اخبار رمز ارز

پیش بینی کاربران عادی بر قیمت 53000 دلاری بیت کوین در پایان سال میلادی

بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های انجمن ارز دیجیتال CoinMarketCap، انتظار می‌رود قیمت بیت‌کوین (BTC) تا پایان دسامبر حدود 53000 دلار معامله شود.

پلتفرم آماری داده‌های رمزنگاری CoinMarketCap، اخیراً محصول جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به کاربران این امکان می‌دهد هر ماه به قیمت ارزهای دیجیتال برای دارایی‌های دیجیتال مورد علاقه خود رأی دهند. به‌ویژه، ابزار جدید «تخمین قیمت» به کاربران اجازه می‌دهد تا قیمت‌ها را برای شش ماه آینده پیش‌بینی کنند و دیگران ببینند در زمان واقعی درباره آن‌ها چه فکر می‌کنند.

جالب اینجاست که پیش‌بینی‌های اجتماعی قیمت بیت‌کوین جامعه کریپتو نشان‌دهنده قیمت متوسط ​​۵۳,۰۴۰ دلار در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ است که ۱۲,۱۸۷ دلار (یا ۱۸.۶۸ درصد) کمتر از قیمت فعلی بیت‌کوین ۶۵,۲۲۷ دلار است. تاکنون، 80468 نفر به برآورد قیمت ​​رای داده اند.

علیرغم پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران برجسته ارزهای دیجیتال مبنی بر شروع مرحله دوم روند صعودی، پیش‌بینی‌های مردم حاکی از آن است که قیمت بیت‌کوین تا پایان دسامبر و ابتدای ژانویه به کاهش خود ادامه خواهد داد و تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر کریپتو

قابل ذکر است، پیش‌بینی جامعه به‌شدت با پیش‌بینی تحلیل‌گر معاملات کریپتو به نام Plan B که براساس مدل stock-to-flow پیش‌بینی کرده بود بیت کوین تا پایان نوامبر با قیمت 98,000 دلار و تا پایان دسامبر حدود 135,000 دلار معامله می‌شود، متفاوت است.

در واقع، روندهای سال های گذشته حاکی از آن است که قیمت بیت کوین ممکن است قبل از پایان سال جاری میلادی به سطوح سهموی برسد، اما هر رویداد پیش بینی نشده ای ممکن است امید سرمایه گذاران را برای رسیدن به بالاترین قیمت های را از بین ببرد.

به عنوان مثال، نگرانی مبنی بر اینکه گروه چینی Evergrande به احتمال زیاد پرداخت اوراق قرضه 148 میلیون دلاری را به تعویق بیاندازد، موجی از شوک را در بازارهای ارزهای دیجیتال ایجاد کرد که به طور متوسط ​​5 درصد از ارزش آن کاسته شد.

 

آخرین مهلت ارسال پیش بینی قیمت

بر اساس ارسال های کاربران جمع آوری شده توسط CoinMarketCap با توجه به این که در اطلاعات ارائه شده قیمت میانگین را فرموله می کند ، آخرین مهلت ارسال پیش بینی ها برای پایان هر ماه، تا 21 ام همان ماه است.

با ترکیب یکسان تخمین های بازار، هدف تابع جدید آسان تر کردن اندازه گیری احساسات تجاری دارایی های مختلف در این بازار برای معامله گران است.

کاربران می توانند به جای صحبت و سوال قیمت در گروه‌های گفتگوی مختلف کریپتو، میانگین‌های تخمینی را برای هر دارایی در این سایت ببینند.

کاربران می توانند عملکرد قیمت دارایی را با انتظارات بازار به روشی مشابه گزارش های تحقیقاتی سهام در سمت فروش در بازارهای مالی قراردادی ، مقایسه کنند. نمودارهایی که روند تخمینی و توزیع ارسال را نشان می دهند در خلاصه داده های این سایت گنجانده شده است.

در حال حاضر بیت کوین با قیمت 65227 دلار معامله می شود که 2.34 درصد پس از رسیدن به بالاترین سطح در 10 نوامبر کاهش یافته است. با این وجود، این دارایی در هفت روز گذشته با ارزش بازار بیش از 1.2 تریلیون دلار 5.40 درصد افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا