اخبار رمز ارز

رشد بیش از 500 درصد چهار ارز دیجیتال در سه ماه گذشته

این 4 ارز دیجیتال برتر در 90 روز گذشته بیش از 500 درصد رشد کرده اند.

تا کنون، اکتبر یک ماه شگفت انگیز برای همه انواع ارزهای دیجیتال بوده است. این مقاله درباره 4 ارز دیجیتال برتر است که در 90 روز گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده اند. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین در 61682.05 دلار است، کوین های دیگر نیز به دنبال پیشرفت بیت کوین حرکت کرده اند و بازار جهانی کریپتو از 2.5 تریلیون دلار فراتر رفته است. بیایید با جزئیات بیشتری به آن نگاه کنیم.

 

4_  eCash(XEC) +514%

طبق وب سایت eCash ، eCash یک فورک بیت کوین با برنامه علمی تر و پویاتر است. به طور دقیق تر، بیت کوین کش ABC (BCHA) به eCash (XEC) بازسازی شده است. دارای عرضه در گردش 18881329673313 کوین XEC و حداکثر عرضه 21,000,000,000,000 کوین XEC است .از پروتکل اجماع Avalanche ،برای بهبود ایمنی بلاک چین، تسهیل نرخ تایید آنی و ساده سازی آپدیت شبکه برنامه ریزی شده، استفاده می کند. قیمت XEC در 90 روز گذشته تقریباً 514 درصد افزایش یافته است.

 

3_  سولانا (SOL) + 532%

سولانا ادعا می‌کند که «اثبات تاریخ» است، به‌جای اینکه از اعتباردهندگان بخواهد زمان‌بندی تراکنش‌ها را آغاز کنند، نسخه‌ای متفاوت از اجماع است که ترتیب کاربردی تراکنش‌ها را ایجاد می‌کند. این روش امن است و سازگاری برجسته تری را برای توسعه دهندگان و اعتباردهندگان فراهم می کند. مزیت سولانا نسبت به پروتکل‌های دیگر این است که به‌رغم فعالیت شبکه، بلاک چین را تسهیل می‌کند. علاوه بر این، سولانا از Cloudbreak استفاده می کند که یک لاگ مشترک است که تاریخچه تراکنش را از استفاده بیش از حد از فضا محدود می کند. قیمت سولانا در 90 روز گذشته تقریباً 532 درصد افزایش یافته است.

 

2_  شیبا اینو(SHIB) + 1050%

علاقه به شیبا اینو زیاد شده است زیرا این میم کوین شاهد رشد تقریباً 1050 درصدی بوده است. همه در حال حدس زدن هستند که چرا تا این حد بالا رفته و به نظر می رسد که این افزایش ارتباطی با شهرت پادشاه سابق میم کوین ها ، دوج کوین دارد! این توکن اکنون دارای ارزش بازار 40 میلیارد دلاری است.

 

1_  فانتوم (FTM) + 1190%

فانتوم به عنوان یک تغییر دهنده بازی در دنیای مالی غیرمتمرکز شناخته شده است زیرا یک پلت فرم قرارداد هوشمند مقیاس پذیر و قابل اعتماد است. با توجه به این مشخصات، فانتوم برای رفع چندین محدودیت طراحی شده است که قبلاً عملکرد پلتفرم های بلاک چین را کاهش می داد. قیمت فانتوم در 90 روز گذشته تقریبا 1190% افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا