اخبار رمز ارز

حرکت امانی ریپل 800 متر XRP را قفل می کند و به حرکت بازار کمک می کند

ریپل حجم قابل‌توجهی از XRP را پس از انتشار ادعایی 1 میلیارد XRP از escrow در روز قبل منتقل کرده است.

این حرکت با افزایش ارزش XRP به بیش از 0.62 دلار، توجه گسترده ای را به خود جلب کرد. این پیشرفت در بحبوحه فعالیت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد و رویداد قابل توجهی را در استراتژی ریپل در رابطه با دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود نشان می‌دهد.

سرویس ردیابی بلاک چین Whale Alert گزارش داد که ریپل سه تراکنش جداگانه را اجرا کرد و به طور موثر 800 میلیون XRP را در امان گذاشت. این معاملات شامل انتقال 200 میلیون سکه به ارزش تقریبی 118.94 میلیون دلار، 100 میلیون سکه به ارزش حدود 59.48 میلیون دلار و 500 میلیون سکه دیگر معادل 297.65 میلیون دلار بود. این حرکت استراتژیک توسط ریپل به عنوان تلاشی برای مدیریت و تنظیم عرضه XRP در بازار تفسیر می شود.

قفل شدن چنین مقدار زیادی از XRP با افزایش قابل توجه قیمت ارز دیجیتال همزمان شده است که پس از فعالیت سپرده گذاری از مرز 0.62 دلار فراتر رفت. تحلیلگران و علاقه مندان بازار به شدت این تحولات را مشاهده می کنند، زیرا اقدامات انجام شده توسط ریپل به عنوان روشی برای تأثیرگذاری بر پویایی بازار و عرضه XRP در نظر گرفته می شود.

بیل مورگان، یک متخصص حقوقی با موضع مثبت در مورد XRP، مشاهدات خود را در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشت. او به تغییری در احساسات جامعه در مورد فعالیت‌های امانی ریپل اشاره کرد. روایت فعلی که قبلاً توسط برخی از دارندگان XRP با شک و تردید دیده می شد، چشم انداز خوش بینانه تری را در مورد تأثیرات احتمالی این اقدامات بر وضعیت و ارزش XRP در بازار جهانی نشان می دهد.

در زمان انتشار این گزارش، XRP طی 24 ساعت گذشته 6.62 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و 0.6342 دلار معامله می شود. این افزایش ارزش ناشی از معامله امانی قابل توجه ریپل است که به طور موثر عرضه XRP موجود را کاهش داده و در نتیجه بر قیمت بازار آن تأثیر می گذارد.

حرکت حفاظتی استراتژیک ریپل 800 متر XRP را قفل می کند و به حرکت بازار کمک می کند - 1
نمودار قیمت 24 ساعته XRP | منبع: CoinMarketCap

علاوه بر این، داده‌های بازارهای مشتقات که توسط Coinglass تجزیه و تحلیل شد، نشان‌دهنده هجوم قابل‌توجه سرمایه‌گذاری جدید به بازار است، همانطور که با افزایش 11.64 درصدی در بهره باز مشهود است.

این نشان می‌دهد که فعالیت‌های اخیر پیرامون XRP و Ripple نه تنها بر قیمت ارز دیجیتال تأثیر گذاشته است، بلکه سرمایه جدیدی را نیز به این بخش جذب کرده است.

با وجود این، برخی از شاخص‌ها به‌زودی پس از افزایش اخیر قیمت‌ها، به یک مرحله تثبیت احتمالی اشاره می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا