اخبار رمز ارز

پیش بینی قیمت بیت کوین: تحلیلگران قیمت پیش بینی شده را کاهش دادند

بیت کوین در این هفته کاهش قابل توجهی در ارزش خود داشته است، به طوری که قیمت ها در حال حاضر در حدود 50 درصد کمتر از بالاترین خود قرار دارند. با این حال، پس از رسیدن به 33 هزار دلار در صبح روز دوشنبه هفته گذشته، قیمت کمی بهبود یافته واکنون حدود 37 هزار دلار ارزش دارد.

تحلیلگران در مورد خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال یا زمان آن اختلاف نظر دارند. با این حال، بیش از نیمی از آنها معتقدند که این زمان خوبی برای خریداران است و تنها 45 درصد مخالف هستند.

جالب است که ببینیم گروه های مختلف وقتی فرصت سرمایه گذاری داده می شود، چگونه واکنش نشان می دهند. در این مورد، 29 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که نه باید بخرند و نه بفروشند، در حالی که 10 درصد معتقد بودند که سرمایه گذاران باید بفروشند.

پیش بینی قیمت بیت کوین

تا پایان سال 2022، کارشناسان از 33 fintech برتر پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید. این پیش بینی 93717 دلار است که بیش از 20000 دلار بالاتر از بالاترین رکورد فعلی آن در نوامبر است.

این پنل پیش بینی می کند که تا پایان سال 2025، بیت کوین با 192800 دلار معامله می شود و تا سال 2030 به 406400 دلار می رسد. در حالی که این پیش بینی ها ممکن است در نگاه اول اهداف عالی به نظر بیایند ،  آنها به طور قابل توجهی کمتر از آنچه کارشناسان در ژوئیه 2021 پیش بینی کرده بودند ، هستند. پیش بینی که می گفت قیمت بیت کوین می تواند به ترتیب به 265 و 706 هزار دلار برسد.

فرد شبستا، یکی از بنیانگذاران Finder.com، گفت:

“ارزهای دیجیتال ثابت می‌کنند که رقیب اصلی زیرساخت‌های مالی سنتی جهان هستند و بسیاری از پروژه‌ها اکنون فراتر از قلمرو نظری ارزش بالقوه هستند.”

بیانیه دیگری توسط دکتر ایوا سلامی، دانشیار حقوق در دانشگاه شرق لندن، توضیح می دهد:” افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و موسساتی را نمی‌توان نادیده گرفت، و بله، در حالی که هنوز شکاف‌های نظارتی زیادی وجود دارد، پتانسیل این صنعت نوظهور برای تغییر تجارت و امور مالی و تسهیل مشارکت مالی نباید نادیده گرفته شود.”

به گفته سایر پاسخ دهندگان نظرسنجی، آخرین بازار نزولی ممکن است هنوز به پایان نرسیده باشد، زیرا عدم اطمینان اقتصادی به عنوان یک تهدید اضافی برای این  صنعت در حال ظهور است.

لی اسملز، دانشیار دانشگاه استرالیای غربی، افزود:

“به نظر می رسد بیت کوین در حال آماده شدن برای سقوط بزرگ است. ممکن است شاهد پایان یک دوره و آغاز دوره ای دیگر باشیم. به نظر می‌رسد که یک حالت دو سطحی در بالاترین قیمت شکل گرفته است و قیمت‌ها تمام دستاوردهای سال گذشته خود را از دست داده‌اند. با این حال، تا زمانی که جایگزین‌های مفید و کارآمدتری در دسترس نباشد، برای این کار سرمایه گذاری نمی کنم.”

 

برای خواندن خبر اصلی اینجارا کلیک نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا