اخبار رمز ارز

موفقیت پیش فروش Borroe Finance از دارندگان Tron و Starknet دعوت می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

همانطور که Borroe Finance (ROE) به نقطه اوج خود می رسد، توجه جریان اصلی را از دنیای ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

این امر ROE را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید تبدیل کرده است. در مقابل، TRON (TRX) سقوط بزرگی را تجربه کرد، در حالی که Starknet (STRK) به عنوان یک سکه امیدوارکننده ظاهر شده است. با این حال، سرمایه گذاران به دلیل برتری استثنایی پیش فروش، به دنبال $ROE هستند.

Borroe Finance: مظهر موفقیت

Borroe Finance به یک انتخاب قانع کننده برای سرمایه گذاران در صحنه ارزهای دیجیتال امروزی تبدیل شده است. با توجه به دستاوردهای خیره کننده آن، دیگر دارندگان کریپتو را مجذوب خود می کند تا از اجرای پیش فروش فوق العاده آن لذت ببرند. پیش فروش Borroe Finance بیش از 275 میلیون ROE فروخته است که بیش از 3.54 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

در حال حاضر، ROE با قیمت 0.02 دلار در مرحله نهایی پیش فروش در دسترس است.

انتظار می رود تا پایان پیش فروش، ROE در DEX (صرافی غیرمتمرکز) با قیمت 0.025 دلار عرضه شود. بنابراین، فرصت قابل توجهی برای افزایش 25 درصدی دیگر در سرمایه گذاری فعلی وجود دارد. علاوه بر این، سرمایه گذاران همچنین می توانند با استفاده از کد تبلیغاتی “WELCOME” از پاداش 15٪ در سپرده ROE برخوردار شوند.

پیش فروش مداوم Borroe Finance توجه گسترده بازار را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، Borroe Finance پیشگام یک بازار جدید تامین مالی NFT مبتنی بر هوش مصنوعی است. این پلتفرم به کاربران Web3 کمک می کند تا پول نقد فوری جمع آوری کنند. علاوه بر این، Borroe Finance یک هویت غیرمتمرکز و یک اکوسیستم P2P برای تجارت آسان در صورت‌حساب‌های NFT با تخفیف ارائه می‌کند. به طور کلی، کارشناسان ROE را به یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری رمزنگاری خود تبدیل کرده‌اند.

TRON یک دور می‌پیچد

برخلاف بسیاری از کریپتوهایی که به سمت بالا رفتند، TRON در طول ماه مارس سقوط کرد. TRON در این ماه شاهد افت شدید 13.92 درصدی بوده است. علاوه بر این، فشار فروش زیادی در معاملات TRON در معاملات گذشته وجود داشت.

پس از افت قیمت از 0.141 دلار، TRX با رد EMA 100 روزه مواجه شد. این باعث شد که TRX در پشتیبان یقه 0.110 دلار دوباره آزمایش کند. علاوه بر این، این عملکرد ضعیف، یک کندل نزولی در نمودار قیمت TRX ایجاد کرد.

از دیدگاه فنی، TRON امواج نزولی را به نمایش گذاشته است. منحنی RSI برای TRX در منطقه فروش بیش از حد باقی ماند. با این حال، TRX در اواخر ماه مارس با اندکی صعود به 0.122 دلار رسید. کل احساسات وزنی نیز برای TRX متوسط ​​باقی ماند. این امر ناشی از موقعیت ثابت ترون در 20 ارز دیجیتال برتر است که بر انعطاف پذیری قوی آن تأکید می کند.

تحلیلگران می گویند اگر این سلطه فروش ادامه یابد، TRON به 0.10 دلار سقوط خواهد کرد. بنابراین، $ROE به انتخاب اصلی سرمایه گذاران قبل از TRX تبدیل شد.

Starknet پتانسیل رشد را پیش بینی می کند

با شیب استثنایی 12.54 درصدی در ماه گذشته، استارک نت به یکی از رقبای شگفت انگیز آلتکوین ها تبدیل شده است تا پیشرو باشد. این پتانسیل رشد پنهان STRK را در بازار به نمایش گذاشته است. همچنین استارک نت به عنوان یکی از برترین سکه های رمزنگاری در ماه مارس تکامل یافته است.

تا پایان ماه مارس، قیمت STRK به راحتی در 2.14 دلار قرار گرفت. با این حال، STRK همچنان روی شمع های قرمز در تصویر بزرگتر معامله می کرد. در تحلیل اخیر نمودار قیمت Starknet، STRK موضعی صعودی نشان داده است. فضایی برای حرکت صعودی برای استارک نت وجود داشت.

به همین ترتیب، شاخص های فنی Starknet، مانند RSI و MACD، چشم انداز مثبتی را نشان می دهند. چشم انداز کوتاه مدت Starknet برای معامله گران خوش بینانه به نظر می رسد. کارشناسان می گویند این زمان مناسبی برای سرمایه گذاری بر روی تغییرات قیمت STRK است.

اگر عملکرد مستمر Starknet ادامه پیدا کند، STRK زودتر 3.15 دلار شارژ خواهد شد. از سوی دیگر، آنها به سرمایه گذاران پیشنهاد می کنند که منتظر بمانند تا STRK بالاتر از سطح حمایت دوم تثبیت شود.

برای آشنایی بیشتر با این پروژه، از وب سایت پیش فروش Borroe Finance (ROE) دیدن کنید یا از طریق به انجمن بپیوندید تلگرام | توییتر

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا