اخبار رمز ارز

لونا 135 میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید و قیمتش به 100 دلار رسید

لونا در ادامه خرید های بیت کوینش باز هم 135 میلیون دلار بیت کوین خرید .لونا رمز ارزی است که بیت کوین را به عنوان پشتوانه خود در نظر گرفته است.

در روز دوشنبه، 28 مارس،  Terra به ارزش 135 میلیون دلار بیت کوین دیگر اضافه کرد و کل خرید بیت کوین خود را در سال 2022 به بیش از یک میلیارد دلار رساند. Terra متعهد شده است که 10 میلیارد دلار بیت کوین در ذخایر خود داشته باشد.

دو کوون، بنیانگذار بلاک چین Tera، در گفتگو با بلومبرگ، همین موضوع را تایید کرد. داده ها نشان می دهد که آدرس متعلق به بنیاد Terra در مجموع 27784.96954740 بیت کوین خریداری کرده است.

هفته گذشته، Kwon گفت که Terra دارای 3 میلیارد دلار سرمایه برای خرید BTC است تا از استیبل کوین UST پشتیبانی کند. طبق آدرس بیت‌کوین گارد بنیاد لونا، خرید بیت‌کوین را در ۲۶ ژانویه آغاز کرد.

طبق گفته Kwon، ذخیره بیت کوین به بهبود توانایی UST برای حفظ ارزش دلار کمک می کند.

قیمت Terra LUNA از 100 دلار گذشت

ارز رمزنگاری شده بومی Terra، LUNA، به پیشرفت های قوی خود  ادامه می دهد. در روز دوشنبه، 28 مارس، قیمت LUNA از 100 دلار گذشت .

قیمت LUNA نیز طی سه هفته گذشته 30 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، LUNA Terra در برابر نوسانات بازار کریپتو از زمان حمله روسیه به اوکراین به شدت مقاوم بوده است. از آنجایی که قیمت LUNA در حال حاضر نزدیک به بالاترین حد خود معامله می شود، انتظار داریم که به زودی رکوردهای جدیدی را ثبت کند.

همچنین بخوانید:   LUNA با بازگشت سریع 32 درصدی در میان ده ارز برتر قرار گرفت

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا