اخبار رمز ارز

ثبت نام برای فروش توکن Stader در CoinList آغاز می شود

Coinlist در یک پست وبلاگ جدید، راه اندازی فروش Stader Token  را اعلام کرده است. ثبت نام برای آن از13 ژانویه آغاز شد. ثبت نام برای فروش توکن Stader در CoinList در 24 ژانویه، ساعت 23:59 UTC به پایان می رسد.

شرکت Stader مستقر در سنگاپور به کاربران خود زیرساخت قرارداد هوشمند را برای سهام ارائه می دهد. به مشتریان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را به راحتی و ایمن از طریق پلتفرم خود با طراحی زیرساخت‌های میان‌افزاری ضروری برای شبکه‌های اثبات سهام به اشتراک بگذارند. اقلام سهام این شرکت بر مشتریان متعددی متشکل از کاربران خرده‌فروشی ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها، متولیان و بازیکنان معمولی فین‌تک متمرکز است. Stader Labs در حال طراحی پروتکل ها و ویژگی های مالی غیرمتمرکز برای مدیریت یکنواخت سهام در شبکه های بلاک چین مشترک است.

فروش توکن های Stader در 25 ژانویه در ساعت 18:00 UTC آغاز می شود. این شرکت دو گزینه را به خریداران ارائه می دهد. گزینه اول 4.50 دلار با مجموع عرضه 3 میلیون توکن قیمت دارد. این جایگزین با یک قفل چهل روزه ارائه می شود که با انتشار بیست درصدی به صورت ماهانه از 8 مارس 2022 ادامه می یابد.

از سوی دیگر گزینه دوم با قیمت 3.33 دلار مجموعا 3 میلیون توکن عرضه می کند. یک قفل سه ماهه برای توکن وجود دارد که به دنبال آن انتشار بیست درصدی به‌صورت دو ماه یکبار است که از حدود ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

ثبت نام برای فروش توکن Stader در CoinList در 24 ژانویه، ساعت 23:59 UTC به پایان می رسد.

همچنین بخوانید:   تجزیه و تحلیل قیمت امروز BTC، XRP و BNB

Stader، به عنوان یک شرکت، چندین قرارداد هوشمند بومی را با همکاری چندین بلاک چین مانند Terra، Solana، Ethereum، Fantom، Hedera، Polygon تنظیم می کند. این شرکت در حال ایجاد یک محیط اقتصادی برای گسترش و ابداع راه‌حل‌هایی مانند تغییر مسیر بازده با استفاده از سهام گذاری لیکویید و غیره است. قراردادهای هوشمند مدولار Stader برای کمک به واسطه‌ها طراحی شده‌اند تا بر عناصر خود تأثیر بگذارند و راه‌حل‌های سفارشی را پیشنهاد دهند. این شرکت ثابت کرده است که با راه‌حل‌ها و ایده‌های غیرمتعارف خود، سر و صدای امیدوارکننده‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند. در اینجا برخی از دلایلی که Stader در حال حاضر در صدر بازی خود قرار دارد را می خوانیم.

گسترش مشارکت: این شرکت دو مورد سهامداری را در Terra منتشر کرده است که عبارتند از: سهامداری ساده (Stake Pools) و Staking Liquid (LunaX). از زمان افتتاح آن در نوامبر سال گذشته، راه حل ها بسیاری را در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز Terra درگیر کرده است. این آمار همچنین نشان دهنده اعتبار روزافزون مشتریان محصولات Stader است که در حال حاضر بیش از 14000 کیف پول منحصر به فرد را جمع آوری کرده است و 35000 نفر در جامعه در حال گسترش آن مشارکت دارند.

زیرساخت قابل تغییر: با تکامل فناوری staking، معماری Stader به خوبی مجهز شده است تا بسط یابد و چندین ویژگی را برای همگام شدن با زمان در بر بگیرد. اکوسیستمی از قراردادهای هوشمند بسیار قابل اعتماد، توسعه و ارتقای سیستم را به راحتی امکان پذیر می کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا