اخبار رمز ارز

آلتکوین‌های زیر 1 دلار که می‌توانند شاهد افزایش عظیمی باشند: Cardano، Tron، KangaMoon

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

در میان جست‌وجوی ارزهای دیجیتال ارزان‌قیمت امیدوارکننده، Cardano (ADA)، Tron (TRX) و KangaMoon (KANG) به عنوان پیشتازان ظاهر می‌شوند و تحلیلگران بر پتانسیل کانگامون برای رسیدن به 1 دلار در سال 2024 تاکید می‌کنند.

در بازار ارزهای دیجیتال، یافتن یک سکه کم هزینه اما رو به رشد می تواند دشوار باشد. با این حال، Cardano (ADA)، Tron (TRX) و KangaMoon (KANG) برجسته هستند. این سه آلتکوین با قیمت کمتر از 1 دلار معامله می شوند، اما پتانسیل رشد زیادی در آینده دارند. تحلیلگران حتی KANG، ستاره پیش فروش مرحله 5 را به عنوان آلتکوین 1 دلاری بعدی در سال 2024 معرفی کرده اند.

انتظار می رود که کاردانو حماسی باشد

اخیراً کاردانو نوساناتی را تجربه کرده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت Cardano تنها در 30 روز گذشته بین 0.75 تا 0.58 دلار در نوسان بوده است. ارزش بازار آن نیز در این مدت بین 25.94 میلیارد دلار و 20.92 میلیارد دلار حرکت کرد. با این حال، تحلیلگر کریپتو دن گامباردلو پیش بینی می کند که کاردانو به زودی سر به فلک می کشد و فوق العاده خواهد بود.

تجزیه و تحلیل فنی این آلتکوین این پیش بینی را تأیید می کند. به عنوان مثال، کریپتو کاردانو اکنون بالاتر از EMAهای ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود. علاوه بر این، 17 نشانگر فنی برای کاردانو سبز چشمک می زنند. در نتیجه، کارشناسان اکنون یک پیش‌بینی صعودی قیمت Cardano را ارائه کرده‌اند. آنها افزایش احتمالی به 0.87 دلار را در سه ماهه دوم سال 2024 برای ADA پیش بینی می کنند.

تلاش عظیم برای سوزاندن ترون

در همین حال، ترون نمودارهای قرمز را نیز دید. طی ماه گذشته، قیمت این آلتکوین از 0.13 دلار به 0.11 دلار کاهش یافت و ارزش بازار آن بین 12.26 میلیارد دلار و 10.43 میلیارد دلار در نوسان بود. با این حال، ترون تلاش زیادی برای افزایش ارزش آن انجام داده است. به ویژه، ترون اعلام کرد که در 2 آوریل 14M TRX را سوزانده بود.

این رویداد سوزاندن عظیم می‌تواند باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال Tron شود. به علاوه، این آلتکوین اکنون بالاتر از میانگین متحرک نمایی 100 و 200 روزه خود معامله می شود. با توجه به همه این اخبار صعودی ترون، تحلیلگران بازار آینده روشنی را برای آن پیش بینی می کنند. آنها پیش‌بینی می‌کنند که ترون قبل از پایان سه ماهه دوم سال 2024 تا 0.17 دلار افزایش یابد.

KangaMoon به عنوان یکی از 10 آلتکوین برتر آینده ظاهر می شود

کاردانو و ترون در مورد آلتکوین ها نمایش را دزدیده اند. اما یک سکه وجود دارد که در سایه باقی مانده است که سرمایه گذاران ممکن است بخواهند اگر به دنبال فرصت های رشد بالا هستند آن را در نظر بگیرند – KangaMoon (KANG). این ستاره پیش فروش در حال رشد بیش از 4,422,903.589 دلار درآمد داشته است و پیش بینی می شود تا قبل از پایان آوریل 2024 به 5 میلیون دلار برسد.

این آلتکوین با ورود به بازار بازی‌های Play-to-Earn (P2E) که یاهو فاینانس پیش‌بینی می‌کند تا سال 2028 به 885 میلیون دلار خواهد رسید، در حال افزایش است. KangaMoon یک بازی P2E را راه‌اندازی می‌کند که KANG به عنوان بازی اصلی در آن خدمت خواهد کرد. ارز بازی دارندگان این آلتکوین همچنین به چالش های هفتگی، ماهانه یا سه ماهه برای توکن های اضافی یا آیتم های درون بازی دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، KangaMoon سهم خود را برای مشارکت دادن جامعه انجام داده است. آنها حتی قبل از راه‌اندازی، توکن‌های رایگان KANG را به فعال‌ترین اعضای خود ارائه می‌کنند. این یک اثر دومینویی از اشتیاق با بیش از 20000 کاربر داشته است که محتوای رسانه های اجتماعی خود را لایک کرده، نظر می دهند و به اشتراک می گذارند.

در حال حاضر، KANG 0.0196 دلار قیمت دارد، زیرا در مرحله 5 پیش فروش است. این افزایش 290 درصدی نسبت به قیمت اولیه آن 0.005 دلار است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این آلت‌کوین پس از فهرست شدن در Tier-1 CEX در سه‌ماهه دوم سال 2024 به 1 دلار افزایش می‌یابد. کاربران علاقه‌مند می‌توانند برای پیش‌فروش آن ثبت‌نام کنند تا از این رشد سرمایه‌گذاری کنند و 10 درصد پاداش دریافت کنند.

نتیجه

در حالی که Cardano و Tron آلتکوین هایی برای تماشا هستند، KangaMoon متمایز است. ارزش بازار پایین 19.6 میلیون دلاری آن به این معنی است که KANG برای افزایش سرسام آور قیمت خود به سرمایه جدید بسیار کمتری نیاز دارد. به همین دلیل، کانگامون می تواند به یکی از آلتکوین های پیشرو در سال 2024 تبدیل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنگامون مراجعه کنید یا به انجمن تلگرامی آنها بپیوندید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا