اخبار رمز ارز

سود بیت کوین کش به پیش فروش دی استریم تغییر می کند زیرا سرمایه گذاران اتریوم در اوج فروش هستند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

سرمایه گذاران BCH و ETH به DeeStream (DST) 0.035 دلار به عنوان سرمایه گذاری بزرگ بعدی چشم دوخته اند.

بیت کوین کش و اتریوم از جمله برخی از سکه هایی هستند که در بازار موج می زند. سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری مجدد سود حاصل از این پروژه‌ها هستند، کوین جریان جدید، DeeStream (DST) را برجسته می‌کنند که تنها با قیمت 0.035 دلار به فروش می‌رسد.

بیت کوین کش شروع خوبی برای سال دارد

قیمت بیت کوین کش در 30 روز گذشته 14 درصد افزایش یافته است زیرا شروع چشمگیر سال خود را ادامه می دهد. این سکه با قیمت 268.77 دلار به فروش می رسد. سرمایه گذاران امیدوارند که قیمت بیت کوین کش به زودی به بالای 300 دلار برسد.

اتریوم می تواند به 3000 دلار برسد

اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. اتریوم در حال حاضر با قیمت 2917 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 10.66 درصدی در هفته گذشته و افزایش 18 درصدی در ماه گذشته است. قیمت به سمت 3000 دلار پیش می‌رود، و با توجه به اینکه قراردادهای هوشمند در زنجیره ETH 2.0 افزایش سپرده‌های سهام را تجربه می‌کنند، پتانسیل افزایش قیمت را دارد.

سرمایه گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری مجدد سود حاصل از این پروژه هستند، DeeStream را گزینه خوبی می دانند.

پتانسیل DeeStream

DeeStream اولین پلتفرم استریم غیرمتمرکز را با هدف رسیدگی به چالش‌هایی که سازندگان محتوا با پلتفرم‌های متمرکزی مانند YouTube و Twitch با آن مواجه هستند، معرفی می‌کند. این پلتفرم‌های سنتی به دلیل سیاست‌های خود در مورد ممنوعیت کاربران و غیرفعال‌سازی با انتقاداتی مواجه شده‌اند.

برداشت ها نیز زمان زیادی می برد و کارمزد تراکنش ها برای این پلتفرم ها معمولاً بالاتر از حد لازم است. با DeeStream، سازندگان محتوا دیگر نیازی به نگرانی در مورد این مشکلات ندارند. این پلتفرم همچنین سپرده گذاری فوری، برداشت و کمترین هزینه تراکنش های صنعت را ارائه می دهد.

کاربران در این پلتفرم همچنین می توانند با انجام وظایف خاص و رسیدن به نقاط عطف قابل توجه درآمد کسب کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را در پلتفرم با پورسانت 0 درصد مبادله کنند.

DeeStream به دلیل مدل اشتراک درآمد خود سرمایه‌گذاران زیادی را از پروژه‌هایی مانند بیت‌کوین کش و اتریوم جذب می‌کند. همه سرمایه‌گذاران پیش‌فروش در صورت حفظ توکن‌های خود، تقسیم 50:50 با DeeStream دریافت خواهند کرد. با قیمت 0.035 دلاری، هر کسی می‌تواند یک توکن DST دریافت کند، که آن را به جایگزینی ارزان‌تر و در عین حال پرارزش‌تر برای بیت‌کوین کش و اتریوم تبدیل می‌کند.

300 میلیون توکن DST وجود دارد که به سرعت در حال فروش هستند. ما معتقدیم DeeStream (DST) پتانسیل عملکرد عالی در بازار ارزهای دیجیتال را دارد و اکنون زمان خوبی برای ورود به پروژه برای بهترین بازده است.

با مراجعه به وب سایت، درباره پیش فروش DeeStream اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا