اخبار رمز ارز

بایننس برای حذف از فهرست، معامله در شش جفت نقطه ای را متوقف کنید

بایننس اعلام کرد که معاملات برخی از جفت ها را در بازار نقدی حذف می کند و توکن های جدیدی را راه اندازی می کند.

طبق اعلام این صرافی، بایننس جفت‌های BAKE/BNB، ID/TUSD، MBOX/BNB، OP/TUSD، RDNT/TUSD، و UNI/BNB را از پلتفرم معاملات نقطه‌ای حذف می‌کند و معاملات در 12 آوریل متوقف می‌شود.

بایننس بررسی‌های دوره‌ای از تمام جفت‌های معاملات نقطه‌ای فهرست‌شده انجام می‌دهد و ممکن است جفت‌های معاملات نقطه‌ای منتخب را به دلیل عوامل متعددی مانند نقدینگی ضعیف و حجم معاملات از فهرست حذف کند.

اطلاعیه بایننس

در 11 آوریل، بایننس جفت های معاملاتی جدیدی را با استیبل کوین USD Coin (USDC) اضافه می کند: CKB/USDC، ENA/USDC، ETHFI/USDC، و YGG/USDC. خدمات ربات معاملاتی نیز با این جفت ها ظاهر می شود.

بایننس به مشتریان خود هشدار داده است که خدمات ربات معاملاتی خود را برای جفت های معاملاتی فوق متوقف کنند. کاربران باید استراتژی های خود را برای جلوگیری از ضرر مالی احتمالی به روز کنند یا خاموش کنند.

بایننس جفت های معاملاتی مختلف را حذف می کند

بایننس به صورت دوره ای برخی از جفت های معاملاتی را حذف و به پلتفرم خود اضافه می کند. ماه گذشته، صرافی کریپتو اعلام کرد که پنج جفت معاملات نقطه ای، از جمله TrueUSD (TUSD) و بایننس کوین (BNB) را از فهرست خارج می کند.

تیم بایننس تصریح کرد که حذف جفت‌های معاملاتی نقطه‌ای از فهرست بر در دسترس بودن توکن‌های فهرست‌شده در پلتفرم بایننس اسپات تأثیری نمی‌گذارد، زیرا کاربران همچنان می‌توانند آنها را با سایر دارایی‌های این پلتفرم معامله کنند.

در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که چندین ارز دیجیتال، از جمله ارزهای ناشناس، از جمله مونرو (XMR) را از فهرست حذف کرده است.

در ماه مارس، موارد زیر به دلیل “عدم ملاقات” از سکو حذف شدند [Binance’s] معیارهای سختگیرانه: آراگون (ANT)، چند زنجیره ای (MULTI) و Vai (VAI).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا