اخبار رمز ارز

سه برنده برتر روز : RVN ، ICP و NEAR

در هنگام شتاب نزولی صنعت کریپتو، برخی از ارزها روند صعودی را تجربه می کنند. با شروع سال جدید، معامله گران و سرمایه گذاران در انتظار موفقیت جدیدی هستند که در آینده نزدیک به ثبت رکورد خواهد رسید. علیرغم این واقعیت که اکثر ارزهای دیجیتال در حالت قرمز معامله می شوند، چندین توکن امیدوارکننده در هفته اول سال عملکرد خوبی داشته اند.

هر روز یک روز صعودی برای یک ارز دیجیتال خاص است که ممکن است منجر به ثبت رکورد جدید نیز شود. حتی کاربران کریپتو از نظر عددی هر سال در حال افزایش هستند، در حالی که در سال 2022 انتظار می‌رود این رقم بیشتر هم شود. از آنجایی که کل صنعت کریپتو می‌داند که پذیرش دارایی‌های دیجیتال با سرعت بالایی در حال افزایش است، همزمان توکن‌های رمزنگاری نیز در حال افزایش هستند. با توجه به Coinmarketcap، در حال حاضر، سه برنده برتر روز RVN، ICP و NEAR هستند.

برترین برندگان آلتکوین

برترین سود روز،مربوط به Ravecoin (RVN) است که در یک شبکه دیجیتال همتا به همتا کار می کند. در زمان نگارش این مقاله، RVN با 0.1313 دلار با حجم معاملات 340,058,842 دلار در 24 ساعت گذشته معامله می شد. ارزش قیمت RVN طی یک روز بیش از 24.42 درصد افزایش یافته است و در جایگاه 83 قرار دارد. علاوه بر این، صرافی‌های برتر که در آن RVN برای تجارت در دسترس است، بایننس، OKEx، Huobi Global، ByBit و KuCoin هستند.

در نتیجه، دومین سود روز، پروتکل اینترنت (ICP) است که در حال حاضر 34.35 دلار معامله می شود. حجم معاملات ICP در24 ساعت 997,753,939 دلار و همچنین 20.13 درصد افزایش در روز است. طبق Coinmarketcap، رتبه 30 را دارد و برای تجارت در Binance، OKEx، Huobi Global، ByBit و KuCoin در دسترس است.

علاوه بر این، سومین برنده برتر روز پروتکل NEAR (NEAR) است که یک بلاک چین لایه-یک است. چالش‌های رایج مانند سرعت پایین تراکنش، توان عملیاتی پایین و قابلیت همکاری ضعیف را برطرف می‌کند. در حال حاضر، NEAR با قیمت 17.12 دلار با حجم معاملات 1,628,645,216 دلار در 24 ساعت گذشته معامله می شود.

NEAR طی یک روز بیش از 15.26 درصد افزایش یافته است و رتبه 22 را در بازار کریپتو دارد. از طریق صرافی های برتر مانند Binance، OKEx، CoinTiger، Huobi Global و KuCoin قابل معامله است. به طور قابل توجهی، صنعت کریپتو آلت کوین های بالقوه زیادی را برای کاربران تولید می کند. با پیشرفت پذیرش، اهمیت و مزایای استفاده از ارزهای دیجیتال این کوین نیز افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا