اخبار رمز ارز

پیش فروش Kelexo گروه های سرمایه گذار متنوعی از جمله حامیان BNB و ICP را جذب می کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

پیش فروش Kelexo با افزایش علاقه طرفداران بایننس کوین (BNB) و کامپیوترهای اینترنتی (ICP) مشخص شده است.

شبکه بلاک چین نسبتاً جدید لایه 1 Aptos (APT) به یکی از بهترین عملکردها در سال گذشته تبدیل شده است.

اما جالب‌تر اینکه بایننس کوین، نماد بومی زنجیره بایننس و بزرگترین صرافی جهان که نام خود را از آنجا گرفته است، در ماه مارس با انتقام خروشان بازگشته است.

هر دو دارندگان بایننس کوین و Aptos در حال سرمایه گذاری مجدد سود خود در پیش فروش ارزهای دیجیتال جدید هستند، از جمله پروژه وام دهی غیرمتمرکز همتا به همتا، Kelexo (KLXO).

Aptos در 30 روز گذشته افزایش 47 درصدی را ثبت کرده است

Aptos یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که در ماه گذشته دستاوردهای خوبی داشته است. از 10 مارس، Aptos با 13.10 دلار معامله شد که 13.4 درصد افزایش در هفته و 47 درصد در 30 روز گذشته ثبت کرد. Aptos به عنوان یکی از نسل بعدی بلاک چین های لایه 1 معرفی می شود که می تواند در چرخه بعدی سر و صدای زیادی ایجاد کند.

سکه بایننس از 500 دلار گذشت

علیرغم تشدید فشار از سوی نهادهای نظارتی و تحولات درون سازمانی داخلی آن، نماد بومی بایننس، بایننس کوین، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، بازگشتی درخشان داشته است.

بایننس کوین پس از سقوط به پایین ترین سطح خود در سال 2023 یعنی 200 دلار در اواخر سال 2023، تا 10 مارس به 525 دلار افزایش یافت و به سرعت به بالاترین حد خود یعنی 686 دلار که در آخرین بازار صعودی سال 2021 بازگشته بود، نزدیک می شود.

اگر بایننس کوین به شکل چشمگیر خود در هفته‌های آتی ادامه دهد، می‌تواند به سرعت مرحله بعدی را با قیمت 600 دلار دوباره آزمایش کند و در چند ماه آینده به بالاترین حد خود برسد.

Kelexo: تکامل بعدی بخش وام دهی P2P

هدف Kelexo (KLXO) تغییر وام‌دهی غیرمتمرکز همتا به همتا با یک بازار کاربر پسند است که به طور بالقوه از پروتکل‌های ایجاد شده مانند AAVE (AAVE) و Compound (COMP) از نظر جذابیت و پذیرش اصلی پیشی می‌گیرد.

این پلتفرم وام دهی P2P را ساده می کند، دسترسی و امنیت را برای کاربران، به ویژه تازه واردان، افزایش می دهد.

با مراجعه به وب سایت در مورد پیش فروش Kelexo اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا