اخبار رمز ارز

آیا SHIB می تواند بالای 0.00003 دلار بماند؟

قیمت شیبا اینو در 12 مارس به زیر 0.00003 دلار سقوط کرد و معیارهای حیاتی روی زنجیره نشان می دهد که فاز تثبیت ممکن است ادامه یابد.

پس از افزایش 300 درصدی که قیمت SHIB در 9 مارس به اوج 0.00004 دلاری خود در سه سال اخیر رسید، به نظر می رسد که شیدایی memecoin در حال کاهش است. روندهای داده های زنجیره ای بینش هایی را در مورد معیارهای کلیدی ارائه می دهد که می تواند در کوتاه مدت بر عملکرد قیمت شیبا اینو تأثیر بگذارد.

20000 دارنده بلندمدت SHIB در بحبوحه ولگردی و ولگردی سودآوری خارج می شوند

بخش memecoin در 30 روز گذشته در حال سقوط بوده است، به طوری که PEPE، Dogecoin (DOGE)، BONK، و Dogwifhat (WIF) به نوبت بر نمودارهای برنده ارزهای دیجیتال تسلط داشتند.

قیمت شیبا اینو خیلی عقب نبود و 420 درصد از 0.000009 دلار در 4 فوریه به اوج سه ساله 0.00004 دلار در 5 مارس افزایش یافت.

از آنجایی که معامله گران نوسان صعودی از سودهای سه رقمی برخوردار بودند، این افزایش همچنین به این معنی بود که بسیاری از دارندگان بلندمدت که آخرین باری که قیمت ها در سال 2021 به این سطوح رسیده بود، SHIB را خریداری کرده بودند، نیز دوباره سودآور شدند.

بر اساس روندهای اخیر داده های زنجیره ای، بسیاری از دارندگان بلندمدت SHIB از این رالی برای خروج از موقعیت های خود با قیمت های مطلوب سرمایه گذاری کرده اند.

آدرس‌های IntoTheBlock بر اساس معیارهای زمان‌بندی شده، تعداد کیف‌هایی را که برای یک سال یا بیشتر ثابت نگه داشته‌اند، ردیابی می‌کند.

آدرس‌های شیبا اینو (SHIB) بر اساس زمان در مقابل قیمت
آدرس‌های شیبا اینو (SHIB) بر اساس زمان در مقابل قیمت | منبع: IntoTheBlock

همانطور که در بالا مشاهده شد، تعداد آدرس‌های دارنده بلندمدت SHIB تا 29 فوریه 1.03 میلیون بود. اما در زمان انتشار در 13 مارس، این رقم به سرعت برای 1.01 میلیون آدرس کاهش یافت که نشان می‌دهد 20000 سرمایه‌گذار بلندمدت SHIB توکن خود را در ماه مارس بارگذاری کردند.

زمان بندی نشان می دهد که دارندگان بلندمدت در اوایل ماه مارس شروع به کسب سود کردند، درست زمانی که قیمت شیبا اینو از مقاومت دو ساله در 0.00003 دلار عبور کرد.

تراکنش های شبکه شیبا اینو در هفته گذشته 81 درصد کاهش یافته است

سرمایه گذاران بلندمدت برای ثبات هر شبکه بلاک چین بسیار مهم هستند. این نه تنها عرضه بازار را کاهش می‌دهد، بلکه سیگنال‌های نزولی گسترده‌ای را به دیگر سرمایه‌گذاران موجود می‌فرستد و از تازه واردان بالقوه دلسرد می‌شود.

در تأیید این چشم انداز نزولی، شیبا اینو در هفته گذشته افت قابل توجهی در فعالیت شبکه تجربه کرده است.

نمودار CryptoQuant تعداد روزانه تراکنش های تایید شده انجام شده در شبکه Shiba Inu را ردیابی می کند.

تعداد معاملات شیبا اینو (SHIB) در مقابل قیمت
تعداد تراکنش های شیبا اینو (SHIB) در مقابل قیمت | منبع: CryptoQuant

آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که شبکه Shiba Inu در 12 مارس 16335 تراکنش را به ثبت رساند که 81 درصد کاهش نسبت به 87054 تراکنش ثبت‌شده در 5 مارس در طول افزایش قیمت SHIB داشت.

کاهش تعداد تراکنش ها نشان دهنده تقاضای کمتر برای محصولات و خدمات میزبانی شده در شبکه بلاک چین است.

هنگامی که سطح فعالیت شبکه به طور منفی از روند صعودی قیمت دارایی جدا می شود، همانطور که در بالا مشاهده شد، رالی می تواند به زودی متوقف شود زیرا توکن بومی برای یافتن تقاضای جدید تلاش می کند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو: حمایت 0.00003 دلاری در خطر است

قیمت شیبا اینو با فشار قابل توجهی مواجه است زیرا از 0.000032 دلار فراتر رفته است. اندیکاتور Parabolic SAR که در حال حاضر 0.000045 دلار است، پتانسیل حرکت نزولی بیشتر را در کوتاه مدت نشان می دهد.

اگر فشار فروش تشدید شود، میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA)، در 0.000024 دلار، ممکن است پشتیبانی اولیه را ارائه دهد، اما نقض این سطح می تواند درها را برای اصلاح عمیق تر باز کند.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (SHIB)، مارس 2024
پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB)، مارس 2024 | منبع: TradingView

با وجود کاهش تقاضای شبکه، اگر معامله‌گران نوسانی و سفته‌بازان صعودی در کوتاه‌مدت فعال بمانند، قیمت SHIB می‌تواند بالای 0.000030 دلار باقی بماند. در آن صورت، شکست قاطع بالای مقاومت باند بولینگر بالایی در 0.000043 دلار می‌تواند نشانگر تغییر در احساسات به سمت چشم‌انداز مثبت‌تر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا