اخبار رمز ارز

عید پاک، سرمایه گذاران استلار و ترون را به پیش فروش Fezoo (FEZ) می کشاند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

با ادامه تعطیلات عید پاک، پیش فروش پیش فروش فزو (FEZ) جریان سرمایه گذاری را از دارندگان Stellar (XLM) و Tron (TRX) ثبت کرده است.

سرمایه گذاران کریپتو خوشبین هستند که آخر هفته عید پاک می تواند شاهد سود قابل توجهی از سرمایه گذاری هایشان باشد. سرمایه گذاران Stellar و Tron نیز تلاش خود را برای سرمایه گذاری های جدید افزایش داده اند زیرا به دنبال سود بردن از شرایط مطلوب بازار هستند.

یک حرکت اخیر باعث شده است که Stellar و Tron پیش فروش Fezoo را خریداری کنند. اعتماد روزافزونی در میان جوامع استلار و ترون وجود دارد که سرمایه‌گذاری در پلتفرم تبادل وب 3 می‌تواند باعث شود که آنها پس از تعطیلات عید پاک، پاداش‌های بزرگی را درو کنند.

سرمایه گذاران ستاره ای سودهای عظیمی را از Fezoo پیش بینی می کنند

پس از رکود اخیر بازار که منجر به کاهش قیمت بیشتر توکن های رمزنگاری شد، به نظر می رسد استلار به خوبی در حال بهبود است. توکن استلار طی هفت روز گذشته 7.38 درصد افزایش قیمت داشته است. افزایش قیمت Stellar نشان می‌دهد که قیمت آن در 0.139 دلار است که بالاترین قیمت در 7 روز است.

با وجود روند صعودی Stellar، سرمایه گذاران Stellar مشتاقانه در حال بررسی فرصت های Fezoo هستند. دارندگان ستاره از پتانسیل Fezoo هیجان زده هستند و به دنبال سرمایه گذاری مجدد سود خود در پیش فروش این پلتفرم هستند. این سرمایه گذاران معتقدند که Fezoo پس از عید پاک شاهد افزایش قیمت قابل توجهی خواهد بود

کاهش ترون باعث می شود سرمایه گذاران به Fezoo روی بیاورند

نمودار قیمت ماهانه ترون کاهش مداوم قیمت توکن را نشان می دهد. حرکت نزولی ترون را در ماه گذشته بیش از 11 درصد از دست داده است. سرمایه گذاران Tron اکنون به دنبال کنار گذاشتن توکن برای سرمایه گذاری های سودآورتر هستند.

Fezoo به سرمایه گذاران Tron فرصتی عالی برای تنوع بخشیدن و سرمایه گذاری مجدد در بازار ارائه می دهد. سرمایه گذاران Tron جذب پیشنهاد ثبات و سودآوری پلت فرم Fezoo شده اند.

این سرمایه گذاران Tron به دنبال سرمایه گذاری در Fezoo قبل از فروش عید پاک هستند. پلتفرم صرافی در مرحله اول پیش فروش خود است و با فروش توکن های Fezoo با قیمت 0.013 دلار، سرمایه گذاران Tron می توانند تعداد زیادی توکن را بدون نگرانی در مورد هزینه خریداری کنند.

چرا سرمایه گذاران به Fezoo هجوم می آورند

Fezoo پلتفرمی جدید است که در مدت کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کرده است. مدل مشتری محور Fezoo، همراه با فناوری بلاک چین، آن را از سایر پلتفرم های معاملاتی مانند بایننس و کوکوین متمایز می کند.

تجارت در Fezoo آسان است. ابتدا برای ثبت نام در پلتفرم فقط به یک آدرس ایمیل و یک نام کاربری نیاز دارید. پس از ثبت نام، می توانید در بسیاری از جفت های فهرست شده در بورس معامله کنید و نقدینگی ارائه دهید.

Fezoo در حال حاضر در مرحله 1 پیش فروش خود است. با این حال، در حال حاضر سرمایه‌گذاران زیادی را در سراسر بازار کریپتو جذب کرده است، از جمله دارندگان توکن‌های رمزنگاری مانند Stellar و Tron، که نه تنها از پتانسیل کسب سود انگیزه دارند، بلکه از فرصتی برای اداره Fezoo به طور جمعی هیجان‌زده هستند. با قیمت پیش فروش فعلی 0.013 دلار، پلتفرم Fezoo یک فرصت عالی برای سرمایه گذاران برای داشتن سهام در پلتفرم صرافی بزرگ بعدی است.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از وب سایت پیش فروش Fezoo (FEZ) دیدن کنید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا