اخبار رمز ارز

پنج ارز دیجیتال برتر هفته

تلخ ترین روز در بازار کریپتو بالاخره فرا رسید. ارزش تک تک ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافت. با این حال، این پست درباره 5 ارز دیجیتال برتر است که در هفت روز گذشته عملکرد عالی داشته اند. سرمایه گذاران عجله دارند تا بفهمند چرا این اتفاق افتاده است. در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین در 49023.25 دلار است. بیایید با جزئیات بیشتری به آن نگاه کنیم.

 

شماره پنج : Bitcoin Cash ABC (BCHA) +6%

بیت کوین کش ABC (BCHA) هارد فورکی است که از بیت کوین کش به دست می آید. مطمئناً ویژگی های مرتبط بیت کوین کش را دارد، اما BCHA مالیات ماینر را دارد که در آن 8 درصد از جوایز استخراج با سرمایه گذاری توسعه پروتکل به اشتراک گذاشته می شود. در 7 روز گذشته، قیمت BCHA تقریباً 6٪ افزایش یافته است.

 

شماره چهار : Stacks (STX) +13.4%

Stacks پلتفرمی است که از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. این پتانسیل خود را از بیت کوین دریافت می کند، زیرا برای امنیت و اجرای تراکنش ها به آن وابسته است. در 7 روز گذشته، قیمت Stacks تقریباً +13.4٪ افزایش یافته است.

 

شماره سه : LEO Token (LEO) +17%

توکن LEO یک توکن سهام صرافی ارز دیجیتال Bitfinex است. این توکن ابزاری است که برای استفاده در صرافی Bitfinex و سایر پلتفرم‌های معاملاتی که توسط iFinex نگهداری می‌شوند طراحی شده است. انتظار می رود این توکن جامعه Bitfinex را رشد دهد و عملکرد پلتفرم را افزایش دهد. در 7 روز گذشته، قیمت LEO تقریباً 17% افزایش یافته است.

 

شماره دو : Polygon (MATIC) +19.4%

شبکه Matic پلتفرمی است که برای مقیاس‌بندی اتریوم و توسعه زیرساخت آن، ساخته شده است. این راه حل مقیاس بندی لایه 2 توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود و در حال حاضر توسط بسیاری از پروژه ها مانند Aavegotchi و غیره، استفاده می شود. این پروژه هدفش تقویت اکوسیستم فعلی اتریوم با ارائه توان عملیاتی بسیار بیشتر و مقابله با هزینه های هنگفت گس است. در 7 روز گذشته، قیمت MATIC تقریباً +19.4٪ افزایش یافته است.

 

شماره یک : Terra (LUNA) +66%

Terra یک بلاک چین است که از استیبل کوین ها برای تسهیل تضمین قیمت در سیستم های پرداخت جهانی استفاده می کند. در واقع، این کوین برای امنیت قیمت و پول فیات با اجازه دادن به بیت کوین  امکان بازپرداخت ارزان را فراهم می کند. در 7 روز گذشته، قیمت LUNA تقریباً 66% افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا