اخبار رمز ارز

توسعه دهنده بازی های بلاک چین، کریستال فان، 5 میلیون دلار از KuCoin و دیگران جمع آوری می کند

KuCoin Ventures از شرکت توسعه بازی‌های بلاک چین Crystal Fun در تلاش برای تمرکززدایی بیشتر پلتفرم‌های بازی حمایت کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی در 20 فوریه، بازوی سرمایه گذاری KuCoin، KuCoin Ventures، گفت که “سرمایه گذاری استراتژیک” بر اعتماد آن به پتانسیل “بازی وب 3 برای تغییر شکل چشم انداز سرگرمی” تاکید دارد. در مجموع، Crystal Fun با کمک های Actoz Soft، Waterdrip Capital، ælf Blockchain و سایر سرمایه گذاران، 5 میلیون دلار سرمایه اولیه را تضمین کرد.

کریستال فان تا به امروز چهار بازی بلاک چین توسعه داده است: جنگ بی پایان، STARFALL2312، Survivor و OUTER، که اخیراً مرحله آزمایش اولیه خود را به پایان رسانده است. در حالی که تخصیص بودجه مشخص نیست، اما مشخص است که این بودجه از تلاش‌های شرکت برای راه‌اندازی بازی‌ها بر روی پلتفرم بازی اختصاصی خود در طول سال پشتیبانی می‌کند.

این سرمایه‌گذاری با تعهد ما به تقویت نوآوری در فضای بلاک چین همسو است و ما هیجان‌زده هستیم که بخشی از تکامل بعدی در بازی باشیم.

لو یو، رئیس KuCoin Ventures

برای KuCoin، به نظر می‌رسد این دومین معامله در ماه فوریه باشد، زیرا اوایل این ماه، شعبه سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری استراتژیک دیگری را در Ta-da اعلام کرد، پلتفرمی که در حال جمع‌آوری و تأیید داده‌ها برای آموزش هوش مصنوعی است. با این حال، جزئیات مالی در مورد بودجه تادا فاش نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا