اخبار رمز ارز

معامله گران کپی ORDI، Meme Moguls، و IOTA را در میان فصل آلت کوین پشته می کنند

افشا: این مقاله توصیه سرمایه گذاری را نشان نمی دهد. محتوای ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است.

بازار آلتکوین پس از اصلاح در ژانویه در حال بهبود است. چندین پروژه شاهد افزایش قیمت هستند، در حالی که انتظار می‌رود IOTA، Meme Moguls و ORDI در هفته‌های آینده افزایش پیدا کنند.

به همین دلیل است که معامله گران کپی هر پروژه را به پرتفوی خود اضافه می کنند.

آیوتا ایردراپ شیمر را راه اندازی کرد

شبکه نمایش آیوتا، Shimmer، هفته گذشته یک ایردراپ یک میلیون دلاری راه اندازی کرد. این ایردراپ برای ترویج رشد در سراسر اکوسیستم ShimmerEVM طراحی شده است. با این حال، ایردراپ هنوز بر قیمت آیوتا تأثیری نداشته است. برخی از سرمایه گذاران بر این باورند که ایردراپ ممکن است بیش از آنکه مفید باشد، ضرر داشته باشد.

در حالی که معامله گران در ابتدا درباره ایردراپ هیجان زده بودند، تیم Shimmer مجبور شد به دنبال چندین کلاهبرداری و کلاهبرداری احتمالی به جامعه IOTA هشدار دهد. از این کلاهبرداری ها برای سوء استفاده از کمپین airdrop استفاده شده است و در نتیجه، IOTA هنوز تغییرات قیمتی را مشاهده نکرده است.

Shimmer اخیراً در X پست کرد و تأکید کرد که اعضای انجمن IOTA باید بسیار مراقب کلاهبرداران باشند. در نتیجه، ایردراپ نتوانست تاثیری را که برنامه ریزی کرده بود ایجاد کند.

با این وجود، سرمایه گذاران آیوتا همچنان مطمئن هستند. در ماه گذشته قیمت آیوتا 8.9 درصد افزایش یافت و آیوتا نیز افزایش حجم معاملات روزانه را تجربه کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، IOTA می‌تواند در حالی که پروژه شتاب خود را بازسازی می‌کند، افزایش یابد.

ORDI در یک هفته 10 درصد افزایش می یابد

ORDI پس از یک اصلاح بزرگ در ژانویه به سرعت بهبود یافته است. قیمت ORDI طی هفته گذشته 8.93 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آن از 1.3 میلیارد دلار گذشت.

ORDI که اخیراً در Binance فهرست شده است، در موقعیت قوی برای رشد بیشتر در سال 2024 قرار دارد. در مسیر فعلی خود، ORDI می تواند تا پایان سه ماهه اول به 50 ارز دیجیتال برتر رتبه بندی شده راه پیدا کند و کارشناسان صعودی پیشنهاد می کنند که ORDI می تواند به 20 ارز برتر تبدیل شود. ارز دیجیتال تا اواسط سال 2024

با این حال، ORDI اکنون با قیمت 67 دلار معامله می شود، جایی که این پروژه در پایان ژانویه با مقاومت شدید روبرو شد. در نتیجه، ORDI ممکن است با اصلاح قیمت مواجه شود زیرا خرس‌های کریپتو بر آلت‌کوین فشار می‌آورند.

Meme Moguls برای افزایش فهرست آماده می شوند

در حالی که سرمایه گذاران برای فهرست شدن پروژه در ماه فوریه آماده می شوند، کانون توجه به Meme Moguls است. در 28 فوریه، پیش فروش Meme Moguls به پایان می رسد و MGLS در Uniswap فهرست می شود. انتظار می‌رود این نقطه عطف، سرمایه‌گذاران جدید را به پروژه جذب کند و در عین حال ارزش توکن‌های MGLS را افزایش دهد.

در طول آن پیش فروش، Meme Moguls چندین بار افزایش قیمت را تجربه کرد. ارزش آن از 0.0019 دلار به 0.0036 دلار افزایش یافته است، یک افزایش 90 درصدی که طی آن Meme Moguls 2.2 میلیون دلار جمع آوری کرد. سرمایه گذاران هنوز این فرصت را دارند که از این پیش فروش در ماه فوریه استفاده کنند که طی آن بازیکنان 30 درصد پاداش خرید دریافت خواهند کرد.

طی هفته آینده، Meme Moguls پیش نمایش بازی خود را عرضه خواهد کرد. به عنوان بخشی از آن، سرمایه‌گذاران می‌توانند بازار سهام مجازی بازی و ویژگی‌های دیگر مانند حالت‌های مختلف بازی و گزینه‌های شخصی‌سازی آواتار را مشاهده کنند.

در آستانه پایان پیش‌فروش، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که اگر Meme Moguls در مرحله 5 پیش‌فروش خود به فروش برسد، توکن‌های MGLS می‌توانند از 0.0036 دلار به 0.0042 دلار افزایش یابند. انتظار می‌رود MGLS پس از فهرست شدن خود به چندین رکورد تاریخی دست پیدا کند که باعث تقاضای بالایی برای توکن‌ها شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیش فروش Meme Moguls (MGLS):

از Meme Moguls دیدن کنید | به انجمن بپیوندید

افشا: این محتوا توسط شخص ثالث ارائه شده است. کریپتوفارس هیچ محصول ذکر شده در این صفحه را تایید نمی کند. کاربران باید قبل از انجام هر گونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا