کند.
  • قدرت عملیاتی زیاد: پالی گان با کمک زنجیره جانبی خود می‌تواند میلیون‌ها تراکنش انجام بدهد.
  • امنیت بالا: این پروژه از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده نماید. این الگوریتم امنیت پالی گان را افزایش می‌دهد.
  • قابلیت همکاری: پالی گان روی امکانات همکاری میان زنجیره‌های گوناگون و بلاک چین را فراهم می‌نماید.
ویژگی‌های پالیگان ماتیک
ویژگی‌های پالیگان ماتیک

خرید رمز ارز ماتیک Matic

برای خرید رمز ارز ماتیک MATIC باید در یکی از صرافی‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال آینده دار فعالیت دارد و این ارز را پشتیبانی می‌کند، ثبت‌نام کنید و بعدازاینکه احراز هویت کردید، ارز ماتیک را خریداری نمایید.

شما این امکان را نیز دارید که یکی از استیبل کوین‌ها را بخرید و بعد آن را به رمز ارز ماتیک تبدیل کنید.

صرافی‌هایی که رمز ارز ماتیک Matic را پشتیبانی می‌کنند، کدامند

جهت خرید رمز ارز ماتیک از صرافی‌های زیرمی‌توانید استفاده کنید. از صرافی‌هایی که رمز ارز ماتیک MATICرا پشتیبانی می‌کند، صرافی بایننس است که یکی از معتبرترین صرافی هاست و تعدادی دیگر از صرافی‌هایی که این رمز ارز را پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر است:

  • BiONE
  • ZebPay
  • Coinbase Pro
  • Uniswap
  • Hotbit

کیف پول‌های رمز ارز ماتیک Matic کدامند

  • Trust Wallet
  • Atomic Wallet
  • Exodus
  • Metamask
  • MyEtherWallet
  • Ledger Nano X
  • SafePal S1
  • D’CENT

آینده رمز ارز ماتیک Matic چگونه است

آینده ارز Matic چگونه است
آینده ارز Matic چگونه است

سرعت بسیار بالا و کارمزد خیلی کم پالی گان، سبب شده که پروژه‌های دیفای در بلاک چین اتریوم، با این پلتفرم سازگار شوند و از آن برای مقیاس‌پذیری خود استفاده نمایند.

همچنین بخوانید:   سرمایه گذاران بزرگ Chainlink ، MATIC و Fantom را خریداری کردند

برخی از تحلیل‌گرانی که در حوزه رمز ارز فعالیت می‌کنند، معتقدند، ارز ماتیک MATIC تا در اواسط سال 2022 باقیمت 1.25 دلار معامله شود و درصورتی‌که با فشار عرضه روبرو شود، ، قیمت این ارز  0.55 دلار کاهش پیدا کند. اگر قیمت این ارز دیجیتال را برای 5 سال آینده  بخواهیم در نظر بگیریم، رمز ارز ماتیک MATIC این قابلیت را دارد که با شکستن رکودهای قبلی قیمت ، به حداکثر سطح و قیمت خود برسد و تریدرها پیش‌بینی می‌کنند که به جمع چند ارز برتر برسد.

این رمز ارز می‌تواند با مشارکت در انواع پروژه‌ها، قیمت خود را افزایش دهد. البته بدیهی است که قیمت این رمز ارز نیز به نوسانات بازار رمز ارزها به‌طورکلی وابسته است و همه این موارد پیش‌بینی است.

سایت کوین پدیا Coinpedia معتقد است که اگر همه شرایط برای پیشرفت ارزهای دیجیتال خوب باشد و ارزها در وضعیت خوبی قرار بگیرند ، در 5 سال آتی، ارز ماتیک این قابلیت را دارد که به 50 دلار هم برسد.

اما سایت WalletInvestor نسبت به CoinQuora واقعی نگر تر است. این سایت، با یک الگوریتم خاصی قیمت ارز را پیش‌بینی کرده است و  می‌گوید که ارز ماتیک تا انتهای سال 2022 باقیمت 4.5 دلار در معاملات حضور دارد. این سایت برای ارز ماتیک و قیمت آن، نوسانات زیادی را پیش‌بینی کرده، اما برای اواخر سال 2022، رشد 95 درصدی برای این ارز را پیش‌بینی می‌کند. با همه این تفاسیر اگر قصد خرید ارز ماتیک را دارید بهتر است از مشاوران و تریدرها کمک بگیرید.

اکنون‌که بررسی رمز ارز ماتیک Matic در این مقاله پرداختیم، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که این ارز را بخرید یا خیر. با توجه به نوسانات قیمت بازار رمز ارزها، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای آگاهی بیشتر درباره این رمز ارز، مشورت با تحلیل‌گرا است.

 

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا