اخبار رمز ارز

افزایش 24 درصدی قیمت Internet Computer (ICP)

Internet Computer (ICP) از پایان سال گذشته روند مثبتی را داشته است. Internet Computer که توسط بنیاد DFINITY توسعه یافته است، یک پلت فرم محاسبه جمعی منبع باز است که هدف آن حل برخی از مسائل کلیدی است که امروزه اینترنت معمولی با آن مواجه است، از جمله این مسائل امنیت سیستم، انحصار سرویس اینترنت و بهره برداری از اطلاعات خصوصی کاربر می باشد.

هدف آن ایجاد یک اینترنت معاصر است که بتواند برنامه های کاربردی با هر اندازه ای را از قراردادهای هوشمند اولیه و برنامه های DeFi گرفته تا پلتفرم های صنعتی و سیستم های تجاری ، میزبانی کند. همه منطق نرم افزارها و داده ها در قراردادهای هوشمند ممکن است به طور فرضی در سیستم ذخیره شوند.

برنامه ICP برای دو دهه آینده

بنیاد DFINITY اخیراً یک برنامه 20 ساله برای این پروژه منتشر کرده است که در اینجا خلاصه شده است. برای 5 سال اول، Internet Computer  و Motoko  زبان برنامه نویسی آن، در دانشگاه ها تدریس می شود. انتظار می رود که برخی از خدمات اینترنت باز به موفقیت قابل توجهی دست یابند و ICP به طور گسترده شناخته شود.

برای 10 سال آینده، Internet Computer  جایگزین فضای بسته اینترنت اختصاصی  در تکنولوژی بزرگ خواهد شد. پول نقد از شرکت های اینترنتی قدیمی همچنان به ICP منتقل می شود و DeFi همتراز با تکنولوژی مالی قراردادی خواهد بود.

برای دو دهه آینده، ICP به طور قابل توجهی گسترده تر از اینترنت محدود فعلی خواهد بود. علاوه بر این، افراد در سراسر جهان از حریم خصوصی و آزادی شخصی بسیار بیشتری بهره مند خواهند شد. بنابراین ، این فناوری میزبان اکثر زیرساخت های حیاتی جامعه است.

همچنین بخوانید:   تسلا در حال آزمایش گزینه پرداخت با دوج کوین است

با توجه به CoinMarketCap، قیمت کامپیوتر اینترنتی امروز 35.99 دلار آمریکا است. علاوه بر این، حجم معاملات 24 ساعته آن 1,455,729,880 دلار است. Internet Computer  در 24 ساعت گذشته 24.40 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا