اخبار رمز ارز

معامله گران رایانه های اینترنتی و اتریوم به Kelexo 25 برابر بالقوه چشم دوخته اند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

معامله گران اتریوم و رایانه های اینترنتی در بحبوحه گمانه زنی های رو به رشد در مورد پتانسیل 25 برابری به Kelexo ابراز علاقه کرده اند.

ظهور بیت کوین (BTC) باعث بالا رفتن رایانه اینترنتی (ICP) شده است که نشان دهنده افزایش تقاضا برای دارایی های مرتبط با بیت کوین است. در همان زمان، اتریوم (ETH) امیدوار است به دلیل هیاهوی موجود در مورد صندوق های قابل معامله در مبادلات، علاقه نهادی را به خود جلب کند.

Kelexo با جایگزین‌های وام‌دهی نوآورانه و فقدان رویه‌های KYC، رویکرد ساده‌تری برای تامین مالی غیرمتمرکز ارائه می‌دهد. KLXO یک چشم انداز فریبنده برای سرمایه گذارانی که به دنبال رشد و نوآوری در ارزهای دیجیتال هستند، با قیمت پیش فروش 0.028 دلار برای هر توکن ارائه می دهد.

کامپیوتر اینترنتی با افزایش تقاضا برای بیت کوین کلید زنجیره ای افزایش می یابد

اینترنت کامپیوتر در 19 فوریه افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و به 14.86 دلار رسید که بالاترین سطح آن از 3 ژانویه بود. ICP با 16.25 دلار به بالاترین حد در سال نزدیک شد. معرفی یک همتای بیت کوین در موفقیت کامپیوتر اینترنتی نقش داشت و ارزش کل آن قفل شده (TVL) از 13 میلیون دلار فراتر رفت.

این افزایش تقاضای فزاینده ای را برای دارایی هایی با محوریت بیت کوین نشان می دهد که مزایایی مانند ادغام در سیستم رایانه اینترنتی و تراکنش های سریع تر در مقایسه با بیت کوین ارائه می دهد.

افزایش قیمت رایانه‌های اینترنتی که ناشی از افزایش تراکنش‌ها است، آن را در موقعیت مثبت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 و 25 روزه (EMA) قرار می‌دهد. درصد نوسان ساز قیمت (PPO) بالاتر از نقطه خنثی باقی می ماند و شاخص قدرت نسبی (RSI) به نقطه خرید بیش از حد در 70 نزدیک می شود. اگر رایانه اینترنتی به بالای 16.25 دلار برسد، می تواند الگوهای دو بالای اخیر را نفی کند و قیمت را به سمت 20 دلار سوق دهد.

اتریوم در میان گمانه زنی های ETF توجه سازمانی را به خود جلب می کند

اتریوم با گمانه زنی ها مبنی بر تایید ETF نقطه ای توسط SEC، از علاقه سازمانی رو به رشد سود می برد. برنشتاین احتمال تایید را تا ماه مه 50 درصد و تا 12 ماه آینده تقریباً تایید می کند. شرکت‌های مالی سنتی مانند فرانکلین تمپلتون و فیدلیتی با درک پتانسیل آن برای پذیرش جریان اصلی و پویایی بازده سهام، برای یک ETF اتریوم رقابت می‌کنند.

ارتقای اتریوم در ماه مارس، با نام Dencun، وعده کاهش ۵۰ تا ۹۰ درصدی هزینه‌های تراکنش را از طریق راهروهای اختصاصی و مسدود کردن فضای جمع‌آوری‌ها می‌دهد. اتریوم که با قیمت 2929 دلار معامله می‌شود، از سطوح مقاومت بحرانی فراتر رفته و خود را برای رشد بیشتر در میان تحولات نهادی و بازار قرار داده است.

Kelexo Defi را با نوآوری دوباره تعریف می کند

Kelexo با رویکردهای خلاقانه وام دهی و استقراض و یک رابط کاربری ساده، روش های جدیدی را در امور مالی غیرمتمرکز معرفی می کند. با حذف نیاز به شناخت نیازهای مشتری (KYC)، پلتفرم در دسترس تر می شود. علاوه بر این، بازار همتا به همتا بلاک چین معاملات را ساده می کند.

در حال حاضر، سرمایه گذاران می توانند در پیش فروش Kelexo (KLXO) با قیمت 0.028 دلار به ازای هر توکن شرکت کنند. این تغییر آنها را قادر می سازد تا در پروژه ای که برای رشد آماده است مشارکت داشته باشند. با حکمرانی غیرمتمرکز و تمرکز بر توانمندسازی کاربران، Kelexo قصد دارد نحوه عملکرد وام آنلاین در امور مالی غیرمتمرکز را تغییر دهد. تعهد آن به شفافیت و طراحی کاربرپسند آن را در این چشم انداز در حال تحول متمایز می کند.

برای سرمایه گذارانی که به دنبال رشد در ارزهای دیجیتال هستند، Kelexo فرصتی برای کمک به تغییر شکل دادن وام و استقراض آنلاین فراهم می کند. برای کسانی که شیفته آینده مالی غیرمتمرکز هستند، این چشم‌اندازی است که ارزش آن را دارد.

با مراجعه به وب سایت در مورد پیش فروش Kelexo اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا