اخبار رمز ارز

نگهدارنده های DOT، AVAX به سمت Pushd می کشند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

دارندگان Polkadot (DOT) و Avalanche (AVAX) از ابتکار تجارت الکترونیک Pushd (PUSHD) که اکنون در ششمین مرحله پیش فروش خود قرار دارد، حمایت می کنند. این پروژه جدید می تواند عصر جدیدی از خرید آنلاین غیرمتمرکز را آغاز کند.

پروژه رمزنگاری پولکادوت با هدف ایجاد ارتباط بیشتر دنیای غیرمتمرکز ایجاد شد. Polkadot انتقال دارایی ها و انواع داده های مختلف را بین پروژه های بلاک چین امکان پذیر می کند.

بهمن برای بهبود وضعیت خروجی تراکنش ها وارد صحنه ارزهای دیجیتال شد. توانایی پردازش 6500 تراکنش در ثانیه را دارد.

پروژه پوشد از زمانی که اعلام شد مورد بحث قرار گرفت. Pushd اکنون در ششمین مرحله پیش فروش خود قرار دارد و با قیمت 0.125 دلار به فروش می رسد. سرمایه گذاران علاقه بیشتری به این پروژه نشان داده اند و اکنون بیش از 30000 ثبت نام پیش فروش دارد.

دارندگان پولکادوت در اجرای پیش فروش پوشد شرکت می کنند

Polkadot از زمان معرفی تا کنون راه زیادی را پیموده است. با این حال، چندین دارنده DOT ​​به دلایل مختلف به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند که دیگر برای آنها مناسب نیست.

دارندگان DOT می بینند که بالاترین مقدار ثبت شده آن در سال 2021 بوده است و از آن زمان DOT بیش از 80٪ کاهش یافته است. دارندگان فرصت های بهتری را در پروژه های دیگر مانند پوشد مشاهده می کنند.

بهمن داران عازم پوشد می شوند

هفته گذشته شاهد مبارزه AVAX بودیم. این پروژه روزهای بهتری را به خود دیده است زیرا در این هفته، AVAX به زیر خط فرو رفت. در پایین ترین حالت خود، AVAX حدود 37 دلار ارزش داشت، بسیار کمتر از 42 دلاری که AVAX هفته را با آن آغاز کرد. دارندگان همچنین نگران سرعت فرورفتن آن هستند.

Pushd در ششمین مرحله پیش فروش خود تحت تأثیر قرار می گیرد

Pushd یک مرکز خرید آنلاین غیرمتمرکز است که کاربران می توانند برای خرید از طیف گسترده ای از اقلام و پرداخت با سکه های غیرمتمرکز مراجعه کنند. انتظار می رود که کاربران پوشد از تمام مزایای خرید در دنیای غیرمتمرکز و راحتی خرید در مگا مارت آنلاین برخوردار باشند.

کارشناسان رمزارز Pushd را یک ایده نوآورانه می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که PUSHD سال 2024 را به عنوان یکی از سکه‌های با عملکرد بهتر در سال به پایان می‌رساند. حتی برخی بر این باورند که Pushd می تواند در مدت زمان بسیار کمی به یک شرکت بلو چیپ تبدیل شود.

تحلیلگران همچنین انتظار دارند که Pushd افراد بیشتری را به بازارهای غیرمتمرکز بیاورد و این امر اقتصاد کریپتو را به شدت بهبود می بخشد.

برخی از مزایایی که Pushd به کاربران وعده می دهد شامل تراکنش های سریع تر و کارمزد کمتر در مقایسه با بازارهای آنلاین معمولی است. همچنین گفته می شود Pushd از حریم خصوصی کاربران بهتری برخوردار است.

با مراجعه به وب سایت در مورد پیش فروش PUSHD اطلاعات بیشتری کسب کنید.

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا