اخبار رمز ارز

پیش فروش تبلیغاتی Borroe Finance می تواند راه را برای سودهای بزرگ هموار کند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

Borroe Finance (ROE) با پتانسیل امیدوارکننده خود برای سودهای قابل توجه در مقایسه با سایر آلتکوین های برتر مانند Aptos (APT) و Floki (FLOKI) موج ایجاد می کند.

Borroe Finance در پایان پیش فروش خود بیش از 3.62 میلیون دلار جمع آوری کرد. در همین حال، Aptos شاهد کاهش در شتاب بود و FLOKI برای حفظ روند نزولی خود تلاش کرد. بیایید یاد بگیریم که بهترین سرمایه گذاری در حوزه رمزنگاری کدام است.

پیش فروش Borroe Finance فرصت خوبی است

پیش فروش Borroe Finance به دلایل خوبی در بازار ارزهای دیجیتال تبلیغاتی شده است. Borroe Finance در حال حاضر در آخرین مرحله پیش فروش است و بیش از 3.62 میلیون دلار جمع آوری کرده است. تاکنون بیش از 279 میلیون توکن ROE فروخته است.

$ROE با قیمت 0.02 دلار به ازای هر توکن در دسترس است و فقط 156 میلیون توکن ROE باقی مانده است که اکنون فروخته می شود. توکن ROE با قیمت 0.025 دلار راه اندازی می شود و 100 درصد سود را به سرمایه گذاران در مراحل اولیه ارائه می دهد. سرمایه گذاران فعلی می توانند تا 25٪ سود در راه اندازی بهره مند شوند.

آنها همچنین برای خرید توکن های ROE با استفاده از کد تبلیغاتی – “WELCOME” به سرمایه گذاران جدید پاداش 15٪ ارائه می دهند. پیشنهاد فروش منحصر به فرد Borroe Finance در توانایی آن برای تبدیل درآمدهای آتی به پول نقد اولیه از طریق استخراج و فروش NFT نهفته است.

توکن ROE در اکوسیستم مالی Borroe بسیار مهم است. حقوق حاکمیت و دسترسی به مجموعه ای از ویژگی های ممتاز مانند هزینه ها و جوایز با تخفیف را ارائه می دهد. این ابزار ارزش ROE را تقویت می‌کند و با گسترش پلتفرم به بازده بلندمدت قابل توجهی اشاره می‌کند.

Aptos در هفته اخیر شتاب خود را از دست داده است

Aptos در سال گذشته بیش از 28 درصد رشد داشته است. با این حال، APT بیش از 10٪ از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد. در اوایل آوریل Aptos در حدود 14.00 دلار معامله می شد که بین 12.00 تا 15.00 دلار در نوسان بود. کارشناسان می گویند APT در حال تثبیت است و ممکن است از اینجا به سمت بالا یا پایین حرکت کند.

آنها توصیه می کنند قبل از پریدن به Aptos احتیاط کنید. APT پشتیبانی بسیار خوبی در حدود 11.00 دلار دارد. با این حال، RSI از APT نشان می دهد که حرکت نزولی ممکن است ادامه یابد، با سطوح هدف احتمالی برای کاهش قیمت به سمت 9.00 دلار.

اما، یک تغییر بالقوه احساسات بازار، احتمالاً با رسیدن بیت کوین به 73000 دلار، می تواند روند APT را معکوس کند. اگر Aptos به بالای مقاومت 15.00 دلار برسد، APT ممکن است تا اواسط سال 2024 حدود 20.00 دلار معامله شود.

با نگاهی به سناریوی فعلی، Aptos پشت سودآوری ICO های جدیدی مانند Borroe Finance است. با این حال، کارشناسان نسبت به آینده APT خوشبین هستند زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال در یک روند مثبت است.

FLOKI بالاتر از 0.00020 دلار نگه می دارد

FLOKI یکی از سکه های محبوب رسانه های اجتماعی در کنار دیگر میم کوین های برتر مانند DOGE است. قیمت فلوکی در سال گذشته بیش از 500 درصد افزایش یافته است اما در زمان های اخیر با مشکل مواجه شده است. در ماه گذشته بیش از 17 درصد کاهش یافته است.

با وجود این علاقه جدید، FLOKI همچنان با روند نزولی مواجه است. FLOKI در هفته دوم آوریل حدود 0.00021 دلار معامله شد. برای معکوس کردن این روند، FLOKI باید به بالای 0.00025 دلار برسد. با این حال، RSI نشان می دهد که خرید آن کمی بیش از حد است و CMF نشان دهنده فشار خرید ضعیف است.

کارشناسان می گویند FLOKI پشتیبانی قوی در حدود 0.00020 دلار دارد. اگر به زیر این سطح پشتیبانی برسد، ممکن است FLOKI تا 0.00017 دلار کاهش یابد.

بنابراین، سرمایه‌گذاران FLOKI به دنبال گزینه‌های بهتری برای سرمایه‌گذاری هستند. اخبار Crypto گزارش می‌دهد که یک بلاکچین جدید ICO-ROE برای بازده سرمایه‌گذاری باورنکردنی خود در حال افزایش است.

درباره این پروژه بیشتر بدانید، از پیش فروش Borroe Finance دیدن کنید یا از طریق تلگرام | به انجمن بپیوندید توییتر

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا