اخبار رمز ارز

کاهش تورم اتریوم

امروز ۱۲ میلیون دلار اتریوم بیشتر از مقدار استخراج ، سوزانده شد

با سوزاندن مداوم کوین ها و کارمزدهای اتریوم، برخی از بلوک‌های اتریوم به دلیل بار بالای شبکه دچار کاهش تورم می‌شوند که منجر به کارمزدهای بالا می‌شود. با توجه به سرویس ردیاب سوزاندن، امروز اتریوم صادر شده ۱۲ میلیون دلار کمتر از اتریوم سوزانده شده است ، که منجر به تورم زدایی اتریوم شد.

با معرفی مکانیزم سوزاندن کارمزد، تمام کارمزدهای تراکنش در شبکه به جای اینکه به جیب ماینرها برود سوزانده می شود. گاهی اوقات، به دلیل بار بالای شبکه، کارمزد یک تراکنش به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد که منجر به سوزاندن مقدار زیادی کوین می‌شود.

صدور اتریوم

در حال حاضر 16228 اتریوم امروز سوزانده شده است که ارزش آن 67 میلیون دلار است. در همین زمان، تنها 54 میلیون دلار به عنوان پاداش برای استکرها صادر شده است. ماینرها تنها 2495 اتر به عنوان جایزه دریافت کردند.

با ازدحام بالای شبکه، هزینه پایه در محدوده رایج باقی می‌ماند در حالی که سود ماینرها در واقع در حال افزایش است. “حراج معاملاتی” هنوز در شبکه وجود دارد و منجر به افزایش عمده هزینه ها می شود.

در حال حاضر، هزینه پایه اتریوم 154 Gwei است. مجموع صدور از زمان فعال‌سازی EIP-1559 در حدود 2 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. تعداد کل کوین های سوخته 654000 اتر است که در حال حاضر 2.7 میلیارد دلار ارزش دارد.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که ارزش تمام کوین های سوخته اتریوم به 2 میلیارد دلار رسیده است، اما به دلیل افزایش سریع قیمت در بازار نقدی، تقریباً همین تعداد کوین سوخته اکنون 35 درصد بیشتر ارزش دارد.

همچنین بخوانید:   تحلیل روز بیت کوین،اتریوم و ریپل دوشنبه 23 اسفند

اتریوم پس از عقب نشینی از بالاترین مبلغ قبلی خود یعنی 4380 دلار، با قیمت 4153 دلار معامله می شود. دیروز، اتریوم به دلیل اصلاح بازار جهانی با 9 درصد زیان معامله شد. در حال حاضر، دومین ارز دیجیتال بزرگ با سود 6 درصد معامله می شود.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا