اخبار رمز ارز

سه توکن برتر صرافی های غیرمتمرکز که ارزش در نظر گرفتن در این ماه را دارند

توکن‌ها مانند سوخت برای تأمین صرافی های غیرمتمرکز (DEX) مانند PancakeSwap CAKE/USD، Uniswap UNI/USD و SushiSwap SUSHI/USD استفاده می‌شوند. ارزش هر توکن بر اساس سودمندی و مزایای اضافی است که برای صرافی فراهم می کند.

PancakeSwap (CAKE)

PancakeSwap یک بازارساز خودکار (AMM) است ، یک برنامه مالی غیرمتمرکز (DeFi) که کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌ها را معامله کنند، نقدینگی را از طریق farming ارائه کنند و در ازای آن کارمزد دریافت کنند. PancakeSwap بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است و یک توکن BEP20 است. وظیفه اصلی CAKE ایجاد انگیزه در پلتفرم PancakeSwap برای تامین نقدینگی است.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت PancakeSwap امروز 7.39 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 132،406،166 دلار است. PancakeSwap در 24 ساعت گذشته 1.26% افزایش داشته است.

Uniswap (UNI)

Uniswap به دنبال بهبود کارایی معاملات نسبت به صرافی‌های معمولی است و در عین حال معاملات توکن را خودکار و در دسترس هر کسی که دارای توکن است، نگه می‌دارد. این پروتکل با خودکارسازی فرآیند بازارسازی، ریسک و هزینه‌ها را برای همه شرکت‌کنندگان کاهش می‌دهد.

با توجه به CoinMarketCap، قیمت Uniswap امروز 11.25 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 154،232،468 دلار است. Uniswap در 24 ساعت گذشته 1.63% افزایش داشته است.

SushiSwap (SUSHI)

SushiSwap امیدوار است با معرفی SUSHI جذابیت بازار AMM را گسترش دهد و عملکرد جدیدی را که قبلاً در Uniswap در دسترس نبود، ارائه دهد، مانند مشوق های بالاتر برای اعضای شبکه که از SUSHI استفاده می کنند. اکثر کاربران آن معامله گران DeFi و سایر سازمان های مرتبط هستند که امیدوارند از افزایش اخیر ارزش توکن پروژه با تولید منابع جدید نقدینگی، سود ببرند.

همچنین بخوانید:   بهترین رمزارز برای استخراج با ASIC در سال 2024

با توجه به CoinMarketCap، قیمت SushiSwap امروز 4.24 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 148,462,046 دلار است. SushiSwap در 24 ساعت گذشته 0.27% افزایش داشته است.

 

برای خواندن خبر اصلی اینجاکلیک نمایید.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا