NFTاخبار رمز ارزمتاورس

برند های لوکس پوشاک در هفته مد دیسنترالند شرکت کردند

بررسی هفته مد دیسنترالند و حضور برند های بزرگ مانند Dolce & Gabbana، Etro، Tommy Hilfiger، Estée Lauder و Elie Saab در آن

بررسی هفته مد دیسنترالند و حضور برند های بزرگ مانند Dolce & Gabbana، Etro، Tommy Hilfiger، Estée Lauder و Elie Saab در آن:

یکی از مهم ترین و جذابترین پلتفرم های متاورس که امروزه طرفداران زیادی دارد و به جهت دسترسی آسان و سهولت استفاده ،در خصوصا کشور ما ایران مورد توجه مخاطبین زیادی قرار کرفته است ، دیسنترالند است .در این پلتفرم متاورسی رویدادهای زیادی انجام می شود که بسیاری از آن ها توسط برند های معروف و سلبریتی ها انجام می پذیرد که هر کس در هر جای دنیا به راحتی می تواند در این رویدادها بدون حضور فیزیکی و از هر جایی شرکت کند.

وقتی به لیست رویدادهای دیسنترالند نگاه کنید تعداد زیادی نمایشگاه های هنری ،شو روم های ارائه محصولات و نمایندگی های برند های مطرح نظرتان را جلب می کند.

بانک جی پی مورگان هم در ابتدای سال 2022 ،اولین نمایندگی خود در متاورس را در دیسنترالند افتتاح کرد .آخر هفته گذشته، Decentraland میزبان هفته مد Metaverse یا MVFW بود، یک رویداد مد دیجیتال چهار روزه که ابزارهای پوشیدنی را در باندهای مجازی به صحنه می برد، پانل های بحث سازماندهی می کرد و تجربیات خرید را در خود جای می داد. مجموعه‌ای از برچسب‌های لوکس قدیمی و برندهای دیجیتال از جمله Dolce & Gabbana، Etro، Tommy Hilfiger، Estée Lauder و Elie Saab در آن شرکت کردند.

در همین حال، خانه‌های مد بومی دیجیتال Auroboros، DressX و republiqe میزبان فضاها و فروشگاه‌های همه‌جانبه در مناطق مد خاص بودند که با مختصات روی نقشه مشخص شده‌اند. درست مانند هفته مد نیویورک که در آن رویدادها ممکن است در مناطق مختلف شهر برگزار شود، MVFW Decentraland نیز همینطور بود که در مناطق مختلف اجرا شد.هفته مد دیسنترالند

D&G یک کت واک (cat walk) واقعی در هفته مد دیسنترالند به راه انداخت.

Dolce & Gabanna از 20 مدل لباس پوشیدنی Metaverse که به طور خاص برای هفته مد Metaverse طراحی شده‌اند، رونمایی کرد. آنها با استفاده از اصطلاح catwalk از مدل های آواتار چهره گربه ای برای نمایش مجموعه استفاده کردند. پس از نمایش، کلکسیون کامل در یک پاپ آپ انحصاری Dolce & Gabbana در منطقه مد لوکس دسنترالند، که توسط بازار متمرکز UNXD مدیریت می‌شود، قابل مشاهده شد. UNXD و همچنین Vogue Arabia شرکای اصلی دیسنترالند در مدیریت برندهای مد سنتی در MVFW بودند.

همچنین بخوانید:   تور مجازی یک دقیقه ای از اولین بانک متاورسی

اخیراً، Dolce & Gabbana مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) را به قیمت حدود 6 میلیون دلار به عنوان بخشی از مجموعه دیگری که با همکاری UNXD ساخته شده است، فروخت. گام بعدی D&G در Metaverse راه اندازی DGFamily NFT Community است که قصد دارد به اعضا دسترسی انحصاری به محصولات و ابزارهای پوشیدنی فیزیکی و دیجیتالی بدهد. دارندگان DGFamily از این مجموعه MVFW ایردراپ دریافت خواهند کرد.

Etro اولین مجموعه  خود را در هفته مد دیسنترالند میان باند فرودگاه معرفی کرد

از سوی دیگر، Etro تصمیم گرفت برای اولین نمایش مد خود در هفته مد دیسنترالند یک مجموعه دنیای واقعی را پیش‌نمایش کند. این مجموعه که Liquid Paisley نام دارد، شامل لباس‌های آماده زنانه و مردانه است که توسط 20 مدل آواتار پوشیده شده است و یکی از طرح‌ها و پالت‌های رنگی نمادین خانه مد را جشن می‌گیرد. همچنین شامل طیف وسیعی از لوازم جانبی، کیف، کلاه و کفش است. با مشارکت UNXD، Etro همچنین یک بوتیک پاپ آپ در منطقه لوکس UNXD پر از نام های تجاری دیگر طراح راه اندازی کرد.

کوین تلگراف با Shashi Menon، ناشر Vogue Arabia مستقر در دبی و یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل UNXD، در مورد اینکه چرا بسیاری از برندهای لوکس به سمت Metaverse می روند صحبت کرد. منون گفت که ایده راه اندازی یک هفته مد مناسب “بهترین نقطه شروع بود زیرا شبیه چیزی آشنا بود.” به گفته او، “بهترین راه برای وارد کردن افراد به فضایی که با آن ناآشنا هستند، استفاده از چیزی است که با آن آشنا هستند.”

هفته فشن ETRO

برندهای کفش ایتالیایی وارد دیسنترالند شدند
دو برند ایتالیایی دیگر، هوگان و جوزپه زانوتی، مجموعه‌های NFT را معرفی کردند. با همکاری Exclusible، پلتفرمی برای NFT های لوکس و فعال سازی متاورس، هوگان متعلق به گروه TOD’S مجموعه NFT “غیر سنتی” اولین کفش ورزشی این برند را حذف کرد. آنها یک فروشگاه پاپ آپ را در دسنترالند در بازار متاورس Boson Protocol راه اندازی کردند تا محصولات فیزیکی خود را به عنوان NFT های قابل بازخرید در Boson Portal بفروشند. استودیوی خلاق Braw Haus پنج هنرمند NFT را انتخاب کرد که این مجموعه را طراحی کردند.

همچنین بخوانید:   سندباکس یا دیسنترالند؟ کدام بهتر است؟

به طور مشابه، جوزپه زانوتی، طراح کفش ایتالیایی، مجموعه‌ای از کفش‌های ورزشی NFT را برای MVFW با مشارکت انجمن NFT با تراشه‌های آبی DeadFellaz و بازار neuno NFT منتشر کرد. این همکاری کفش‌های کتانی دیجیتالی Giuseppe Zanotti COBRAS را با نسخه محدود عرضه می‌کند. زانوتی در ابتدا نسخه فیزیکی این کفش‌های سبز روشن با جزئیات مار را در سال 2021 منتشر کرد. در حالی که Deadfellaz همچنین لباس‌های فیزیکی را از طریق Boson Protocol ارائه می‌کند، neuno به اعضای VIP neuCard خود یک کلاه سطلی سبز، دو پیراهن و یک ژاکت بمب‌افکن می‌دهد.

Republique در هفته مد دیسنترالند  لوازم جانبی لوکس می فروشد

خانه مد republiqe با یک پلتفرم تجارت الکترونیک مستقر در پاریس به نام Monnier همکاری کرد تا یک فروشگاه لوازم جانبی مجازی را در منطقه مد لوکس Decentraland راه اندازی کند. برند آمریکایی COACH یکی از برندهای موجود در فروشگاه بود که یک کالای فیزیکی موجود را به یک پوشیدنی NFT تبدیل کرد. Republiqe به ایجاد اولین NFT کیف دستی دوشی کمک کرد.

republiqe که به عنوان یک برند لباس شناخته می شود، پنج لباس سفارشی را برای فروشگاه خود به نمایش گذاشت و با برندهای دیگر از جمله Axel Arigato، Ester Manas، Wandler و Osoi همکاری کرد. این فروشگاه مجازی به کاربران Decentraland این امکان را می‌دهد تا وارد، مشاهده و خرید هر یک از لباس‌های طراح شوند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا