اخبار رمز ارز

بیت کوین در میان به تعویق افتادن ETF اتریوم به 100 هزار دلار می رسد

یکی از تحلیلگران پیش بینی می کند بیت کوین در نیمه دوم سال به 100000 دلار برسد، در حالی که چشم انداز ETF نقطه ای اتریوم چندان خوش بینانه نیست.

یک اقتصاددان کلان با نام مستعار لوکسون انتظاراتی مشابه انتظارات روزنامه نگار کالین وو داشت. این کارشناس اضافه کرد که غول های سرمایه گذاری آمریکایی می توانند 1 تا 3 درصد از دارایی های تحت مدیریت خود (AUM) را در بیت کوین (BTC) سرمایه گذاری کنند. این به دلیل به تعویق افتادن کاهش نرخ فدرال رزرو از ماه می به ژوئن یا بعد از آن و اجرای تدریجی برنامه های سازمانی برای سرمایه گذاری در BTC است.

این متخصص به دست کم گرفتن اشتیاق برای ETF های بیت کوین نقطه ای اذعان کرد که منجر به بروز رسانی بی سابقه قبل از نصف شدن قریب الوقوع در ماه آینده شد. لوکسون ماهیت پویایی مثبت را در زمینه سیاست های پولی سفت و سخت و به تعویق انداختن شروع تسهیل آن به تاریخ های بعدی «غافلگیرکننده» خواند.

این کارشناس همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین رهبری خود را در بازار ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد. لوکسون دیدگاه خود را با شک و تردید در مورد تایید ETF اتریوم توسط SEC توجیه کرد.

این اقتصاددان کلان تحقیقات تنظیم کننده در مورد مکانیسم اثبات سهام (PoS) در زمینه امنیت و دستکاری قیمت را یادآور شد. یکی دیگر از موانع ممکن است تفسیر وزارت از یک دارایی به عنوان یک اوراق بهادار باشد.

“چشم انداز یک ETF نقطه اتریوم چندان خوش بینانه نیست، بنابراین، ممکن است یک بازار صعودی فقط برای بیت کوین باشد.”

لوکسون، اقتصاددان کلان

متخصص باید چرخش سرمایه از اتریوم به Polygon و Solana را در صورت عدم وجود ETF برای اولی و افزایش تعداد توسعه دهندگان دومی شامل می شد.

در اخبار مرتبط، تحلیلگران بلومبرگ ETF قبلاً شانس تایید ETF اتریوم را در ماه مه به 35٪ کاهش دادند، بدون اینکه پیش بینی مشخصی از زمان تایید ETH ETFs انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا