اخبار رمز ارز

پایین ترین سطح جدید اتریوم در 4500 دلار است ، آیا اتریوم آماده حرکت به سمت بالاست ؟

-تحلیل قیمت امروز اتریوم ، صعودی است.

-پایین ترین سطح جدید در 4500 دلار تنظیم شده است.

-ETH/USD آماده ادامه آزمایش بالاترین رکوردهای جدید است.

 

تجزیه و تحلیل قیمت امروز اتریوم صعودی است و بالاترین سطح پایین جدید برایش در شب گذشته ثبت شد .

ETH/USD  اکنون برای یک صعود دیگر آماده است، که احتمالاً منجر به بالاترین رکورددر 24 ساعت آینده خواهد شد.

بازار ارزهای رمزپایه طی 24 ساعت گذشته با کاهش شدید روبرو شد زیرا فروش شب گذشته سنگین بود. بیت کوین 2.32 درصد و اتریوم 0.42 درصد از دست دادند. در همین حال، هکس (HEX)  با افزایش 10.37 درصدی بهترین عملکرد را داشت.

 

حرکت قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته: اتریوم پس از فروش سنگین یک شبه به پایین ترین سطح جدید خود در 4500 دلار می رسد.

ETH/USD در محدوده 4,485.09 تا 4,859.50 دلار معامله شد که نشان دهنده نوسانات قوی در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات 33.85 درصد افزایش یافته و در مجموع به 24 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که ارزش کل بازار حدود 558.56 میلیارد دلار معامله می شود ، میزان  تسلط بر بازار به 20.31 درصد شده است.

 

نمودار 4 ساعته ETH/USD: ETH آماده است دوباره بالاترین سطح را آزمایش کند؟

در نمودار 4 ساعته، امروز صبح می‌توانیم شاهد حرکت صعودی باشیم که قیمت اتریوم را تحت تأثیر قرارداده است، زیرا فروشندگان پس از افت شدید یک شبه خسته شده‌اند.

اقدامات قیمت اتریوم در هفته های گذشته منجر به بالاترین سطح بالا شده است. پس از ثبت رکورد جدید در 4650 دلار در 3 نوامبر، یک اصلاح مجدد به 4400 دلار انجام شد.

مدت کوتاهی پس از تعیین پایین ترین سطح به مقدار بالاتر، گاوها شروع به فشار بر ETH/USD به سمت بالاتر کردند، که در نتیجه بالاترین سطح بالاتر جدید به مقدار 4840 دلار رسید. پس از اصلاح اولیه برای آزمایش مجدد مقاومت قبلی 4650 دلاری به عنوان حمایت، تلاش کوتاهی برای شکست در مقدار بالاتر مشاهده شد.

با این حال، بالاترین قیمت فعلی 4840 دلار شکسته نشد و منجر به فروش گسترده یک شبه شد. قیمت اتریوم به زیر 4500 دلار رسید و خریداران به سرعت دوباره خرید کردند.ETH/USD امروز صبح شاهد بازگشت حرکت صعودی بوده است که احتمالاً منجر به افزایش بیشتر خواهد شد.

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: نتیجه گیری

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم امروز صعودی است، زیرا در یک شب پس از فروش قوی، پایین ترین سطح به مقدار بالاتر ثبت شده است. بنابراین، ETH/USD اکنون آماده است با علامت 5000 دلار به عنوان هدف بعدی روند صعودی بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا