اخبار رمز ارز

Bitwise CIO ورود ۱ تریلیون دلار بیت کوین از طریق ETF سرمایه گذاران نهادی را پیش بینی می کند

متیو هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Bitwise، گفت: سرمایه‌گذاران نهادی احتمالاً تا 1 تریلیون دلار را از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) به بیت‌کوین سرازیر خواهند کرد، زیرا به طور پیوسته به سمت ارزهای دیجیتال حرکت می‌کنند.

هوگان در یادداشتی که برای کارشناسان سرمایه گذاری ارسال کرد، به نگرانی ها در مورد نوسانات قیمت بیت کوین اشاره کرد. از آنجایی که دارایی بین 60 تا 70 هزار دلار در نوسان است، مدیرعامل بر این باور است که بهترین استراتژی این است که “آرامش را حفظ کنید و دید طولانی مدت داشته باشید.”

علیرغم نوسانات کوتاه مدت، هوگان چندین رویداد کلیدی آتی را برجسته کرد. این موارد شامل نصف شدن بیت کوین و تایید احتمالی ETF های بیت کوین نقطه ای توسط پلتفرم های بزرگی مانند مورگان استنلی یا ولز فارگو است.

هوگان بر فرآیندهای بررسی مداوم توسط کمیته های سرمایه گذاری و مشاوران به عنوان گامی مهم قبل از تعهد به سرمایه گذاری بیت کوین تاکید کرد.

او اشاره کرد که در حالی که منتظر این تحولات است، قیمت بیت کوین ممکن است در واکنش به تغییرات جزئی احساسات، حرکتی جانبی را تجربه کند. با این وجود، هوگان نسبت به آینده بیت کوین خوشبین است و به بازار صعودی قوی با افزایش تقریباً 300 درصدی طی 15 ماه گذشته و دلایل قوی برای ادامه رشد اشاره می کند.

تایید ماه ژانویه ETF های بیت کوین به طور قابل توجهی بازار ارزهای دیجیتال را به روی متخصصان سرمایه گذاری باز کرد. هوگان بر این باور است که این شروع علاقه متخصصان حرفه ای است که تریلیون ها دلار را مدیریت می کنند، فرآیندی که سال ها طول خواهد کشید.

او همچنین هجوم 12 میلیارد دلاری به ETF ها از زمان راه اندازی آنها را برجسته کرد و آن را موفق ترین اولین ETF نامید. با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که مدیران ثروت جهانی که تنها 1 درصد از پرتفوی خود را به بیت‌کوین اختصاص می‌دهند، می‌توانند به 1 تریلیون دلار جریان ورودی منجر شوند، که باعث می‌شود 12 میلیارد دلار اولیه حداقل به نظر برسد.

در اوایل ماه مارس، هوگان پیشنهاد کرد که ETF های نقطه ای اتریوم در صورت راه اندازی پس از ماه می، می توانند دارایی های بیشتری را جذب کنند.

با توجه به چشم انداز محتاطانه تر برای اولین بار در ماه مه، او پیشنهاد کرد که پرتاب در دسامبر می تواند سودمندتر باشد. این تاخیر به وال استریت و بخش‌های مالی سنتی زمان بیشتری برای درک پیچیدگی‌های ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین می‌دهد.

هوگان تخمین می زند که یک دوره هشت تا نه ماهه برای وال استریت برای تطبیق با بیت کوین قبل از بررسی ETF دیگر لازم است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا