اخبار رمز ارز

الیزابت وارن توسط جان دیتون وکیل طرفدار رمزارزها در رقابت سنا به چالش کشیده شد

جان دیتون، وکیل طرفدار رمزارزها و بنیانگذار CryptoLaw US، کمپین خود را راه اندازی کرده است و سناتور فعلی الیزابت وارن را به چالش می کشد.

با اعلام پیشنهاد خود به عنوان یک جمهوری خواه، کمپین و صفحه فیس بوک دیتون در آخر هفته منتشر شد، جایی که او از وارن به دلیل ناکارآمدی او برای ماساچوست انتقاد کرد.

دیتون که به دلیل حمایت از ریپل و مشارکت در نبردهای حقوقی مهم در صنعت کریپتو شناخته می‌شود، درباره مخالفت‌هایش با رویکرد وارن و رئیس SEC، گری جنسلر، در قبال مقررات ارزهای دیجیتال صحبت کرده است.

در سال 2021، او در پی مداخله در دادخواست SEC علیه ریپل به نمایندگی از دارندگان XRP بود، با این استدلال که منافع آنها به اندازه کافی نشان داده نشده است.

دیتون علیرغم مشارکت قابل توجه خود در بخش کریپتو، به بوستون گلوب گفت: «من روی کریپتو کار نمی کنم. تصمیم او برای ورود به عرصه سیاسی به دنبال ملاحظات عمومی قبلی در مورد به چالش کشیدن وارن است و بر تمایل به رویارویی مستقیم با سیاست های او تأکید می کند.

سناتور وارن، منتقد برجسته صنعت ارزهای دیجیتال، از اقدامات نظارتی سختگیرانه تر، از جمله قوانین ضد پولشویی در مورد دارایی های دیجیتال، حمایت کرده است. موضع او باعث ایجاد بحث در جامعه رمزنگاری شده است و برخی استدلال می کنند که سیاست های او می تواند مانع نوآوری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا